Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران پس از بازدید میدانی و هوایی برای بررسی میزان پیشرفت پروژه‌های آب‌رسانی روستاهای مختلف استان فارس به ویژه در شهرستان‌های بیضا و مرودشت ، در جلسه دفتر فنی جهاد آب‌رسانی بسیج سازندگی فارس در خصوص پروژه‌های جهادی بیان کرد: یکی از برکات انقلاب اسلامی حرکت‌های جهادی بود و متاسفانه پس از مدتی جهاد سازندگی را منحل کردند و مدت‌های زیادی بود که خلاء نبود جهاد سازندگی احساس می‌شد و خوشبختانه با تشکیل بسیج سازندگی دوباره جریان حرکت‌های جهادی احیاء شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سردار فدوی  ادامه داد: هم اکنون در سال چهل و سوم انقلاب اسلامی قرار داریم و هر چند کارهای عمرانی و جهاد آبرسانی که در حال انجام است باید زودتر انجام می‌شد  اما خوشحالیم که امروز شاهد حرکت‌های جهادی با قدرت بالا و مهارت‌های فنی بیشتر هستیم و کار آب‌رسانی به روستاها در حال انجام است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به اینکه پروژه‌های آب‌رسانی با سرعت خوبی در حال انجام است، افزود: امیدواریم که تمام پروژه‌های جهاد آب‌رسانی فارس تا پایان امسال به اتمام برسد و مشکل آب ۳۷۲ روستا حل شود البته تعداد روستاهای استان فارس که با مشکل آب روبرو هستند فقط  روستاهای تحت پوشش این طرح نیستند و حتما در آینده نیز تعداد روستاهای تحت پوشش طرح جهاد آبرسانی افزایش خواهد یافت.

سردار فدوی با اشاره به اینکه آرمان و اهداف حرکت‌های جهادی بالاست، گفت: کارهای جهادی فقط معطوف به آب‌رسانی نیست و در تمام حوزه‌ها که لازم است ورود می‌کنند خوشبختانه هم اکنون نیز در مباحث راه سازی، ساخت مسکن محرومین، آبخیزداری و کشاورزی نیز وارد شده‌اند و باید دائم این فعالیت‌ها را گسترش داد و اراده همگانی و همکاری تمام نهادها باید ایجاد شود تا رفع محرومیت‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن محقق شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آبرسانی به روستاها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رفع محرومیت ها حرکت های جهادی آب رسانی جهاد آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۰۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویایی در جامعه نیازمند جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار است

محمد صادق صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با قدردانی از تلاش مؤثر استاندار کردستان برای زدودن موانع ارتباط بی‌واسطه با مردم استان اظهار کرد: از برکات نظام جمهوری اسلامی و دولت مردمی ایران قوی، وجود و پای کار بودن مردم استان در تمام جوانب زیست مومنانه است.

وی افزود: بحمدالله با شبکه سازی عملیاتی حلقه‌های میانی، پاسخگویی به مسائل مردمی در مسیر بسیار ارزشمندی از همدلی و تقویت مبانی مردمی سازی دولت در استان شکل گرفته است.

وی با قدردانی از اهتمام دستگاه‌های اجرایی بر تحقق شفافیت در عملکرد به جامعه هدف خاطرنشان کرد: پویایی و میدان داری در جامعه با جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار تحقق خواهد یافت و نقش بزرگان خانواده و محلات به عنوان حلقه میانی تأثیرگذار در تحقق این معروف، انکار ناپذیر است.

صادقی بازدیدهای میدانی استاندار کردستان را مصداق خدمت بی منت جهت حل مسائل خرد و کلان در استان عنوان کرد.

دستیار استاندار کردستان در امر مردمی‌سازی گفت: مردم کردستان همواره سرآمد در خدمت مضاعف و تکریم کرامت انسانی هستند.

کد خبر 6090083

دیگر خبرها

  • اردو‌های جهادی، گام‌هایی استوار در مسیر محرومیت‌زدایی
  • حضور و اراده مردم در سرنوشت کشور بزرگترین پدیده انقلاب اسلامی
  • کارگروه تخصصی بررسی مشکلات ممیند تشکیل می‌شود
  • افزایش ۵۰۰۰ مترمکعبی مخازن آب روستاهای کردستان
  • پویایی در جامعه نیازمند جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار است
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • ایجاد ۵۰۰۰ مترمکعب ظرفیت مخازن آب در روستاهای کردستان
  • حل مشکلات تولیدکنندگان کشتارگاه اقلید نیازمند اراده مسوولان است
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل/خسارت سیل به ۹ منزل مسکونی