Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@16:04:17 GMT

اعلام وصول ۴ سوال ملی از وزیر بهداشت

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۰۱۴۸۸

اعلام وصول ۴ سوال ملی از وزیر بهداشت

عضو هیئت رئیسه مجلس درجلسه علنی امروز ۴ سوال ملی نمایندگان مجلس از وزیر بهداشت و درمان را اعلام وصول کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، محمد رشیدی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز قوه مقننه لایحه اصلاح بند هـ تبصره 7 قانون بودجه سال 1401 و سوال ملی محمود عباس زاده مشکینی از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره استفاده از مدیران بخش خصوصی در مصادیق مدیریت دولتی و بلاتکلیفی دانشجویان متقاضی انتقال به داخل کشور را اعلام وصول کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی سوال ملی محمدصالح جوکار و تعدادی از نمایندگان از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره عدم توجه وزارت بهداشت نسبت به انجام تعهدات مشترک با خیرین در ساخت و تجهیز مراکز درمانی و سوال ملی فتح الله توسلی و تعدادی از نمایندگان از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره عدم توجه وزارت بهداشت به وضعیت بهداشتی و تامین کادر مورد نیاز در مراکز درمانی شهرستان‌ها و روستاها را نیز اعلام وصول کرد.

در ادامه  عضو هیئت رئیسه مجلس همچنین سوال ملی مهدی عسگری و تعدادی از نمایندگان از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مورد نحوه مدیریت شیوع ویروس کرونا و ابهامات در زمینه واکسیناسیون اجباری و عوارض آن و سوال ملی احمد راستینه هفشجانی و تعداد دیگری از نمایندگان از وزیر ورزش در خصوص عدم تصویب آئین نامه اجرایی قانون شرح وظایف و اختیارات وزارت ورزش و جوانان را هم اعلام وصول کرد.

انتهای‌پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: درمان و آموزش پزشکی نمایندگان از وزیر وزیر بهداشت اعلام وصول سوال ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۱۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درمان رایگان کودک مشروط بر داشتن بیمه پایه

رئیس اداره اقتصاد درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: براساس دستوالعمل ارائه خدمات ارائه خدمات رایگان به کودکان زیر هفت سال و ابلاغیه وزارت بهداشت در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت همه خدمات بستری و سرپایی کودکان زیر هفت سال در مراکز دولتی دانشگاهی و بیمارستان‌های دولتی موظف به ارائه کلیه خدمات بستری رایگان هستند.

دکتر طباطبایی افزود: وزیر بهداشت اسفند سال گذشته از خدمات درمانی رایگان برای کودکان زیر هفت سال خبرداد که این طرح در استان از اول اردیبهشت به طور کام در حال اجرا است.

او گفت: در اجرای این طرح بیمارستان‌های دولتی موظفند این خدمات را ارائه دهند و هیچ گونه دریافتی از از بیماران زیر هفت سال نداشته باشند.

به گفته طباطبایی دارندگان بیمه پایه مشمول این طرح هستند و چنانچه بیماری فاقد بیمه پایه باشد، می‌تواند با مراجعه به سازمان بیمه سلامت برای بیمه خود اقدام کند و از مزایای این طرح بهره‌مند شود.

والدین کودکان زیر هفت در صورت مشاهده تخلف در روند اجرای این طرح می‌توانند از طریق تماس با سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت موضوع را در میان بگذارند. 

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • توجه به موضوع جوانی جمعیت و فرزندآوری در گتوند
  • نمایندگان شورا در وزارتین علوم، بهداشت و دانشگاه آزاد تعیین شدند
  • اهدا آمبولانس به بیمارستان جاسک
  • جذب دانشجو در دانشگاه فرهنگیان ۳۰۰ درصد رشد کرد
  • داروی ایرانی بیماران SMA وارد بازار می‌شود / برنامه وزارت بهداشت برای پویش ملی سرطان
  • درمان رایگان کودک مشروط بر داشتن بیمه پایه
  • درمان رایگان کودک با داشتن بیمه پایه
  • خدمات درمانی رایگان برای کودکان؛ نمایش یا واقعی؟
  • ایران در سایه تهدید بحران سالخوردگی
  • سازوکار‌ها و آمادگی‌ها برای اجرای دور دوم انتخابات مجلس