Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون دوومیدانی با ارسال نامه‌ای به اتحادیه جهانی، نسبت به عدم صدور نمایندگان ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان اعتراض کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از فدراسیون دوومیدانی؛ در حالی که قرار بود مسابقات دوومیدانی قهرمانی جهان با حضور نمایندگان ایران در شهر اورگان آمریکا برگزار شود، اما حضور نمایندگان ایران به دلیل عدم صدور روادید میسر نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشور آمریکا و فدراسیون دوومیدانی این کشور میزبان برگزاری مسابقات هستند و در حالی که باید شرایط را برای حضور تمام ورزشکارانی که سهمیه گرفته‌اند، فراهم کنند، اما با کارشکنی این فرصت را از ورزشکاران ایرانی سلب کردند.

طبق اعلام فدراسیون دوومیدانی، نمایندگان کشورمان تمام کارهای مربوط به اخذ روادید را در موعد مقرر انجام داده بودند، اما آمریکا بار دیگر با ندادن روادید به ورزشکاران ایرانی نشان داد که سیاسی‌کاری بر ورزش اولویت دارد و هیچ گاه برای آنها سیاست از ورزش جدا نبوده است.

فدراسیون دوومیدانی جمهوری اسلامی ایران برحسب وظیفه پیگیری این اتفاق را در دستور کار خود قرار داده و نامه اعتراضی خود را به اتحادیه جهانی دوومیدانی ارسال کرده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فدراسیون دوومیدانی دوومیدانی تیم ملی دوومیدانی فدراسیون دوومیدانی نمایندگان ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۱۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست فدراسیون تیراندازی عراق از ایران

نمایندگان فدراسیون تیراندازی عراق از فدراسیون تیراندازی ایران، سالن‌های تیراندازی و سایت اهداف پروازی بازدید کردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، خضیه عباس و علی حسون، نمایندگان فدراسیون تیراندازی عراق صبح امروز (پنجشنبه 13 اردیبهشت) با حضور در فدراسیون تیراندازی کشورمان ضمن دیدار با مرتضی قربانی، رئیس فدراسیون از زیر ساخت‌های تیراندازی ایران شامل سایت اهداف پروازی، سالن‌های 10 متر و 25 متر و فینال بازدید کردند.

خضیه عباس در این دیدار عنوان داشت: ایران و عراق دو کشور مسلمان هستند و ما  یک مذهب داریم. ایران در تیراندازی پیشرفت زیادی داشته و ما در فدراسیون تیراندازی عراق به کمک شما نیاز داریم. باعث افتخار است که در راه پیشرفت خود از شما کمک بخواهیم.

وی در ادامه افزود: در رشته تفنگ یک دختر تیرانداز عراقی به نام زینب با وایلد کارت فدراسیون جهانی جواز حضور در المپیک پاریس را به دست آورده است، اما او مربی حرفه‌ای ندارد. درخواست داریم در این مورد به ما کمک کنید.

مرتضی قربانی، رئیس فدراسیون تیراندازی کشورمان ضمن خوشامدگویی به نمایندگان فدراسیون عراق و تاکید بر ارتباط نزدیک دو کشور اظهار داشت: کاملا آماده هستیم که به تیراندازی عراق کمک کنیم و در خصوص مربی نیز حتما همکاری نزدیکی با شما خواهیم داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مسابقات بین المللی دوومیدانی دبی| اسماعیل نژاد برنزی شد/ قهرمانی امیریان در رقابت ۸۰۰متر
  • والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا؛ صعود ایران یک به مرحله بعد
  • مشکلات جودوکاران پارالمپیکی در حال بررسی است
  • نفرات جدید کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی با برگزاری مجدد انتخابات مشخص شدند
  • تهدید اتحادیه راه آهن آلمان علیه دولت
  • برگزاری مجدد انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی
  • درخواست فدراسیون تیراندازی عراق از ایران
  • برگزاری اردوهای تیم ملی دوومیدانی با حمایت کامل کمیته ملی المپیک
  • شرایط برای حضور دانشجویان در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود