Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، رضا قهرمانی در این باره گفت: با توجه به اینکه مجموعه نیروی انسانی سرمایه بزرگ هر سازمانی است، برای شهرداری تهران نیز این مساله اهمیت دارد چرا که مجموعه‌ای با تخصص‌های فراوان در شهرداری تهران فعالیت می‌کند و ارزشمند است.

او افزود: بحث تغییر وضعیت موضوع دیگری است که در دستور کار این اداره کل قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمامی کارکنان شهرداری تمایل دارند در مسیر ارتقای شغلی خود به موقعیت بهتری دست پیدا کنند.

قهرمانی با اشاره به اینکه خوشبختانه تغییر وضعیت کارکنان شهرداری تهران در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد، بیان کرد: در گام نخست تعیین وضعیت نیروهای ایثارگر در حال انجام است. با توجه به اینکه حدود ۳۳۰۰ نفر نیروی ایثارگر در بدنه شهرداری تهران در حال فعالیت هستند، تاکنون نزدیک به دو هزار حکم صادر شده است و مابقی موارد نیز در دست اقدام است.

مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری تهران با بیان اینکه برای تغییر وضعیت نیروهای حجمی بر اساس قانون نیز کارهای اولیه انجام شده است، یادآور شد: پیش نیازهای تغییر وضعیت نیروهای حجمی مانند استعلام ایثارگری، مدرک تحصیلی، عدم سوء پیشینه و سایر موارد در حال انجام است و در کوتاه ترین زمان این تغییر وضعیت انجام می‌شود.

او در ادامه با اشاره به صدور احکام افزایش حقوق کارکنان رسمی در سال ۱۴۰۱ تاکید کرد: تا این لحظه  برابر قانونی که اعلام شده احکام نیروها صادر شده و حقوق های خود را بر پایه افزایش قانونی دریافت کرده‌اند. نگاه ما این است که شکاف بین حقوق نیروهای رسمی و قراردادی را تا حد امکان کم کنیم تا به رضایت مندی بیشتری ختم شود.

کد خبر 690889 منبع: خبرگزاری شهر برچسب‌ها شهردارى تهران منابع انسانی تهران ایثارگران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: شهردارى تهران منابع انسانی تهران ایثارگران شهرداری تهران تغییر وضعیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۱۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهارت‌آموزی دانش‌آموزان زمینه‌ساز تقویت چرخه تولید و اقتصاد کشور است

حسین ایثارگر روز یکشنبه در حاشیه بازدید از هنرستان طالقانی و شماری از دیگر مدارس شهر ششتمد، گفت: یکی از الزامات توسعه، مهارت آموزی است و توجه به این مقوله، زمینه رشد تولید و اشتغال پایدار را در جامعه فراهم کرده و از نگرانی های جامعه در مسیر ایجاد اشتغال برای نسل جوان می کاهد.

وی با بیان اینکه یکی از مسیرهای پیشرفت کشور توجه به مهارت است، اظهار کرد: لازم است در کنار توجه به مباحث علمی و تئوری، آموزش های مهارتی و نیازمحور نیز مورد توجه آموزش و پرورش و دانش آموزان قرار گیرد.

فرماندار ششتمد گفت: در کنار رشته های نظری، باید هدایت دانش آموزان به رشته های مهارتی و تولیدی نیز مورد توجه قرار گیرد تا بخشی از نیاز بازار کار به نیروی انسانی از این طریق تامین شود.

ایثارگر افزود: ایجاد برخی واحدهای صنعتی در حوزه فرآوری معدنی و صنایع دیگر در شهرستان ششتمد در دست انجام است که تربیت نیروی کار ماهر در این حوزه ها می تواند مورد توجه قرار گیرد.

وی با تشکر از تلاش های جامعه فرهنگی، افزود: معلمان با تربیت نسل آینده در مسیر آگاهی و روشنی بخشی جامعه و توسعه و بالندگی کشور ایفای نقش می کنند.

شهرستان ششتمد در ۲۵۰ کیلومتری جنوب غرب مشهد، چهار هزار و ۸۰۰ دانش‌آموز دارد که در ۹۱ واحد آموزشی تحصیل می کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • تغییر سلیقه‌ای فرمول محاسبه حقوق رانندگان آژانس شهرداری قزوین
  • قبرستان متروکه منطقه دهخدای زنجان تعیین تکلیف می‌شود
  • شیوه نامه افزایش حقوق و دستمزد سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد تشریح شد
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان زمینه‌ساز تقویت چرخه تولید و اقتصاد کشور است
  • آزادی زندانی پس از تحمل ۱۵ سال حبس
  • یک زندانی در استان تهران پس از ۱۵ سال حبس آزاد شد
  • نخستین بار در صنایع پتروشیمی کشور صورت گرفت؛ تبدیل وضعیت کلیه نیروهای پیمانکار به قرارداد مستقیم با پتروشیمی امیرکبیر
  • تکلیف متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان مشخص شد
  • احکام افزایش حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان قوه قضائیه صادر شد
  • وضعیت بررسی طرح ساماندهی کارکنان دولت به کجا رسید؟ / تکلیف نیروهای شرکتی چه می‌شود؟