Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-27@15:54:39 GMT

واکنش ثریا آقایی به شایعه خداحافظی از بدمینتون

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۰۱۰۰۲

ثریا آقایی به شایعه خداحافظی اش از بدمینتون واکنش نشان داد

بانوی بدمینتون‌ باز کشورمان در خصوص شایعه خداحافظی‌اش از دنیای قهرمانی توضیحاتی داد.

به گزارش طرفداری، ثریا آقایی درباره وضعیت آسیب‌دیدگی‌اش، اظهارداشت:

بعد از انتخابی المپیک در لیگ برتر حضور پیدا کردم و توانستم برای چند سال و دومین سال پیاپی برای تیم تبریز قهرمان شوم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از المپیک به دلیل آسیب‌دیدگی جسمی با نظر مربی و نایب‌رئیس بانوان فدراسیون تصمیم گرفتم مدتی از نظر ذهنی و بدنی ریکاوری شوم چون آسیب دیده بودم و به طور کامل درمان نکرده بودم. در مسابقات فجر هم بازی نکردم و در حال حاضر تمریماتم را دنبال می‌کنم و در کنار آن کار مربیگری می‌کنم. 

ملی‌پوش بدمینتون کشورمان درباره شایعه خداحافظی‌اش از دنیای حرفه‌ای، عنوان کرد:

اگر بحث خداحافظی باشد رسمی آن را انجام می‌دهم، در مسابقات انتخابی آسیایی شرکت نکردم چون نمی‌خواهم فقط صرف حضور باشد، دوست دارم اگر بازی می‌کنم نتیجه بگیرم. باتوجه به لغو مسابقات بین‌المللی به خاطر کرونا، برنامه مسابقات کمرنگ شد، تمریناتم را دارم اما در این مدت آن را کمتر کردم، این دلیلی بر این شد همه فکر کنند من خداحافظی کرده‌ام اما خداحافظی رسمی نکرده‌ام و تمریناتم را دارم، هنوز تصمیم نگرفته‌ام در چه مسابقاتی بازی کنم و چیزی معلوم نیست. 

آقهیی درباره اینکه آیا تمایل به ادامه ورزش قهرمانی داری، گفت:

اگر به آن آمادگی قبل برسم چون بدمینتون به تمام فاکتورهای آمادگی نیاز دارد و اگر بتوانم به آن آمادگی جسمانی قبل برگردم، دوست دارم بازی کنم. در حال حاضر رویای بعدی‌ام این است ثریاهای بیشتری بسازم و با بچه‌های کوچک کار کنم و تجربیاتم را در اختیار آنها قرار دهم. اینطور توست قطعی و ۱۰۰ درصد بگویم به ورزش حرفه‌ای برمی‌گردم. 

وی درباره اینکه آیا برای مربیگری دوره دیده، تصریح کرد:

دوره‌های مربیگری طی کردم، ۳ هفته قبل از سوی آسیا برای مربیگری سطح یک دعوت و قبول شدم.

آقایی در پاسخ به سوال دیگر مبنی بر اینکه آیا می‌توان امیدوار بود او را در المپیک ۲۰۲۴ ببینیم، یادآور شد:

حضور در المپیک واقعا کار سختی است به خصوص در رسته بدمینتون، نمی‌توان گفت غیر ممکن اما نیاز به انگیزه و آمادگی از همه لحاظ دارد. کسب سهمیه کار دشواری است اما اگر از همه نظر جسمی، روحی و انگیزشی با برنامه‌ریزی فدراسیون به آن سطحی که می‌خواهم برسم، براب المپیک پاریس تلاش کنم. برای بازی‌های آسیایی در انتخابی شرکت نکردم و چون مسابقات به تعویق افتاد برنامه‌ای نداشتم. تمریناتم را ادامه دادم تا ببینیم شرایط به چه صورت می شود، معلوم نیست بتوانم در انتخابی شرکت کنم. 

اخبار داغ 

کریستیانو رونالدو جانشین روبرت لواندوفسکی در بایرن مونیخ؟ محمود فکری: فرهاد مجیدی هم باید یکی از گزینه های تیم ملی باشد داروین نونیز، منتقدان را به سکوت دعوت کرد بیانیه فدراسیون ووشو درخصوص حادثه رخ داده در مسابقات جوانان دختر کشور

منبع: طرفداری

کلیدواژه: شایعه خداحافظی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۱۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش باخ به دوپینگ شناگران چینی

رئیس کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) به رسوایی شناگران چینی واکنش نشان داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از خبرگزاری فرانسه؛ توماس باخ پس از وضعیت آزمایش دوپینگ شناگران چینی نسبت به عملکرد آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ (WADA) و قوانین کنترلی آن ابراز اطمینان کرد.

رئیس کمیته بین المللی المپیک گفت: ما به WADA و قوانین کنترلی آن اطمینان کامل داریم، آژانس کاملاً از آنها پیروی کرده است. WADA به IOC درباره رویه‌هایی که این سازمان دنبال می‌کند، اطلاع داده است.

تحویل مشعل المپیک به فرانسه

توماس باخ خاطرنشان کرد: در وضعیت شناگران چینی، ما نیز به WADA اعتماد داریم. اگر همه مراحل رعایت شود، دلیلی وجود ندارد که آنها در آنجا (در بازی‌های المپیک 2024) حضور نداشته باشند.

پیش از این مشخص شده بود که در ژانویه 2021، 23 شناگر چینی تست دوپینگ مثبت دادند که نشان از وجود داروی ممنوعه تری‌متازیدین در بدن آنها داشت. سپس WADA از تصمیم طرف چینی مبنی بر عدم انجام آزمایشات اضافی و حذف ورزشکاران از المپیک 2020 توکیو (ژاپن) حمایت کرد که از سال 2020 به دلیل COVID-19 به تعویق افتاد و از 23 جولای تا 8 آگوست 2021 برگزار شد. تیم شنای چین در آن بازی‌ها سه مدال طلا، دو نقره و یک برنز کسب کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • شمشیرباز یزدی از کسب سهمیه المپیک بازماند
  • واکنش باخ به دوپینگ شناگران چینی
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ ششمی سجاد آقایی در ۴۰۰متر
  • پایان مسابقات بدمینتون زیر ۱۳ سال سمنان
  • سجاد آقایی در جایگاه ششم رقابت ماده ۴۰۰متر قرار گرفت
  • واکنش رنگرز به رقابت حساس گرایی و اسماعیلی
  • خداحافظی والیبالیست نسل طلایی/ مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد
  • سجاد آقایی راهی مرحله بعدی مسابقات شد