Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، علی‌علی‌نژاد طی حکمی از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده به عنوان رییس دفتر نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس منصوب شد.

در بخشی از این حکم انتصاب خطاب به علی‌نژاد آمده است:

 به فضل پرودگار و در سایه عنایات حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، جنابعالی را که دارای تعهد و روحیه انقلابی و جهادی با تجربیات ارزنده هستید به سمت  «رییس دفتر نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس» منصوب می‌نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تبیین و گسترش فرهنگ انقلاب اسلامی و اندیشه‌های  امامین انقلاب، انسجام و همدلی بین مسئولان و تقویت وحدت  و تسهیل ارتباط‌گیری  اقشار و طبقات مختلف جامعه  با این  نهاد  و اعتلای قرارگاه‌های فرهنگی و شبکه امامت جمعه، برگزاری نماز جمعه مطلوب، تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با استفاده از جوانان  و تقویت جریان انقلابی که  از اهم مأموریت های دفتر است را با برنامه ریزی هوشمندانه و هماهنگی‌های هنرمندانه و پیگیری‌های مجدانه باید مورد اهتمام قرار بگیرد.

لازم است همه دستگاه‌ها، ادارات، نهادها و مجموعه‌های مستقر در استان هرمزگان نهایت همکاری را با جنابعالی مبذول نمایند.

سرافرازی، سلامت و توفیق روز افزونتان را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

سرهنگ علی علی‌نژاد از نیروهای انقلابی استان هرمزگان و از یادگاران هشت سال دفاع مقدس است که جانشینی فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان و مسئول بسیج دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از جمله سوابق وی محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ 3728

منبع: فارس

کلیدواژه: علی علی نژاد هرمزگان عبادی زاده استان هرمزگان علی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۱۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بکار مدرسه ملی روایت در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ محمد اصغرزاده رییس حوزه هنری استان سمنان گفت : این مدرسه ب اهزینه بازسازی دو میلیارد تومان با هدف روایتگری بومگرایانه در دو بخش تولیدات فرهنگی هنری و برگزاری دوره‌های آموزشی با هدف رویات قابلیت‌های گوناگون استان سمنان حتی در بخش گردشگری روایت  فعالیت می‌کند
درمراسم افتتاح این مدرسه که با حضور مهدی دادمان رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی هم حضور داشت ، سعید لشکری معاون راهبری استان‌های حوزه هنری انقلاب اسلامی گفت: در این مدرسه با فعالیت بومگرایانه روایت‌های انقلاب اسلامی با زبان هنر ماندگار خواهد شد
فرج الله شوشتری سرپرست معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان هم گفت: جنگ امروز جنگ روایتهاست و حفظ هویت و اصالت ملی در سایه روایت درست از خدمات ارزشمند به انقلاب است
در این مراسم حکم مدیریت مدرسه ملی روایت به حسینعلی جعفری از نویسندگان بنام استان سمنان و کشور اعطا شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • اهمیت عملیات وعده صادق مانند تسخیر لانه جاسوسی است
  • شهید مطهری از معماران بنای فکری انقلاب اسلامی بود
  • شهید مطهری از معماران انقلاب اسلامی بود
  • حجت الاسلام افتخاری مسوول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان شد
  • حجت الاسلام افتخاری مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان شد
  • معرفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۸۲ صاحب‌الأمر (عج) استان قزوین 
  • آغاز بکار مدرسه ملی روایت در سمنان
  • روایت تسنیم از نشست خبری امام‌جمعه خرم‌آباد+فیلم
  • اصحاب رسانه برای رضای خدا و خدمتگزاری به مردم قلم بزنند
  • دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تفاهم‌نامه امضا کردند