Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-06@22:11:06 GMT

16 تکنیک برای افزایش درآمد خیاطی

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۰۱۴۲۸

16 تکنیک برای افزایش درآمد خیاطی

 

هر کسی دوست دارد در شغل خودش ثروتمند شود اگر خیاط هستید و میخواهید درآمد خیاطی خود را بالا ببرید و با این شغل پول بیشتر به دست بیاورید با ما در این مطلب خواندنی و جذاب همراه باشید .

خیاطی یک هنر و مهارت تلفیقی است خیاط هم می بایست هنرمند باشد و هم با استفاده از مهارت های که فرا گرفته خالق لباس های زیبا و خوش پوش شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این هنر که از تاریخچه و پیشینیان ما به یادگار مانده هنوز هم مورد توجه علاقمندان زیادی است که از پیر و جوان ، تا انسان هست و زیبایی و خاص بودن را دوست دارد خیاطی هم خواهد بود. اما اینکه چطور می توانند درآمد شغل خیاطی خود را افزایش دهیم می بایست از چند تکنیک بازارسازی و بازاریابی در این شغل استفاده کنید .

 

راههای افزایش درآمد خیاطی چیست ؟

اولین پرسش این است که آیا می تواند با خیاطی پولدار شد ؟ در پاسخ به این پرسش باید بگوییم بله ، صدها مزون ، طراح لباس ، خیاط چه در ایران و چه در دنیا هستند که امروز درآمد چند ده میلیون دلاری و چند صد میلیون ریالی دارند بطوریکه نام و برندشان بر سر زبان افتاده و بی محابا به بازار حمله کرده اند .

اینکه چه راههایی برای افزایش درآمد در شغل خیاطی وجود دارد را در ادامه این مطلب به شما خواهیم گفت پس یک کاغذ و قلم بردارید ، نکات را بنویسید ، و براساس ظرفیت واولویت یک به یک انجام دهید بعد خواهید دید چه تحولاتی در کسب و کار و درآمد شغل خیاطی شما به وجود خواهد آمد .

 

1- همواره یادگیرنده باشید

هنر خیاطی انتها ندارد هر روز یک الگو ، هر روز یک طرح ، هر روز یک ایده ، هر روز یک پارچه ، هر روز یک مد همه این مولفه ها باعث شده خیاطی به شغلی بی نهایت تبدیل شود پس می بایست همیشه بروز باشید آموزش خیاطی یا حتی ( دیپلم خیاطی بگیرید )که این امر می تواند ذهن شما را همگام با تحولات در کسب و کار خیاطی همسو کند ، بهترین آموزشگاههای خیاطی را شناسایی کنید و با مربیان آن ها در ارتباط باشید بیاموزید بیاموزید بیاموزید.

 

2- برند شخصی خود را ایجاد کنید

به شدت هنر خیاطی Personality است و این نام خیاط است که به محصول نهایی شخصیت می دهد پس با این شغل کارآفرینانه برخورد کنید و یک نام منحصر به فرد به او اختصاص و خود را کارمند سازمان شخصی خود کنید.

 

3-پیج اینستاگرام خود را بسازید

مشتری امروز در فضای مجازی به دنبال خدمات دهنده میگردد . یک پیج اینستاگرام برای خودتان بسازید و محصولات ، دست نوشته ها ، ایده ها ، چالش ها ، دانش ها و آگاهی های خود را با مخاطبانتان به اشتراک بگذارید . اجازه دهید شما را ببینند ، با شما ارتباط برقرار کنند ، به افکار و اندیشه هایتان نزدیک شوند و به طبع اعتماد کنن ، اعتماد و اطمینان که شکل گرفت دیگر کار تمام است یعنی درآمد بالاتر از خیاطی در انتظار شماست.

نحوه دریافت مدرک خیاطی

4-یک فروشگاه اینترنتی بزنید

بخواهیم یا نخواهیم بخشی از متقاضیان و نیازها در فضای مجازی است ، فروشگاههای اینترنتی مرز و زمان نمی شناسند و از هر کجای دنیا مشتری به سمت شما خواهند آورد محصولات ، ابزارآلات و مواد مصرفی در شغل خیاطی را در فروشگاه معرفی و به فروش آن مبادرت بورزید.

