Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@01:17:58 GMT

سپاهان 3+1 ستاره دیگر می‌خرد

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۰۱۳۹۲

سپاهان 3+1 ستاره دیگر می‌خرد

به گزارش "ورزش سه"، پس از جدایی دانیال اسماعیلی‌فر و تمدید نشدن قرارداد رامین رضائیان در پرسپولیس بسیاری از اهالی فوتبال انتظار این انتقال جنجالی را داشتند که درنهایت این اتفاق رخ داد و روز گذشته چند هفته پس از ماجراهای مربوط به خداحافظی رامین رضائیان از پرسپولیسی‌ها این بازیکن به سپاهان پیوست.
نیازمندی‌های سپاهان در سه پست 
با این حال همچنان سپاهان به جذب چند بازیکن دیگر برای حضور قدرتمندانه در لیگ پیش رو نیاز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
آنها همچنان در پست دفاع میانی بازار را کنکاش می‌کنند و با توجه به در اختیار داشتن مهدی‌زاده، دانشگر و نژادمهدی گزینه مد نظر مدیران و کادر فنی سپاهان در این پست یک بازیکن خارجی است.
یک خط جلوتر اگرچه سپاهانی‌‌ها اگرچه نفراتی نظیر مسعود ریگی، جلال علی‌محمدی و محمد کریمی را به عنوان هافبک‌های دفاعی مدرن در اختیار دارند و جلوتر از آنها نیز نفراتی نظیر شوشتری، یاسین سلمانی و فرشاد احمدزاده هستند، اما اضافه شدن یک هافبک دیگر از اهداف مد نظر مورایس است و به زودی یک بازیکن خارجی در این پست نیز به اردوی طلا‌پوشان اصفهانی اضافه خواهد شد.
نیاز بعدی سپاهانی‌ها برای حضور در لیگ بیست و دوم جذب یک وینگر خواهد بود. اگرچه در این پست نیز بازیکنان ارزنده‌ای نظیر فرشاد احمدزاده، میلاد جهانی، محمدرضا حسینی و چند بازیکن جوان در دسترس قرار دارند، اما مدیران و کادر فنی سپاهان جلوتر از سایر بازیکنان شرایط محمد محبی را در این پست زیر نظر دارند. البته حتی اگر موفق به جذب این بازیکن که به شدت مورد توجه استقلال هم قرار دارد نشوند برای پر کردن این جای خالی از سهمیه‌های خارجی استفاده خواهد شد.

در واقع سپاهان در این سه پست به بازیکن‌های کلیدی برای ساختن تیمی مدعی قهرمانی نیاز دارد. آنها همچنین اگر می‌خواهند اتفاقات سال گذشته برایشان تکرار نشود، باید برای پست مدافع راست و مهاجم هدف که رامین رضائیان و شهریار مغانلو در آن حضور دارند، مهره‌های جانشین قابل اتکایی جذب کنند تا مانند فصل گذشته فشار مضاعفی بر امید نورافکن و دانیال اسماعیلی‌فر وارد نشود. در پست دفاع چپ این ضعف با جذب میلاد زکی‌پور پر شده است.

طلایی‌پوشان اصفهانی در پایان فصل با جدایی سروش رفیعی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، کریستوفر کنت، رضا میرزائی و سجاد شهباززاده مواجه شدند و اگرچه مدیران باشگاه تاکنون موفق به جذب دانشگر، زکی‌پور، علی‌نژاد و رضائیان شده‌اند ولی همچنان چند جای خالی به ویژه در سه پستی که اشاره شد وجود دارد و مورایس و همکارانش باید نسبت به پرکردن آنها اقدام کنند.
البته که همانطور که محمدرضا ساکت مدیرعامل طلایی‌پوشان اصفهانی شب گذشته با انتشار پستی بر آن تاکید کرد، سایر بازیکنان مورد نیاز سپاهان نیز به زودی جذب تیم خواهند شد و به صورت رسمی از آنها رونمایی می‌شود.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نقل و انتقالات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۱۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرنوشت عجیب ستاره محبوب نکونام در یونان

به گزارش "ورزش سه"، عمرو ورده، یکی از بازیکنانی بود که در تابستان سال گذشته در لیست جواد نکونام قرار داشت و اخبار مختلفی پیرامون احتمال حضور او در استقلال مطرح شد اما در نهایت این انتقال صورت نگرفت.

اما نکته جالب اینکه این بازیکن مصری و در ۹ ماه ۵ باشگاه عوض کرده تا در شرایط بسیار عجیبی قرار بگیرد. به نظر می‌رسد عمرو ورده علاقه عجیبی به تغییر باشگاه دارد و به همین دلیل هم استاد فسخ قرارداد لقب گرفته است.

این بازیکن تنها بعد از ۴ ماه حضور در تیم پانسرایکوس یونان قراردادش را فسخ کرد و رسما از این تیم جدا شد و در حال حاضر مقصد بعدی خود را هم مشخص نکرده است.

البته ورده از نظر فنی بازیکن تاثیرگذاری است و در لیگ یونان هم در ۲۰ بازی ۵ گل به ثمر رسانده و ۴ پاس گل هم داده است اما حواشی زیاد او در بیرون از زمین فوتبال باعث شده تا مشتریان زیادی نداشته باشد.

دیگر خبرها

  • مصدومیت بهترین بازیکن خارجی لیگ بسکتبال
  • ستاره پرسپولیس پایان فصل جدا می‌شود
  • اولین خرید فصل جدید استقلال مشخص شد؛ فوق ستاره‌ای با لهجه اسپانیایی
  • نکو ستاره‌ استقلال را سرحال می‌خواهد (عکس)
  • سرنوشت عجیب ستاره محبوب نکونام در یونان
  • فوق ستاره برزیلی به روسیه کوچ کرد!
  • ستاره تیم ملی: نه قرمز و نه آبی، من طرفدار تراکتور هستم!
  • ستاره تیم ملی: نه قرمز و نه آبی، من طرفدار تراکتورسازی هستم
  • ستاره سیتی بازیکن سال فوتبال انگلیس شد
  • مسی بازیکن ماه لیگ آمریکا شد؛ یکه‌تازی فوق‌ستاره در ینگه دنیا