Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@03:00:45 GMT

تازه ترین عناوین و مطالب رسانه های البرز

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۰۱۰۸۰

تازه ترین عناوین و مطالب رسانه های البرز

روزنامه پیام آشنا در تیتر نخست شماره ۲ هزار و ۹۶ خود به موضوع غدیر پرداخت و نوشت: غدیر و عینیت دیانت و سیاست.

یکی از اعمال روز عید سعید غدیر خم قرایت زیارت نامه هایی است که برای امیر المومنین(ع) وارد شده است یکی از این زیارت ها از قول امام هادی(ع) وارد شده است که زیارتی نسبتا طولانی و مفصل شامل مطالب بسیار زیبا و عالی در مورد حضرت امیر(ع) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تشکیل وزارت بازرگانی راه حل مشکل تورم نیست،آمادگی منطقه ویژه اقتصادی پیام برای فعالیت سرمایه گذاران خارجی،وارد موج هفتم کرونا شده ایم و حمایت از تولید کنندگان گام عملی در زمینه توسعه اقتصادی از دیگر مطالب این روزنامه است.

پیام زمان روزنامه سراسری چاپ البرز نیز در تیتر نخست شماره چهار هزار و ۷۷۱ خود به نقل از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نوشت: ایران سوار بر موج هفتم کرونا.

وزیر بهداشت در خصوص وضعیت کرونا در کشور گفت: بارها اعلام کردیم اینکه فکر کنیم کرونا تمام شده بسیار اشتباه است.

تحقق رشد اقتصادی با مهار تورم، هشدار تهران به اظهارات ضد ایرانی بایدن، غدیر مساله استثنایی تاریخ بشر و آغاز مرحله دوم قرعه کشی یکپارچه خودرو از دیگر عناوین این روزنامه است.

آرمان میهن در تیتر نخست شماره یک هزار و ۴۵ خود نیز به موضوع کرونا پرداخت و نوشت:آغاز موج هفتم کرونا.

برخی از مسوولان بهداشتی معتقدند که افزایش ۲ برابری شمار مبتلایان به کرونا حاکی از آن است که کشور وارد موج هفتم این بیمارلی شده و با توجه به اینکه سطح ایمنی جامعه در برابر آن کاهش یافته افراد واجد شرایط سریعتر دز یادآوری را تزریق کنند.

غدیر از نسلی به نسل دیگر منتقل شود، حمایت های ویژه از تولید کنندگان مد و لباس برای تولید انبوه و در گروه بسیار سختی در جام جهانی قرار داریم از دیگر عناوینی است که این روزنامه در این نسخه از خود به آن اشاره کرده است.

پیام سپیدار دیگر روزنامه البرزی نیز در تیتر نخست شماره یک هزار و ۹۴۱ خود نوشت: باز فعال شدن ۴۲ واحد تولیدی در شهرک صنعتی اشتهارد.

به همت و عزم جدی دولت سیزدهم برای رونق تولید داخلی و رشد اشتغال در کشور ۴۲ واحد تولیدی در شهرک صنعتی اشتهارد به عنوان بزرگ ترین شهرک صنعتی کشور به چرخه تولید بازگشتند.

شعبه حل اختلاف ویژه شرکت های دانش بنیان در البرز راه اندازی شد،آزاد سازی بیش از یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان در ساوجبلاغ،پایه اعتبارات البرز ضعیف است و مشکلات مهاجر پذیری البرز نیازمند توجه ویژه است از دیگر مطالب این روزنامه می باشد.

سپهر ایرانیان دیگر روزنامه سراسری که در البرز منتشر می شود در تیتر نخست شماره یک هزار و ۳۵۵ خود به نقل از امام جمعه موقت تهران نوشت: برگزاری مراسم غدیر در ۴۰۰ شهر کار ارزشمندی است.

حجت الاسلام صدیقی خطیب نماز جمعه تهران غدیر را حادثه ای بزرگ و همچنین فرهنگ و مکتب اسلام  و از رموز وحدت موحدان عالم دانست و گفت: برگزاری مراسم گرامیداشت عید غدیر در ۴۰۰ شهر کشور کار بسیار ارزشمندی است.

موج هفتم کرونا را جدی بگیرید، قیمت سکه و طلا باز هم کاهش یافت، به دنبال کاهش تصدی گری دولت هستیمِ، نیاز به ساخت ۱۰ هزار کیلومتر خط ریلی جدید و حجاب با ابعاد سیاسی و فرهنگی پیوند خورده است از دیگر عناوین این روزنامه می باشد.

