Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدابراهیم یخکشی گفت: سد لاستیکی سرخرود به عنوان یکی از زیرساخت‌های مهم‌تامین آب بخش قابل توجهی از زمین‌های کشاورزی دشت هراز تا ۴ ماه دیگر به بهره‌برداری می‌رسد.

او می‌گوید: مدیریت روان‌آب‌های این منطقه با توجه به نقشی که در تامین برنج کشور دارد امری ضروری است و یکی از راه‌های پیش‌بینی شده نیز بهره‌برداری از سد لاستیکی سرخرود است که مراحل پایانی آن در حال اجرا بوده و طبق برنامه‌ریزی امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گفته یخکشی پروژه مهم برای دشت استراتژیک هراز نیز سد هراز است که برای تحقق این هدف علاوه بر تلاش و پیگیری همه مسئولان استان، انتظار می‌رود کشاورزان و ذینفعان سد نیز برای تسریع ساخت سد مطالبه‌گری کنند.

ساخت سد لاستیکی سرخرود از سال ۱۳۹۶ آغاز شد و این سد پس از بهره‌برداری، آب مورد نیاز ۶۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی منطقه را تامین می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سدهای مازندران آب منطقه ای مازندران جهاد کشاورزی سد لاستیکی سرخرود بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۰۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳ حلقه چاه در کرج حفر و وارد مدار بهره برداری شد

حمیدرضا نامداری در گفت وگو با خبرنگار مهر از حفر و بهره برداری از ۱۳ حلقه چاه آب جدید در سطح حوزه امور آب و فاضلاب کرج طی سال ۱۴۰۲ خبر داد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز بیان کرد: با ورود چاه‌های جدید الحفر به مدار بهره برداری، میزان ۲۵۸ لیتر بر ثانیه به چرخه تولید آب در محدوده فوق افزوده شده است.

وی گفت: با توجه به آغاز فصل گرم سال و افزایش میزان مصرف آب در استان، تمهیدات لازم جهت مدیریت تقاضا اندیشیده شده و پرسنل شرکت آبفا به صورت شبانه روزی درصدد ارائه خدمات بهینه به مشترکان هستند.

کد خبر 6092170

دیگر خبرها

  • حسینی: ظرفیت درآمدزایی خلیج فارس بهره‌برداری می‌شود
  • ۱۳ حلقه چاه در کرج حفر و وارد مدار بهره برداری شد
  • فاز اول بیمارستان سلامت سیب و سوران در آستانه بهره برداری
  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان
  • ظرفیت آرامستان گرگان تکمیل است/ گورستان جدید سال آینده بهره‌برداری می‌شود
  • بهره‌برداری از طرح فروسیلیس منگنز ازنا تا چند ماه آینده
  • اتمام پروژه دوخطه قزوین-زنجان تا یک سال آینده به شرط تزریق نقدینگی
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • زیرگذر طرح بزرگراه شهید تندگویان به بهره برداری می رسد
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده