Web Analytics Made Easy - Statcounter

در سومین روز عملیات بازگشت حجاج بیت‌الله الحرام به کشور، ۶ پرواز در فرودگاه‌های تهران، تبریز و کرمان به زمین می‌نشیند.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از وزارت راه و شهرسازی، همزمان با بیست و پنجم تیرماه ۱۴۰۱ در سومین روز عملیات بازگشت حجاج به کشور، پرواز برگشت زائران بیت الله الحرام با ۶ پرواز به فرودگاه‌های سه شهر تهران، کرمان، تبریز برقرار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس برنامه اعلام شده در روز شنبه عملیات بازگشت حجاج با دو پرواز از فرودگاه جده به فرودگاه حضرت امام (ره) انجام خواهد شد. اولین گروه از حجاج در ساعت ۹و۲۵ دقیقه صبح امروز به شماره پرواز ۱۸۰۱ شامل کاروان‌های ۱۷۶۱۸-۱۷۰۸۷-۱۱۰۶۲ در فرودگاه امام خمینی (ره) به میهن باز می‌گردند. پرواز دوم از حجاج به شماره پرواز ۱۸۰۵ شامل کاروان‌های ۱۷۶۱۸- ۲۲۰۰۱-۱۷۳۵۳ ساعت ۵ و۴۰ دقیقه بامداد ۲۶ تیرماه در فرودگاه حضرت امام (ره) به زمین می‌نشیند.

بازگشت حجاج کرمانی با دو پرواز از جده به فرودگاه کرمان انجام خواهد شد. اولین گروه از زائران بیت الله الحرام با پرواز شماره ۱۸۱۱ شامل کاروان‌های ۲۶۲۴۷-۲۶۰۰۹ ساعت ۱۱و۴۵ دقیقه امروز وارد فرودگاه بین المللی کرمان می‌شوند و پرواز دوم به شماره ۱۸۱۳ شامل کاروان‌های ۲۶۰۱۹-۲۶۰۱۷ در ساعت ۲۲و۲۰ امشب از طریق فرودگاه کرمان به میهن باز می‌گردند.

همچنین زائران استان آذربایجان شرقی روز شنبه با دو پرواز از جده به تبریز باز خواهند گشت. اولین پرواز در ساعت ۱۵و ۵۵ دقیقه بعدازظهر امروز به شماره ۱۸۱۵ شامل کاروان‌های ۱۱۰۴۸-۱۱۰۴۳ از جده به فرودگاه تبریز وارد می‌شوند و پرواز دوم شامل کاروان‌های ۱۱۰۱۵-۱۱۰۰۴ در ساعت ۲ و ۵ دقیقه بامداد روز ۲۶ تیرماه به فرودگاه بین المللی شهید آیت الله مدنی تبریز وارد می‌شوند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی «هما»، خانواده‌های گرامی حجاج برای دریافت اطلاعات مربوط به روز و ساعت پروازهای بازگشت می‌توانندبه سایت haj.iranair.com مراجعه کنند.

همچنین هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما»، برای دسترسی هموطنان به اطلاعات پروازهای بازگشت حجاج به کشور، شماره تلفن‌های پاسخگویی را در مراکز استان‌ها را به شرح ذیل اعلام می‌کند: مرکز ارتباطات مردمی «هما» ۴۶۶۲۵۱۵۱-۰۲۱ در فرودگاه تبریز ۳۲۶۰۶۱۶۹- ۰۴۱ در فرودگاه کرمان ۳۲۱۱۰۸۲۰-۰۳۴

  منبع: خبرگزاری مهر برچسب ها: بازگشت حجاج ، فرودگاه امام ، فرودگاه کرمان ، زائران تمتع ، پروازهای حجاج

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: بازگشت حجاج فرودگاه امام فرودگاه کرمان زائران تمتع پروازهای حجاج شامل کاروان فرودگاه کرمان بازگشت حجاج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۰۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌ های هوایی

تین نیوز

بر اساس آمار سازمان هواپیمایی کشوری، در بازه زمانی نوروز، نزدیک به ۲۷ هزار پرواز در ۵۶ فرودگاه مختلف کشور انجام شده که در مقایسه با سال گذشته رشد قابل توجه ۷ درصدی داشته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، بر اساس آمار منتشر شده از سوی سازمان هواپیمایی کشوری، در بازه زمانی ۲۴ اسفند تا ۱۷ فروردین ماه سال جاری، نزدیک به ۲۷ هزار پرواز در ۵۶ فرودگاه مختلف کشور انجام شده که در مقایسه با سال گذشته رشد قابل توجه ۷ درصدی داشته است.

همچنین پنج فرودگاه پرتردد در این ایام به ترتیب فرودگاه های مهرآباد، مشهد، تبریز، شیراز و اصفهان بوده و شهرهای مشهد و کیش بعنوان محبوب ترین مقاصد در نوروز ۱۴۰۳ معرفی شدند.

در بین شرکت های هواپیمایی نیز آتا ایر با جابجایی ۱۸۷۹۴۸ مسافر در مسیرهای پروازی داخلی و خارجی، مقام اول کشور در پروازهای نوروزی را به خود اختصاص داد همچنین این ایرلاین با اختصاص ۲۳۷۶۳۲ صندلی در فروردین ماه ۱۴۰۳ سهم قابل توجهی را در جابه جایی مسافر به خود در ماه اول سال جاری اختصاص داده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • اعزام نخستین گروه حجاج عمره از ۳ استان جنوبی کشور
  • آمادگی کامل برای بازگشت عمره گذاران از طریق فرودگاه بین‌المللی زاهدان+فیلم
  • بازگشت عمره گذاران دو استان از طریق فرودگاه بین‌المللی زاهدان
  • بازگشت اولین کاروان حج عمره به سیستان و بلوچستان
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه
  • انجام ۲ پرواز فوق العاده مشهد برای ۱۵ اردیبهشت ماه
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌ های هوایی
  • پرواز مشهد به تهران به فرودگاه هاشمی نژاد بازگشت
  • نقص فنی در پرواز هواپیمای مشهد-تهران
  • نقص فنی، پرواز مشهد - تهران را از آسمان به مبدا بازگرداند