از مجموع ۱۸۱ رسانه‌ دارای مجوز که دفتر مرکزی آنها در استان البرز واقع شده، ۹۷ رسانه شامل هفت روزنامه، ۱۶ هفته‌نامه، پنج دوهفته نامه، ۲۵ ماهنامه، پنج  دوماهنامه، ۳۴ فصلنامه و چهار دوفصلنامه به صورت چاپی منتشر می‌شود.

استان البرز همچنین دارای ۶۶ پایگاه خبری الکترونیک - برخط است و سه  هفته نامه، ۶ ماهنامه، هفت فصلنامه و یک مورد ۲فصلنامه و یک مورد سالنامه الکترونیک - غیربرخط نیز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز فعالیت دارند.

برچسب‌ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی تیتر نخست شماره موج هفتم کرونا یک هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۱۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف تازه رسانه‌های رسمی رژیم صهیونیستی درباره حمله ایران

به گزارش همشهری‌آنلاین، درحالی‌که رسانه‌ها و مقام‌های رژیم صهیونیستی پس از پاسخ ایران به این رژیم در پی حمله به ساختمان سفارت ایران در دمشق، مدعی بودند ۹۹ درصد موشک‌ها و پهپادهای ایرانی را رهگیری کرده‌اند، اکنون و به صورت قطره‌چکانی به شکست خود در عملیات «وعده صادق» اعتراف می‌کنند.

در میان انکارهای صهیونیست‌ها و پس از اینکه مقام‌های آمریکایی اعتراف کرده‌اند که ایران ۲ پایگاه نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار داده است، امروز (چهارشنبه) نیز رادیو ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داد سامانه‌های پدافندی آمریکا که در جریان حمله ایران مورد استفاده قرار گرفت، در منهدم کردن بیشتر موشک‌های بالستیک ایرانی موفق عمل نکرد و شکست خورد.

در این گزارش آمده است از میان هشت موشکی که از دریا و با هدف مقابله با موشک‌های بالستیک ایرانی شلیک شدند، تنها ۲ مورد موفق عمل کرد.

اخیرا سردار سرتیپ پاسدار «رمضان شریف» سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه گفت «در عملیات تنبیهی وعده صادق ۱۰ کشور در حوزه پدافندی به رژیم صهیونیستی کمک کردند و در پس این عملیات، پیروزی کشورمان بر سیستم پدافندی کشورهای مطرحی رقم خورد همان‌هایی که به حمایت رژیم صهیونیستی آمده بود».

او گفت: هیچ کشوری نمی‌خواست ما در این اتفاق موفق شویم، اما خداوند خواست و این اتفاق و عملیات مبارک رقم بخورد و شاهد حمایت جانانه از مردم ایران بودیم. همه مردم از این اقدام ملی حمایت کردند و خداوند نیز برکت داد. بعد از گذشت بیش از ۵۰ سال، کشور شیعیان و اهل بیت (ع) سیلی محکمی به رژیم صهیونیستی زد که آن‌ها باورشان نمی‌شد.

طبق گزارش‌ها، عملیات وعده صادق علاوه بر تخریب مواضع نظامی ارتش رژیم صهیونیستی از جمله پایگاه اطلاعاتی در منطقه «جبل الشیخ» و پایگاه هوایی «نواتیم»، هزینه‌های هنگفتی نیز برای رژیم صهیونیستی و سامانه‌های پدافند هوایی آن به همراه داشته است.

کد خبر 848737 منبع: ایسنا برچسب‌ها ایران و اسرائیل خبر ویژه آمریکا و اسرائیل

دیگر خبرها

  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت
  • احضار برخی فعالان رسانه‌ای به‌دلیل انتشار مطالب کذب در پرونده نیکا شاکرمی
  • اعتراف تازه رسانه‌های رسمی رژیم صهیونیستی درباره حمله ایران
  • احضار خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای به‌دلیل انتشار مطالب نیکا شاکرمی
  • اعلام جرم دادستانی تهران علیه برخی از فعالان رسانه‌ای برای انتشار مطالب کذب درباره پرونده نیکا شاکرمی
  • اعلام جرم دادستانی تهران علیه تعدادی از خبرنگار‌ها و فعالان رسانه‌ای /دلیل: انتشار مطالب درباره پرونده نیکا شاکرمی
  • اعلام جرم دادستانی تهران علیه برخی از فعالان رسانه‌ای به‌دلیل انتشار مطالب کذب درباره پرونده نیکا شاکرمی
  • عناوین برگزیده روزنامه‌های صبح امروز
  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت
  • بررسی ادعاهای تازه بی‌بی‌سی در مورد پرونده نیکا شاکرمی