Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار سید صادق حسینی روز شنبه در مراسم معارفه فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج اظهار داشت: باید در جهاد تبیین واقعیت های موجود را بیان کنیم و با بهره مندی از هنر رسانه ای در راستای معرفی ظرفیت ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی تلاش کنیم و در جامعه امیدآفرینی نماییم.

وی افزود: طی چند سال گذشته تاکیدات رهبر معظم انقلاب بر دو موضوع اقتصاد و فرهنگ بوده و ما باید راه نفوذ دشمن را در این زمینه مسدود کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی ادامه داد: جهاد با کفار برای استقرار اسلام، عدل و ایجاد وحدت بین مسلمانان بوده و هست اما امروز در برخی کشورهای اسلامی تلاش می کنند که این وحدت و انسجام خدشه دار شود.

وی اضافه کرد: امروز شاهد حضور بایدن در منطقه هستیم تا امنیت رژیم جعلی صهیونیستی را حفظ کند در ایام حج شاهد حضور بایدن در سرزمین حجاز هستیم که این اقدام علاوه بر شکستن قبح حضور نامبارکش در منطقه اسلامی، با هدف ایجاد تفرقه در بین صفوف مسلمین و دوشیدن گاوهای شیرده شان است.

سردار حسینی گفت: هر چند بخشی از سرمایه مسلمانان منطقه هزینه می شود اما خیانت سعودی ها برای همه مسلمانان نمایان تر می شود.

وی یادآور شد: آمریکا در حال افول است و قدرت پوشالی آن برای همگان نمایان شده است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان افزود: همه چیز دشمنان غربی بر پایه مسائل مادی است اما ما افتخار می کنیم که مسلمان هستیم و پیرو پیامبر (ص) و امیر المومنین علی (ع) هستیم.

وی با اشاره به اینکه امیر المومنین علی (ع) باوفاترین یار پیامبر(ص) و آیین اسلام بود و آیات متعددی در وصف ایشان نازل شده است اضافه کرد: امیرالمومنین علی (ع) در دامن پیامبر بزرگ شد و عمرش را در جهاد در راه خدا، حمایت از پیامبر و عزت اسلام قرار داد.

وی تاکید کرد: اکمال دین در روز غدیر صورت گرفت و نعمت امامت و ولایت برای ما تکمیل شد.

سردار حسینی افزود: اکنون دولت اسلامی در کشور ما مستقر است و امکانات خوبی در اختیار دارد و در این راستا سفر رئیس جمهور به کردستان دستاوردهای خوبی داشته است و تلاش استاندار و مدیران اجرایی استان موجب عملیاتی شدن این دستاوردها خواهد بود.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان تصریح کرد: مردم کردستان در برهه های مختلف نشان داده اند که انقلابی هستند و باید از این فرصت خوب استفاده کنیم.

حجت الاسلام بهرام آبادی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج در این مراسم گفت: امیرالمومنین علی (ع) الگوی همه مسلمانان برای عزت و تعالی در دنیا و آخرت است.

وی افزود: مولا علی (ع) متعلق به همه مسلمانان است و عشق به ایشان در دل آحاد مسلمین وجود دارد.

سرهنگ حسن عسکری فرمانده پیشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج هم در این مراسم اظهار داشت: مسوولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی یک فرصتی است برای خدمت به مردم و نظامی که برای استقرار آن بیش از ۲۵۰ هزار شهید خون خود را فدا کرده اند.

وی افزود: خدمت کردن در نظام اسلامی ایران باعث افتخار است و مسئولیتی بسیار سنگین محسوب می شود.

سرهنگ مرتضی میرآقایی فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج نیز در این مراسم گفت: رسول الله (ص) بهترین انسان ها را کسانی می دانند که نفعشان به دیگران برسد لذا امیدواریم که ما نیز در این راستا قدم برداریم.

وی افزود: امروز جامعه ما نیازمند خدمت جهادی و از خود گذشتگی است و این مهم ما را مصمم می کند و نهادهای انقلابی و اداری را برای خدمت مضاعف به مردم هدایت می کند.

سرهنگ میرآقایی ادامه داد: تکلیف گرایی و عمل به تکلیف نباید با ملاحظه کاری همراه شود و این مهم باید مدنظر باشد.

در این آیین از تلاش های سرهنگ حسن عسکری فرمانده پیشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج تقدیر شد و سرهنگ مرتضی میرآقایی به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج معرفی شد.

برچسب‌ها کردستان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سنندج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سنندج کردستان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سنندج ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۱۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبرنگاران جنگ ترکیبی دشمن را با جهاد تبیین روشنگری کنند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان بر نقش رسانه‌ها در تبیین جنایات رژیم صهیونیسیتی در غزه و مقابله با جنگ ترکیبی دشمن تأکید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام علی درویشی، ظهر امروز، در نشست خبری با خبرنگاران گفت: رسانه در خط‌ّمقدم جهاد تبیین قرار دارد و خبرنگاران نقش مؤثری برای مقابله با جنگ ترکیبی دشمن دارند.

او با اشاره به بی‌تفاوتی رسانه‌های صهیونیسیتی و آمریکایی به جنایات غزه، اضافه کرد: این رسانه‌ها حقوق‌بشر، مبانی انسانی و نسل‌کشی در فلسطین را زیر پا گذاشته‌اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با بیان اینکه رسانه‌ها در جهت‌دهی افکار عمومی نقش مؤثری دارند، تأکید کرد: نقش خبرنگاران در فرهنگ‌سازی، توسعه و رواج هنجارهای جامعه انکارنشدنی است.

درویشی با اشاره به تأثیر فضای مجازی و تولید محتوا در عصر کنونی خاطرنشان کرد: ارائۀ محتوای به‌روز و هم‌سو با ارزش‌ها یکی از وظایف رسانه‌ها است.

او با تأکید به اینکه دموکراسی غربی با وقوع جنایات در غزه زیر سؤال رفته‌است، اضافه کرد: ما باید ماهیت واقعی استکبار را برای نوجوانان و جوانان تبیین کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان بیان کرد: برخی از شبکه‌های مجازی در آمریکا فیلتر می‌شود، اما رسانه‌های غربی این موارد را منعکس نمی‌کنند و ما باید مراقب باشیم که افکار جوانان به‌سمت استعمارگران گرایش پیدا نکند.

درویشی با نامیدن دنیای غرب به دنیای مدرن وحشی، اعلام کرد: ما نباید به نسخه‌پیچی‌ها استکبار اعتماد کنیم و  باید افکار جامعه را نسبت به این دوگانگی‌ها آگاه کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با تأکید به اینکه تحقق ارزش‌ها در جامعه وابسته به نقش معلمان است، متذکّر شد: مبارزه با دشمن در میدان جهاد تبیین بدون نقش‌آفرینی معلمان قابل‌انجام نیست.

او با بیان ارزش جایگاه معلم یادآور شد: ارتقای فرهنگ عمومی و پاسداشت حرمت‌ها مدیون حضور معلمان است و نام‌گذاری روز 12اردیبهشت به‌نام روز معلم دلیلی بر اهمیّت جایگاه این قشر در کشور است.

انتهای پیام/ 644/.

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • خبرنگاران جنگ ترکیبی دشمن را با جهاد تبیین روشنگری کنند
  • برگزاری همایش حکمت مطهر در خرم‌آباد
  • آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود
  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • بسیج اساتید باید کارکرد متفاوتی در جهاد تبیین داشته باشد