Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@13:43:56 GMT

اردوی خارجی تراکتور در ترکیه شروع شد

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۰۰۲۹۶

اردوی خارجی تراکتور در ترکیه شروع شد

به گزارش ورزش سه، تیم تراکتور بعد از پشت سر گذاشتن دور اول تمرینات آماده سازی پیش فصل خود در تبریز، امروز راهی ترکیه شد تا دور دوم تمرینات خود را در اردوی دو هفته ای این کشور برگزار کند.

کاروان تیم فوتبال تراکتور صبح امروز (شنبه ۲۵ تیر) با هواپیمای آتا عازم شهر استانبول و سپس با اتوبوس راهی کمپ کارتپه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین تعدادی از بازیکنان جوان تیم پس از طی مراحل اداری جهت دریافت مجوز خروج از کشور، طی روزهای آتی به اردوی تیم در ترکیه ملحق خواهند شد.

گفته می شود که تراکتور در این اردوی خارجی، بازی های دوستانه ای هم خواهد داشت اما هنوز تیمی به عنوان حریف انتخاب نکرده است. همچنین چند بازیکن خارجی نیز در اردوی فعلی به تمرینات تراکتور ملحق خواهند شد تا در صورت جلب نظر بردیف، با آنها قرارداد امضا شود.

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۰۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یامگا با چشم‌بند در تمرین گروهی استقلال

به گزارش "ورزش سه"، تمرین امروز استقلال پس از تغییرات مدیریتی، با حضور هواداران و در کمپ مرحوم ناصر حجازی برگزار شد. آبی پوشان در میان تشویق های شدید طرفداران، تمرینات خود را برای برگزاری دیدار بعدی برابر ذوب آهن از سر گرفتند.

یکی از نکات قابل توجه تمرین امروز، حضور کوین یامگا در تمرینات گروهی آبی پوشان بود. ستاره فرانسوی که در برخورد شدید با امید حامدی فر از ناحیه چشم آسیب جدی دیده بود، مدت هاست که از چشم بند و عینک مخصوص استفاده می کند.

او امروز نیز با چشم بند مخصوص و محافظت زده شده در کمپ مرحوم حجازی حضور یافت که شرکت کردن او در تمرینات گروهی نیز در نوع خود جالب توجه بود.

این بازیکن امیدوار است که بتواند پس از تأیید پزشکان متخصص چشم، از فصل آینده به میادین بازگردد.

دیگر خبرها

  • شبکه دوسیما هک شده است؟
  • شبکه خبر دو هک نشده است/ تکذیب اضافه شدن صوت خارجی به سیگنال
  • شروع کار دستیار گل‌محمدی در تراکتور
  • (ویدیو) شبکه خبر ۲ صدا و سیما هک شد یا اشتباه فنی بود؟
  • شبکه خبر ۲ هک نشده است
  • یامگا با چشم‌بند در تمرین گروهی استقلال
  • کادرفنی تیم ملی والیبال تکمیل شد
  • کادر فنی تیم ملی والیبال ایران تکمیل شد
  • تمرینات فشرده آماده سازی ماریو بالوتلی در ترکیه / فیلم
  • انحراف مینی بوس در تبریز هشت نفر را راهی بیمارستان کرد