Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-بورس انرژی ایران امروز شنبه 25 تیرماه 1401 میزبان عرضه بیش از 45 هزار و 330 تن انواع فرآورده‌های هیدروکربوری خواهد بود.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پایگاه خبری بازارسرمایه (سنا)؛ امروز شنبه 36 میلیون لیتر نفت سفید در رینگ داخلی بورس انرژی ایران عرضه می‌شود. تابلوی داخلی و بین‌الملل بورس انرژی ایران نیز برای امروز میزبان عرضه 14 هزار تن زغال‌سنگ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امروز همچنین فرآورده‌های «آیزوریسایکل»، «آیزوفید» و «حلال 402» پالایش نفت تبریز، «زغال‌سنگ عمده» شرکت زغال‌سنگ پروده طبس، «نفت سفید» شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، «نفتا» پالایش نفت آبادان و «نفتای سبک» پالایش نفت کرمانشاه در رینگ داخلی و همچنین زغال‌سنگ شرکت زغال‌سنگ پروده طبس در رینگ بین‌الملل عرضه می‌شوند.
شایان ذکر است، بورس انرژی ایران روز چهارشنبه 22 تیر 1401 نیز شاهد معامله بیش از 8 هزار و 340 تن انواع فرآورده‌های هیدروکربوری به ارزش 2 هزار و 52 میلیارد و 622 میلیون و 687 هزار و 354 ریال بود.
در این روز فرآورده‌های «برش سنگین» و «رافینت» شرکت سرمایه‌گذاری صنایع شیمیایی ایران، «بنزول خام» ذوب‌آهن اصفهان، «حلال 402» و «حلال 410» پالایش نفت اصفهان، «رافینیت» و «ریفورمیت» پتروشیمی بوعلی‌سینا، «متانول» شرکت متانول کاوه و «نفتای سبک» پالایش نفت آبادان در رینگ داخلی و «MTBE» شرکت پتروشیمی بندر امام و «متانول» پتروشیمی فن‌آوران در رینگ بین‌الملل معامله شدند.


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بورس کالا بورس انرژی ایران پالایش نفت زغال سنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۰۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۱۸ هزار تن کالا از مرز مهران به عراق صادر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سهراب کمری اظهار کرد: بیش از ۲۱۸ هزار تن انواع کالا، فروردین ماه سال جاری از طریق مرز بین‌المللی مهران به عراق و سایر کشورها صادر شده است.

وی بیان کرد: این میزان کالا ارزشی بالغ بر ۹۲ میلیون و۳۲۰ هزار دلار داشته است.

کمری افزود: عمده کالاهای صادراتی از مرز مهران شامل انواع محصولات کشاورزی، محصولات پتروشیمی، تجهیزات نیروگاهی، مصالح ساختمانی، کاشی و سرامیک، مصنوعات فلزی و پلاستیکی است.

سرپرست گمرکات ایلام اظهار داشت: تعداد پروانه‌های خروج موقت صادرشده در این مدت رشد ۵۶۵ درصدی را داشته است.

کمری همچنین به آمار تردد مسافر از مبادی ورودی و خروجی مرز مهران در فروردین ماه اشاره و گفت: تشریفات گمرکی کالاهای همراه بیش از ۳۶۰ هزار نفر مسافر در کمترین زمان توسط کارکنان گمرک ایلام دراین بازه انجام گرفته که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۴۲ درصدی را نشان می‌دهد.

کد خبر 6088335

دیگر خبرها

  • بررسی معاملات بورس کالا
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • معامله ۴.۸ میلیون تن سیمان در بورس کالا در نخستین ماه امسال
  • معامله ۳۶ همت انواع کالا و محصول در بورس کالا
  • بازار سیاه تایر از بین می‌رود/ تقاضا برای خرید کاهشی شد
  • بازار سیاه تایر از بین می رود!
  • فروش بیش از ۵۵ هزار تن گوگرد در پالایشگاه گاز ایلام
  • ۲۱۸ هزار تن کالا از مرز مهران به عراق صادر شد
  • نظارت بهداشتی بر تولید تا عرضه فرآورده‌های خام دامی
  • ۲۷۰ کیلوگرم فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی در نایین معدوم شد