 

5- موقعیت خود را در گوگل ثبت کنید

مشتری باید بدانید شما به غیر از هویتی شخصی که دارید دارای هویت مکانی نیز هستید این موقعیت اعتمادزاست و منجر خواهد شد مشتری اعتماد کرده و به سمت شما هدایت شود در همین لحظه اقدامات ثبت مکان را استارت بزنید این خود ترفندی برای افزایش درآمد خیاطی برای شما خواهد بود

 

 

6- مدرک خیاطی دریافت کنید

شناسایی کنید مهمترین و بهترین مدارک خیاطی چیست آموزشگاه مورد نظر خود را زیر سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور شناسایی کنید در صورت لزوم آموزش ببینید و یا در آزمون های آن شرکت کنید مدرک به شما دو کمک عمده خواهد کرد اول از همه شما را ارزشیابی خواهد نمود که جایگاه مهارتی شما در کجا قرار گرفته دوم به شما کمک خواهد کرد جهت دریافت تسهیلات اشتغال زایی و مجوزهای کسب وکار به عنوان یک تسهیل گر یاری کننده باشد.

 

7- انواع متد و روش های الگو را بیاموزید

خیاط ها می دانند برای الگو کشی می بایست با روش های متنوع آن آشنا باشند ، متد مولر ، گرلاوین ، ایتالیایی ، متریک و... جز متداول ترین روش های الگوسازی هستند بین این روش ها و تکنیک های متفاوت متد و روش مولر نسبت به دیگر روش ها بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته چون این روش تن پوش خوش پوشی را برای مصرف کننده خلق خواهد نمود اما تجربه و کسب دانش در هر روش می تواند دروازه های جدیدی را برای شما باز کند و حتی شما خود یک مخترع و مبتکر الگوسازی در خیاطی شوید.

 

8-سرمایه گذار جذب کنید

پول در گردش به شما قدرت خواهد داد تا دامنه فعالیت های خود را گسترده تر کنید تلاش کنید مناطق پر پتانسیل را شناسایی کنید و با ورود سرمایه و پول به تقویت آن منطقه بپردازید.

ورود نقدینگی به کسب و کار شما فرصت های بینظیری را فراهم خواهد نمود ،محصولات بیشتر ، متنوع تر و به مشتری بیشتر و درآمد بالاتر

 

9- بازاریاب جذب کنید

شبکه سازی برای افزایش فروش همیشه جزء قوانین کسب و کار است در تمام شهرها تلاش کنید دیپلمات های خود را شناسایی به آن ها آموزش دهید تا در فروش با شما مشارکت کنند و درصدی از فروش را به خود اختصاص دهند فراموش نکنید شما نباید خیاط محل و کوچه تن باشید

 

10-طراحی لباس را یاد بگیرید

قبل از اینکه یک لباس توسط خیاط تولید شود می بایست یک طراح لباس آن را خلق کند وقتی شما آموزش طراحی لباس ببینید عملا از ابتدا شروع تولید یک لباس تا انتهای آن به مهارت های مورد نیاز دست یافتید و با مقوله مزون بیش از پیش درگیر شده اید . سعی کنید با فنون ، ایده پردازی ، جنسیت سازی ، مقوله ها مد و فشن بیش از پیش آشنا شوید این دانش به شما به شدت کمک خواهد کرد.

 

11- با مردم بیش از پیش در ارتباط باشید

شما لباس برای خود نمی دوزید ، مخاطبان شما از هر طیف و دسته هستند شما باید ببینید که بازار به کدام سو در حال جریان سازی است پس همراه با بازار باشید ، ببینید زنان ، دختران و مردان به چه سبک هایی علاقمند هستند و دست دارن چه تن پوشی بر تن کنن براساس آن تولیدات خود را گسترش دهید.

 

12-در تولید یک سبک زبان زد باشید

برند شما باید حداقل در یک سبک مد و لباس زبان زد باشد آن را شناسایی کنید و بر روی آن سرمایه گذاری نمایید. به شدت این امر بر اثبات حقانیت شما در بازار اثرگذار است و باطبع می تواند باعث افزایش درآمد خیاطی شما شود.

