Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@22:47:04 GMT

شامپو ضدریزش مو و نکاتی برای انتخاب

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۰۰۲۸۵

شامپو ضدریزش مو و نکاتی برای انتخاب

انواع مختلفی از شامپوها در مارک‌ها و مدل‌های مختلف از شامپوهای مخصوص موهای دارای ریزش، شامپو موی خشک، موهای چرب، موهای معمولی گرفته تا شامپوهای حجم‌دهنده، شامپوهای براق‌کننده، ضدشوره، شامپو مخصوص موهای رنگ کرده و غیره وجود دارند که این تنوع انتخاب را برای افراد سخت می‌کند. هر تولیدکننده ادعا می‌کند که محصول باکیفیت‌تری از رقبایش تولید می‌کند و در تلاش است تا جایی در سبد خرید مشتریان داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا به نقل از مومیا شاپ، اگر به ریزش مو دچار شده‌اید حتما اولین قدمی که برمی‌دارید انتخاب یک شامپو ضد ریزش مو موثر است اما در بازار متنوع شامپوهای ضد ریزش ایرانی و خارجی چقدر در انتخاب خود موفق بوده‌اید؟

راه‌کار شما برای انتخاب شامپوی مناسب چیست؟

معیار شما برای انتخاب بهترین شامپوی ضد ریزش مو چیست؟ آیا از آن دسته افرادی هستید که گران‌ترین شامپو را انتخاب می‌کنند یا آن‌هایی که به دنبال شامپویی با مواد سازنده طبیعی هستند؟ یا به دنبال شامپویی معتدل هستید که حتی برای موهای نوزادان هم مناسب باشد.

در ادامه، به ارائه نکاتی در رابطه با انتخاب بهترین شامپو برای ریزش مو می‌پردازیم.

1- مو نیز عاشق طبیعت است

همان‌طور که شما طبیعت را دوست دارید، موهای شما نیز دوست‌دار طبیعت هستند و از مواد شیمیایی موجود در شامپوها بی‌زارند. بنابراین، اگر قصد خرید شامپو ضد ریزش مو را دارید، شامپویی انتخاب کنید که دارای مواد طبیعی فعال باشد. سعی کنید از خرید شامپوهای حاوی سدیم لوریل سولفات، آمونیوم لوریل سولفات، سولفات مورث، سیلوکسان‌ها، مشتقات الکل لوریل، پروپیلن گلیکول و الفین سولفونات خودداری کنید. توصیه می‌شود از شامپوهای حاوی Thuja Occidentalis  استفاده کنید.

2- نوع موهای خود را بشناسید

شامپویی انتخاب کنید که متناسب با نوع موی شما باشد؛ شامپو مخصوص موهای خشک، چرب یا مختلط. اگر این نکته را رعایت نکنید، هیچ شامپویی خواسته شما را برآورده نمی‌کند و ممکن است اثرات جبران‌ناپذیری بر موهایتان داشته باشد.

3-شامپویی با سطح pH  مناسب انتخاب کنید

در حالت ایده‌آل، pH شامپوی شما باید نزدیک به 6.5 باشد، زیرا این pH مناسب پوست سر بوده و اجازه نمی‌دهد پوست سر و موهای شما خشک شود. بنابراین رطوبت لازم را برای حفظ سلامت و درخشندگی موهای شما فراهم می‌کند.

4- به میزان کف شامپو توجه کنید

به خاطر داشته باشید که میزان کف شامپو تعیین‌کننده خوب یا بد بودن شامپو نیست، اما هر اندازه شامپو کمتر کف کند، به این معنی است که مولکول‌های شامپو گرد و غبار و چربی بیشتری را در خود حل کرده ‌است.

5- موهای رنگ‌شده نیاز به مراقبت بیشتری دارند

اغلب افراد دوست دارند با تقلید از سلبریتی محبوبشان در استایل و مدل و رنگ موی خود تغییر ایجاد کنند. اما رنگ کردن مو به دنبال خود خشکی، شکنندگی، بهم‌ریختگی و مردگی مو را به دنبال دارد. در نتیجه باید به موها رسیدگی و توجه بیشتری شود. از موهایتان در برابر اشعه UV محافظت کرده و از شامپوهای مخصوص موهای رنگ‌شده استفاده کنید.

6- برای رفع خارش، چربی و پوسته پوسته شدن پوست سر، از شامپوهای ضدشوره استفاده کنید

علائم شوره سر به راحتی قابل تشخیص است؛ پوسته‌های سفید و چرب پوست مرده سر روی موها و شانه‌های شما نمایان می‌شود و احتمالاً با خارش پوست سر همراه است. در صورت مشاهده هر یک از این علائم، از شامپوی ضدشوره استفاده کنید. می‌توانید از شامپوها و محصولات مراقبت از موی مومیا استفاده کنید. در صورت ادامه دار شدن علائم، برای درمان درماتیت سبورئیک (شوره شدید سر) به متخصص پوست مراجعه کنید.

7- برای موهای مجعد، زبر و وز از شامپوی کرمی استفاده کنید

شامپوهای کرمی به حفظ رطوبت موها کمک می‌کنند.

8- برای موهای نازک یا چرب، از شامپوی تمیزکننده استفاده کنید

شامپویی که ملایم و برای استفاده روزانه مناسب باشد.

9- برای موهای آسیب‌دیده یا خشک، از شامپوهای مرطوب‌کننده استفاده کنید

این شامپوها باعث صاف شدن موها شده و به بازشدن گره‌های مو کمک می‌کنند.

10- برای موهایی که تحت درمان‌های شیمیایی بوده‌اند از شامپوهای مغذی و کرمی استفاده کنید

چنین موهایی مستعد آسیب هستند و نیاز به تغذیه و تقویت دارند.

شامپو ضد ریزش مو را از برند معتبر خریداری کنید

اگر شما هم جزء آن‌دسته از افرادی هستید که در انتخاب بهترین شامپو ضد ریزش مو دچار سردرگمی شده‌اید دقت داشته باشید همیشه از یک برند معتبر خرید کنید که به کیفیت ساخت و مواد اولیه محصول خود اهمیت دهد چرا که یک شامپو ضد ریزش بی‌کیفیت نمی‌تواند ریزش موها را رفع کند و حتی ممکن است علاوه بر عدم تاثیرگذاری، اثرات منفی هم داشته باشد.

با توجه به نظرات مصرف‌کنندگان شامپو ضد ریزش مومیا، این برند موفق به ساخت یکی از بهترین شامپوهای ضد ریزش با اثرگذاری بالا برای انواع ریزش مو شده که حتی قابل رقابت با شامپوهای مشابه خارجی می‌باشد. شما می‌توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی مومیا این شامپو را خریداری نمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شامپو شامپو ضد ریزش مو استفاده کنید بهترین شامپو مخصوص موهای برای موهای پوست سر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۰۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | تصاویری از ریزش وحشتناک و مرگبار بزرگراهی در چین

264 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901623

دیگر خبرها

  • ریزش سقف دانشگاهی در عربستان
  • نکاتی برای یافتن حلقه ازدواج مناسب از سایت زر
  • فیلم/ ریزش مرگبار اتوبان در چین
  • فیلم| ریزش مرگبار اتوبان در چین
  • گنجی که فقط کچل‌ها دارند
  • ببینید | تصاویری از ریزش وحشتناک و مرگبار بزرگراهی در چین
  • ریزش مرگبار اتوبان در چین + فیلم
  • ریزش مرگبار اتوبان در چین
  • چند روش ساده برای تقویت مو
  • برای ثبت شرکت خدماتی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