Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرشید رضایی در بازدید از مرز مهران با تاکید بر آموزش زائران پیش از آغاز ایام پیاده‌روی اربعین، گفت: مشارکت اجتماعی با رویکرد توانمندسازی رابط سلامت در کاروان‌ها و زائران و سپس انتقال مفاهیم آموخته‌شده به گروه هدف، اصل اساسی آموزش و ارتقای سلامت در این پیاده‌روی مذهبی بزرگ است.

او گفت: تبلیغات محیطی در مکان‌های پرتجمع و پرتردد زائران از دیگر فرصت‌های آموزشی است که با نصب QRcode موضوعات آموزشی منتخب در مبادی مرزی ایران و عراق، میسر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است در حال حاضر، موضوعات آموزشی منتخب در حوزه سلامت به زبان‌های مختلف، از جمله اردو و عربی، ترجمه شده اند که به‌ همراه دیگر محتوا‌های آموزشی تولیدشده برای زائران اربعین حسینی، از آدرس https://b۲n.ir/t۴۲۴۰۷ قابل دسترسی برای همگان هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت بهداشت پیاده روی اربعین ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۲۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش توجیهی و آموزشی زائران حج تمتع در تبریز

روحی  با بیان اینکه طبق برنامه ریزی‌های صورت‌گرفته پروازهای حج تمتع سال ۱۴۰۳ در روز‌های پایانی اردیبهشت ماه امسال آغاز می‌شود گفت: در این همایش زائران با مسائل عبادی و سیاسی مناسک حج آشنا شدند و قسمت‌هایی از اعمال حج تمتع به صورت نمادین توسط زائران اجرا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • همایش سراسری توجیهی آموزشی زائران خانه خدا -بوشهر
  • برگزاری همایش توجیهی و آموزشی زائران حج تمتع در تبریز
  • تشکیل کمیته‌های مشترک ایران و عراق برای مقابله با اخبار دروغ و جعلی
  • تشدید محدودیت‌ها برای گردشگران پاکستانی در سفر به ایران
  • تشدید محدودیت ها برای زائران پاکستانی در سفر به ایران
  • پیشنهاد استاندار خوز‌ستان برای صدور گذرنامه اتباع ‌در اربعین
  • ۴۰هکتاربه پارکینگ شلمچه افزوده شد/پیشرفت۸۰درصدی مخزن آب شرب چذابه
  • تعیین مرز چذابه برای تردد اتباع خارجی در ایام اربعین حسینی
  • ‌کوهپیمایی کارکنان و پایوران سپاه در خوی
  • تردد اتباع خارجی در مراسم اربعین از چذابه خواهد بود