Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم شب‌های حرم مطهر بانوی کرامت از شنبه تا جمعه به ترتیب با سخنرانی حجج اسلام والمسلمین محمد حاج ابوالقاسم، سیدحسین مؤمنی، سیدمحمد مهدی میرباقری، علیرضا پناهیان، سیدحمید میرباقری، حیدری کاشانی و حبیب الله فرحزاد دنبال می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، برنامه هفتگی مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت از ۲۵ تا ۳۱ تیرماه شامل عید سعید غدیر و ولادت امام کاظم علیه السلام از سوی روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس بانوی کرامت اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش مراسم حرم مطهر هر روز شامل نیایش صبحگاهی، مراسم سخنرانی و مداحی قبل از اذان ظهر، مداحی بعد از نماز عصر، مراسم سخنرانی قبل از اذان مغرب و برپایی جشن های ولایت و امامت بعد از نماز عشا دنبال خواهد شد.

مراسم قبل از ظهر هر روز با تلاوت قرآن کریم، سخنرانی و مداحی دنبال می شود که شنبه و یکشنبه با سخنرانی حجت الاسلام دادسرشت و مداحی قاسم جباری نیک و حسن ابوالقاسمی، دوشنبه با سخنرانی حجت الاسلام بیات و مداحی علی رئوفی، سه شنبه و چهارشنبه با سخنرانی حجت الاسلام معصوم اسماعیلی و مداحی حمید محمدی و سیدرضا جدا و پنجشنبه و جمعه با سخنرانی حجت الاسلام محسن حیدری کاشانی و مداحی قاسم زاده برگزار خواهد شد.

مراسم قبل از مغرب نیز شنبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین محمدصادق کفیل، یکشنبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا اعوانی و مداحی علی پاکزمان، دوشنبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حسین جوشقانیان و مداحی مسعود زمانی، سه شنبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی هادی، چهارشنبه با سخنرانی حجت الاسلام ناصر خلج و مداحی عباس جوشقانیان، پنجشنبه در قالب محفل انس با قرآن با سخنرانی حجت الاسلام صافی و جمعه در قالب برنامه زمزم مهدویت با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین کلباسی اشتری برگزار می شود.

مراسم شب‌های حرم مطهر بانوی کرامت نیز در قالب جشن های امامت و ولایت از شنبه تا جمعه به ترتیب با سخنرانی حجج اسلام والمسلمین محمد حاج ابوالقاسم، سیدحسین مؤمنی، سیدمحمد مهدی میرباقری، علیرضا پناهیان، سیدحمید میرباقری، حیدری کاشانی و حبیب الله فرحزاد و با مداحی رضا ایزدی، سیدرضا تحویلدار، حسن شالبافان، عباس حیدرزاده، سیدعلی حسینی نژاد، علی اکبر حائری و سیدعلی حسینی تبار دنبال می شود.

دوشنبه همزمان با عید سعید غدیر از ساعت ۶ صبح مراسمی با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین طباطبایی و قرائت دعای ندبه با صدای سیدجواد میرجعفری برگزار خواهد شد و در ادامه قبل از نماز ظهر قرائت خطبه غدیریه توسط علی رئوفی با پخش مستقیم از شبکه دو سیما برگزار می شود.

همچنین در هفته پیش رو سه شنبه شب قرائت دعای توسل با حضور هیأت جانبازان استان قم، پنجشنبه بعد از نماز صبح قرائت زیارت عاشورا با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سید حسین مؤمنی و مداحی محمدجواد احمدی، پنجشنبه شب قرائت دعای کمیل با صدای علی اکبر حائری و قرائت زیارت جامعه کبیره با صدای حجت الاسلام شهیدی، جمعه صبح مراسم قرائت دعای ندبه با سخنرانی حجت الاسلام امیرحسین عرفان و با نوای حسن اخباری و جمعه عصر زیارت آل یاسین با نوای مجتبی خرسندی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: عید غدیر شنبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین بانوی کرامت قرائت دعای حرم مطهر خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۱۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع دختران دانش آموز در حرم حضرت معصومه (س)

 طرح حافظان نور با حضور یک هزار و ۵۰۰ دانش آموز دختر از ۳۰۰ مدرسه از نواحی شهر قم، خلجستان و شهرستان‌های کهک و جعفرآباد امروز در شبستان حضرت زهرا (س) برگزار شد.

این برنامه دختران دانش آموز نظرات و پیشنهادات خود را در حوزه عفاف و حجاب مدارس مطرح کردند.

در این طرح از هر مدرسه ۶ دانش آموز منتخب به‌عنوان گروه حافظان نور با هدف کنشگری این گروه‌ها در مدارس خود فعالیت می‌کنند.

در پایان این برنامه به قید قرعه به طرح‌های دانش آموزان جوایزی اهدا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • نظارت ویژه بر پرونده‌های اقتصادی در دستور کار است
  • اعلام مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت در هفته جاری‌
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • همایش سراسری روحانیون، معین و معینه‌های کاروان‌های حج برگزار شد
  • حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم نخستین سالگرد درگذشت صفارزاده
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • اجتماع دختران دانش آموز در حرم حضرت معصومه (س)
  • تجمع حافظان نور در حرم حضرت معصومه (س)
  • حجت‌الاسلام والمسلمین خاتمی؛ خطیب این هفته نماز جمعه تهران