Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی قهرمان اروپا اعلام کرد که در مدت زمان باقیمانده تا بسته شده پنجره نقل‌وانتقالات تابستان بازیکنی جدید به تیم او اضافه نخواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارلو آنچلوتی سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید اعلام کرد آنتونیو رودیگر و اورلین چوامنی تنها بازیکنان جدید تیم او برای فصل 23-2022 خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رودیگر به‌عنوان بازیکن آزاد پس از پایان قراردادش با چلسی و چوامنی از تیم موناکو به کهکشانی‌‌ها پیوسته‌اند و این در حالی است که این تیم بازیکنانی مانند لوکا یوویچ، مارسلو، گرث بیل و ایسکو را از دست داده است.

آنچلوتی در یک نشست خبری گفت: من نمی‌توانم درباره نقل‌وانتقالات صحبت کنم، اما پیش از این هم گفته بودم که همه چیز تمام است. ما بازیکن دیگری نخواهیم خرید. همین تیم فعلی‌مان هم خوب است.

سرمربی رئال مادرید درباره خریدهای این فصل تیمش گفت: دو خریدی که انجام داده‌ایم کیفیت تیم را بالا خواهند برد. آنها در پست‌های خودشان بهترین بازیکنانی بودند که ما می‌توانستیم در بازار پیدا کنیم. رودیگر یک مدافع میانی برجسته است و چوامنی هم بازیکنی فوق‌العاده است. او بسیار جوان است و پتانسیل فراوانی دارد. او همین حالا هم عضو تیم ملی فرانسه است. می‌خواهیم از تور پیش فصل استفاده کنیم تا آنها با تیم هماهنگ‌تر شوند.

کارلتو سپس درباره سایر اعضای تیمش از جمله ادن ازار صحبت کرد و گفت قصد دارد در زمان‌هایی که به کریم بنزما استراحت می‌دهد، از ازار به‌عنوان مهاجم نوک کاذب استفاده کند.

وی تأکید کرد: ما برای این پست کلی گزینه داریم. بنزما مهاجم نوک اصلی تیم ماست، اما ما باید درک کنیم که فصل آینده فصلی عجیب و متفاوت خواهد بود، چون در اواسط آن جام جهانی را خواهیم داشت و باید گزینه‌هایی متفاوت را مدنظر داشته باشیم. برنامه من این است که از ادن هم به‌عنوان مهاجم استفاده کنیم. با کیفیت و قابلیت‌هایی که او دارد، خوب می‌شود که ما وی را در آن پست هم امتحان کنیم. وضعیت ازار تقریباً شبیه به وضعیت مارکو آسنسیو است.

BMW اسپانسر جدید رئال مادرید شد

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کارلو آنچلوتی ادن ازار رئال مادرید کارلو آنچلوتی ادن ازار رئال مادرید رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۰۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری رئال مادرید با الاتحاد؛ کریم بنزما به اسپانیا رفت

رئال مادرید به روند درانی کریم بنزما کمک می کند.

طرفداری | کریم بنزما، مهاجم الاتحاد عربستان برای انجام معاینات تکمیلی و تنظیم برنامه ریکاوری پس از مصدومیت به رئال مادرید بازگشت.

بر اساس گزارش سرویس رسانه‌ای الاتحاد عربستان؛ باشگاه‌های الاتحاد جده و رئال مادرید برای روند درمانی کریم بنزما به توافق رسیده‌اند. این مهاجم قرار است هفته آینده پس از پایان درمان مصدومیتش به عربستان بازگردد.

این فوتبالیست 36 ساله در این فصل 29 بازی در تمامی رقابت‌ها انجام داد و 13 گل به ثمر رساند.

کریم بنزما از سال 2009 تا 2023 برای رئال مادرید بازی کرد. او به عنوان عضوی از باشگاه مادریدی، پنج بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا و چهار بار قهرمان اسپانیا شد.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • کارلو آنچلوتی: کورتوا مقابل کادیز بازی می کند و لونین مقابل بایرن مونیخ
  • عصبانیت ستاره رئال از آنچلوتی: به من اعتماد ندارد!
  • ستاره رئال لنگ‌لنگان تمرین را ترک کرد
  • همکاری رئال مادرید با الاتحاد؛ کریم بنزما به اسپانیا رفت
  • کین فاش کرد: بلینگام قبل از پنالتی چه گفت
  • آنچلوتی: تعهد تیمی‌مان شگفت‌انگیز بود
  • اعتراف آنچلوتی بعد از متوقف کردن بایرن
  • آنچلوتی: رئال مادرید در سطح خودش ظاهر نشد؛ بازی برگشت در برنابئو هیجان‌انگیز است
  • شاهکار کارلتو؛ ادامه شکست‌ناپذیری کارلو آنچلوتی مقابل بایرن مونیخ
  • لحظه به لحظه با ال‌کلاسیکوی فوتبال اروپا