Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@09:49:48 GMT

سکانس‌هایی از پیشنهاد بی‌شرمانه به نقاش مرده

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۰۱۳۱۹

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 فیلم پیشنهاد بی‌شرمانه به نقاش مرده به کارگردانی و نویسندگی محسن اورنگ محصول سال 1384 است. نقاشی است که خودکشی کرده ولی نجات پیدا می‌ کند. او در بیمارستان با شیادی آشنا می‌شود که زندگی‌اش را عوض می‌کند. رضا ‌رویگری، حامد ‌بهداد، شهربانو موسوی، لیلا منصوری، احمد ‌نجفی و محرم زینال زاده در این فیلم مقابل دوربین هوشنگ غفوری بازی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیروز ارجمند موسیقی متن این فیلم را ساخت و مهدی ایروانی این اثر را تدوین کرد. سکانس‌هایی از این فیلم را در تابناک تماشا می‌کنید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آیت الله ناصری شینزو آبه مصطفی تاجزاده اسکوچیچ حمید نوری مازیار لرستانی سکانس طلایی سکانس برتر سینما سینمای ایران ویدیو فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۱۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیویورک تایمز: پاسخ حماس به توافق آتش‌بس جدی بود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز به نقل از برخی مسئولان گزارش داد: پیشنهاد ارائه شده از سوی حماس در خصوص آتش بس تغییرات اندکی نسبت به پیشنهاد ارائه شده از سوی تل آویو و واشنگتن دارد.

این روزنامه ادامه داد: پاسخ حماس جدی بود و اینک توپ در زمین اسرائیل است. تل آویو باید تصمیم بگیرد وارد این توافقنامه خواهد شد یا خیر.

نیویورک تایمز همچنین گزارش داد که قرار است ویلیام برنز رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا در مذاکرات امروز در قاهره حضور داشته باشد.

شب گذشته جنبش مقاومت اسلامی فلسطین اعلام کرد که با طرح پیشنهادیِ آتش‌بسی که از سوی میانجی گران مصری و قطری ارائه شده موافقت کرده است.

جنبش حماس اعلام کرد که «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی این جنبش، موافقت حماس را با طرح پیشنهادی آتش‌بس در نوار غزه به «محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» نخست‌وزیر قطر و «عباس کامل» وزیر اطلاعات مصر اعلام کرده است.

کد خبر 6098916

دیگر خبرها

  • نیویورک تایمز: پاسخ حماس به توافق آتش‌بس جدی بود
  • سکانس‌هایی از فیلم نگهبان شب
  • حماس با پیشنهاد آتش‌بس در غزه موافقت کرد
  • تشکیل پرونده قضایی برای عوامل سریال «افعی تهران»
  • کیفیت آب بندی درب و پنجره در سیل ایتالیا را حتما ببینید!
  • سکانس‌هایی از فیلم آخرین تولد
  • (ویدئو) سکانس جنجالی در مورد شاه در یک سریال ایرانی
  • تلف شدن صدها هزار ماهی در ویتنام
  • ۶ پیشنهاد ایران به سران کشورهای اسلامی در خصوص رژیم اشغالگر
  • جسد مارادونا را از قبر بیرون می‌کشند + جزئیات | دست از سر مرده مارادونا هم بر نمی‌دارند!