 

13-برای برند خود شعار خلق کنید

عصاره اندیشه شما می بایست در یک شعار سازمانی بست داده شود مثلا شیک بپوشید ، خاص باشید ، بروز بمانید ، لباس تان را می دوزیم ، خوش پوش باشید و از این دست شعارها می تواند شما را آنگونه که هستید به مشتری نشان دهد ، قلم و کاغذ بردارید و اندیشه هایتان را بنگارید که آینده از آن شماست

 

14-کارگاهی آراسته داشته باشید

محیط کسب و کار یکی از نقاط کلیدی در افزایش درآمد شماست سعی کنید اصول آراستگی ، زیبایی ، هارمونی رنگ ، دکوراسیون ، نور ، تهویه و عواملی از این دست را در محیط کار رعایت کنید همیشه بهترین ها را بخواهید و بهترین باشید تصاویر ، ویدئو و هر محتوایی که از محیط کارتان به اشتراک می گذارید میتواند مشتری را به قضاوت بهترین بودن شما سوق دهد.

 

کدام متد الگوکشی در خیاطی بهتر است؟

 

15-اخلاق مدار و متعهد باشید

خیاط خوب زیاد است اما خیاط خوب با اخلاق کم ، مشتریان امروز به دنبال افرادی هستند که اخلاق مدارند به اصطلاح دارای حرفه ای گری در اخلاق هستند ، امین اند ، متعهد اند ، وظیفه شناس اند ، وقت شناس اند ، پشتیبانی و خدمات خوب ارائه می دهند ، خوش قیمت اند و ... به مشتری تان بهترین ها را بدهید و منتظر بیشترین درآمد باشید

 

16- قیمت ها را رقابتی کنید و به کیفیت بیافزایید!!

اصول جذب مشتری در وهله اول قیمت گذاری است ، مشتری در ابتدا نگاهش به ریال و تومان است بعد وارد فاز بعدی و تصمیم برای خرید می شود تمام تلاش تان را بکنید بازار را مورد ارزیابی قرار دهید ، رقبا را بشناسید ، و قیمت ها را حدالامکان بشکنید فقط فراموش نکنید نباید قیمت بر کیفیت محصول شما اثرگذار باشد این موضوع را خط قرمز کسب وکار خود کنید.

 

نتیجه گیری

پول دار شدن در هر کسب و کار و شغلی به شدت انگیزاست ما تلاش کردیم راهکارهای خاصی را برای افزایش درآمد شغل خیاطی با شما به اشتراک بگذاریم . فراموش نکنید خیاطی هنری ماندگار ، پویا ، زنده و تاریخ ساز است همیشه یاد بگیرید ، تجربه کنید ، تمرین داشته باشید و با جامعه در ارتباط باشید .

هر سوال و پرسشی دارید می توانید با مشاورین ما در آموزشگاه خیاطی آریاگستر در میان بگذارید ما همیشه پشتیبان و حامی شما در آموزش خیاطی هستیم .

تلفن های تماس با ما : 09370000230 – 02155323928 - 02155092737

 

 

منبع: فردا

کلیدواژه: خیاطی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۱۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار یک شرکت بیمه؛ در این شهر‌های اروپا مراقب جیب خود باشید!

نتیجه یک پژوهش جدید نشان می‌دهد که محبوب‌ترین نقاط برای گردشگران در اروپا در عین حال بیشترین مراکز مورد علاقه جیب‌بُرها در این قاره هم هستند.

به گزارش زی‌سان به نقل از یورونیوز؛ این تحقیق از سوی شرکت بیمه «کوت زون» در بریتانیا انجام شده است. محققان پنج مکان محبوب گردشگران در هر کشور را از نظر موارد گزارش‌شده از جیب‌بُری از سوی بازدیدکنندگان بررسی کردند. 

نتیجه این بررسی‌ها نشان داد که ایتالیا را می‌توان «بهشت جیب‌بُرها» نامید چراکه بیشترین موارد جیب‌بُری در مکان‌های محبوب گردشگران در این کشور گزارش شده است.

پس از ایتالیا که یکی از مقصد‌های اصلی گردشگران در قاره اروپا است کشور‌های فرانسه و اسپانیا در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

بررسی‌های شرکت بیمه «کوت زون» نشان داده است که گردشگران هنگام بازدید از برخی از جاذبه‌های گردشگری قاره اروپا به طور خاص باید مراقب خطر جیب‌بُری باشند. 

به عنوان مثال خطر جیب‌بُری هنگام بازدید از جاذبه‌های گردشگری شهر رم، پایتخت ایتالیا از دیگر شهر‌های این کشور بیشتر است. فواره معروف تروی در رم به طور خاص از جمله مکان‌هایی است که خطر جیب‌بُری در آن بالا است.

