Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل پست خراسان شمالی از رشد ۳۹ درصدی صدور مرسولات اینترنتی از این استان خبر داد.

علی اکبر خانی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: مقدار مرسولات اینترنتی صادره از استان در سه ماهه سال ۱۴۰۰ برابر با ۳ هزار و ۴۴۹ مرسوله بوده این در حالی است که سه ماه ابتدایی امسال این مقدار به ۴ هزار و ۸۰۶ مرسوله رسیده که رشد ۳۹.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۳درصدی داشته است.

وی گفت: از سوی دیگر مرسولات اینترنتی وارده به استان در سه ماه نخست سال گذشته تعداد ۱۹ هزار و ۳۸۳ مرسوله بوده که این تعداد در مدت مشابه سال جاری به ۲۷ هزار و ۱۷۸ مرسوله رسیده است.

به گفته خانی این استان در سه ماه نخست ابتدایی سال جاری در مرسولات اینترنتی وارده رشد ۴۰ درصدی را داشته است.

وی با اشاره به ترافیک مرسولات ثبتی وارده بیان کرد: در سه ماه ابتدایی سال گذشته تعداد ۲۹۰ هزار و ۲۱۶ مرسوله و در سه ماهه اول سال جاری ۳۴۳ هزار و ۸۲۸ مرسوله، تعداد مرسولات ثبتی وارده به این استان بوده است که رشد ۱۸.۵ درصدی داشته است.

این مقام مسئول تصریح کرد: ترافیک مرسولات ثبتی صادره از سوی خراسان شمالی در ۳ماه نخست سال‌۱۴۰۰ برابر با ۱۲۵ هزار و ۸۱۰ مرسوله و در سه ماهه سال ۱۴۰۱ برابر با ۱۴۳ هزار و ۸۷۷ مرسوله بوده است.

وی افزود: ترافیک مرسولات ثبتی صادره از این استان طی سه ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۱ درصد رشد داشته است.

مدیرکل پست خراسان شمالی ادامه داد: این اداره کل طی امسال قبول ساک و چمدان زائران به مکه و مدینه به تعداد ۵۳۵ فقره را داشته که تحویل آن ها نیز در ایستگاه پروازی فرودگاه مشهد انجام شد.

وی بیان کرد: خرید و بکارگیری ۶ دستگاه وانت پراید برای توزیع امانت در شهر بجنورد از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری از دیگر اقداماتی بوده که امسال صورت گرفته است.

خانی ادامه داد: تشکیل ستاد اربعین پست استان در جهت ارائه خدمات مطلوب به زائران حرم امام حسین(ع) از دیگر اقداماتی است که طی امسال انجام می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی خراسان شمالی پست مرسولات اینترنتی خراسان شمالی مرسولات ثبتی سه ماه ماه نخست سال جاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۰۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۴۶ درصدی بوستان ۵ هکتاری بانوان طُرق مشهد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، سرپرست شهرداری منطقه ۷ شهرداری مشهد گفت: یکی از طرح‌های عمرانی سطح منطقه ۷، اجرای بوستان پنج هکتاری بانوان طُرق است که نقش زیادی در ارتقای نشاط و شادابی بانوان منطقه خواهد داشت.    مجید وحدتی پور افزود: این طرح هم اکنون پیشرفت ۴۶ درصدی داشته و امسال ۳۱ میلیارد تومان اعتبار به آن تخصیص یافته است.   وی ادامه داد: شهرداری منطقه به طور جدی پیگیر تکمیل و بهره‌برداری از این طرح بود و سال گذشته نیز ۱۷ میلیارد تومان برای آن درنظر گرفته شده بود.   وحدتی پور ابراز امیدواری کرد با اهتمام مضاعف و تخصیص و تامین اعتبارات، تا پایان امسال از این طرح مهم فضای سبز منطقه، بهره برداری و گام موثری برای بانوان مشهدی برداشته شود.

دیگر خبرها

  • رشد ۱۶ درصدی اهدای خون در خراسان شمالی
  • تخت بیمارستانی تا شهریور ماه امسال ۹ هزار افزایش می‌یابد
  • صدور ۴۹۴۰ شناسه یکتا برای پروانه کسب‌های کاغذی در خراسان شمالی
  • افزایش ۴۶ درصدی ارزش دلاری صادارت غیرنفتی از گمرکات استان گلستان
  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | گره کور بزرگراه بسیج باز می شود
  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | ویژگی های این معبر جدید پایتخت
  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | این بزرگراه شرق تهران را از دست کامیون های سنگین خلاص می کند
  • پیشرفت ۴۶ درصدی بوستان ۵ هکتاری بانوان طُرق مشهد
  • سرمایه گذاری دو هزار میلیاردی درشهرستان گرمه
  • روند روبه رشد صادرات خراسان شمالی