Web Analytics Made Easy - Statcounter

فینال رقابت‌های تور جهانی تنیس زیر ۱۸ سال پسران در مجموعه تنیس مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد و یونس طلاور و کسری رحمانی برای تصاحب عنوان قهرمانی با هم دیدار کردند و در نهایت این بازی با نتیجه ۶ بر ۳ و ۶ بر ۴ به سود یونس طلاور به پایان رسید.

امیر علی قوام و محمود بینیچی از ترکیه نیز به صورت مشترک سوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در فینال ۲ نفره پسران نیز تیم امیرعلی قوام - یونس طلاور با پیروزی (۶ بر ۳ و ۶ بر ۱) مقابل حریف خود از ترکیه صاحب عنوان قهرمانی شدند. تنیسور‌های ترکیه در جایگاه دوم ایستادند.

در این دوره از رقابت‌ها و در بخش پسران بازیکنانی از کشور‌های از ایران، چین، روسیه، بلاروس، ترکیه، پاکستان و در بخش دختران تنیسور‌هایی از ایران، روسیه، ترکیه و آفریقای جنوبی حضور داشتند.

به این ترتیب این مسابقات که از ۱۸ تیر ماه در زمین‌های تنیس آزادی تهران آغاز شده بود امروز با معرفی برترین‌ها به پایان رسید.

در این دوره از رقابت‌ها و در بخش پسران بازیکنانی از کشور‌های از ایران، چین، روسیه، بلاروس، ترکیه، پاکستان و در بخش دختران تنیسور‌هایی از ایران، روسیه، ترکیه و آفریقای جنوبی حضور داشتند.

سرداوری و مدیریت این دوره از مسابقات بر عهده محسن خداپرست سرداور نشان سفید کشورمان و امیر مهذب نیا بود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون تنیس رقابت های تور جهانی تنیس زیر ۱۸ سال پسران تنیس رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۲۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختران تنیسور ایران قهرمان غرب آسیا شدند

تیم زیر ۱۲ سال دختران ایران به مقام قهرمانی مسابقات غرب آسیا دست یافت.

طرفداری | رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال غرب آسیا از سوم اردیبهشت ماه به میزبانی اردن آغاز شد که تیم ملی دختران ایران به مقام قهرمانی آن دست یافت.

لاوین حکیمی، شایلین ظفریکایی و سوگند عالیشاهی که با هدایت هنگامه عزیزی در این مسابقات حضور یافتند، با برتری مقابل تنیسورهایی از کشورهای اردن، لبنان، سوریه و بحرین عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دادند.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • تنیسور‌های حاضر در مرحله نیمه نهایی تور جهانی مشخص شدند
  • قهرمانی دانشگاه آزاد شیراز در مسابقات تنیس روی میز منطقه یک کشور
  • قهرمانی دختران تنیس در رقابت‌های غرب آسیا
  • تنیس کمتر از ۱۲ سال غرب آسیا؛ پسران ایران به دیدار رده‌بندی رفتند
  • قهرمانی دختران ایران در تنیس کمتر از ۱۲ سال غرب آسیا
  • قهرمانی دختران تنیس ایران در غرب آسیا
  • دختران تنیسور ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • قهرمانی دختران تنیس در رقابت‌های کمتر از ۱۲ سال غرب آسیا
  • دختران تنیس کمتر از ۱۲ سال ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • پسران یک قدم تا فینال/ دختران در آستانه قهرمانی