گردشگران هر سال بنا به سنت حدود یک میلیون یورو سکه به داخل حوض این فواره پرتاب می‌کنند.

برج ایفل در پاریس

پاریس، پایتخت فرانسه نیز یکی از مقاصد مهم گردشگران در اروپا است. با این حال پاریس دومین شهر از نظر خطر جیب‌بُری در اروپا است.

جیب‌بُرها در محوطه اطراف برج ایفل که از جاذبه‌های گردشگری محبوب پاریس به شمار می‌رود حضور پررنگی دارند. کلیسای نوتردام و موزه‌های لوور و اورسی از دیگر اماکنی هستند که گردشگران به طور خاص هنگام بازدید از آنها باید مراقب جیب‌های خود باشند. 

این در حالی است که پاریس طی ماه‌های آینده به دلیل برگزاری بازی‌های المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۴ بیشتر از سال‌های قبل میزبان گردشگران خواهد بود. 

در این میان نکته جالب این است که یکی از شاهکار‌های تاریخ سینمای فرانسه اثر روبرت برسون «جیب‌بُر» نام دارد. این فیلم در سال ۱۹۵۹ ساخته شد. 

جایگاه برابر آلمان و اسپانیا

کشور‌های اسپانیا و آلمان در بررسی‌های شرکت بیمه «کوت زون» از نظر خطر جیب‌بُری در مناطق مورد علاقه گردشگران جایگاه یکسانی به دست آوردند. 

بارسلون به عنوان یکی از شهر‌های پرخطر از نظر جیب‌بُری محسوب می‌شود و به همین دلیل خیابان معروف «لا رامبلا» در صدر فهرست اماکن مورد علاقه جیب‌بُرها قرار گرفته است. کلیسای معروف «ساگرادا فامیلیا» در بارسلون نیز از جمله اماکنی است که گردشگران هنگام بازدید از آن باید مراقب جیب‌های خود باشند. 

از سوی دیگر خطر جیب‌بُری هنگام بازدید از دروازه براندنبورگ در برلین، پایتخت آلمان مانند دیگر جاذبه‌های گردشگری اروپا بالا است.

آمستردام؛ کانون جیب‌بُری در هلند

منطقه معروف «رد لایت» در آمستردام، پایتخت هلند یکی از محبوب‌ترین محل‌ها برای گردشگرانی است که به این شهر سفر می‌کنند. این در حالی است که گردشگران در این محله از هر محله دیگری در کل هلند بیشتر در معرض خطر جیب‌بُری هستند.

واقع شدن این محله در مرکز شهر بی‌شک در این امر بی‌تاثیر نیست. احتمالا یکی از دلایلی که مقام‌های آمستردام به دنبال انتقال این محله به خارج از شهر هستند همین حضور جیب‌بُرها است.

دیگر جاذبه‌های گردشگری هلند نیز که به عنوان محل‌های پرخطر از نظر جیب‌بُری شناخته می‌شوند هم در آمستردام واقع شده‌اند. خانه آن فرانک، دختر نوجوانی که در دوران اشغال هلند به دست نازی‌ها کشته شد نیز از جمله جاذبه‌های گردشگری است که خطر جیب‌بُری در آن بالا است.

کارشناسان حوزه گردشگری به گردشگران توصیه می‌کنند که همواره مراقب اموال خود باشند و اشیاء گران‌قیمت را در هتل یا محل اقامت باقی بگذارند.

tags # سرقت سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • رزرو هتل در مسقط برای سه روز
  • فستیوال بزرگ آرش مال: جشن افتتاحیه‌ای با شکوه در قلب منطقه آزاد انزلی
  • رازهای خوش تیپی مردان
  • قیمت عجیب بنزین آنلاین
  • آژیر خطر در کریات شمونا به صدا درآمد/ افزایش شمار شهدای میس الجبل
  • هشدار یک شرکت بیمه؛ در این شهر‌های اروپا مراقب جیب خود باشید!
  • چند تکنیک برای درمان سنگ صفرا؛ بهترین نوشیدنی برای سنگ کیسه صفرا چیست؟
  • مراقب وزش باد خیلی شدید در تهران باشید + جزئیات
  • تحقق درآمد ۴۴۰ میلیاردی برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان
  • افزایش قابل توجه درآمد اینترمیامی پس از حضور مسی