Web Analytics Made Easy - Statcounter

چکیده : از آن جایی که تعمیر تمامی قطعات یخچال در محل و منزل امکان پذیر است، استثناعا تعمیر برد الکترونیکی در محل و منزل امکان پذیر نمی باشد، چرا که برای تعمیر برد الکترونیکی یخچال علاوه بر مهندسین متخصص به دستگاه های شبیه ساز ولتاژ و سایر قطعات متنوع و مختلف الکترونیکی نیاز است.

همان طور که می دانید یخچال از قطعات مختلفی تشکیل شده است، اختلال در عملکرد هر قطعه موجب اختلال در فرایند کلی یخچال می شود، با توجه به پیشرفت تکنولوژی عیب یابی و تعمیر قطعات معیوب یخچال علاوه بر دقت و توجه به تخصص نیاز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از اساسی ترین قطعات یخچال، برد الکترونیکی است که قطعه ای حساس است، این قطعه در صورت عیب و ایراد برای تعمیرات به تخصص و دانش تکنسین متخصص نیاز دارد، تعمیر برد الکتریکی در انواع یخچال ها از جمله یخچال ساید بای ساید، فریزر دو قلو، 4 درب و... متفاوت است.

برد الکترونیکی یخچال

برد الکترونیکی قطعه ای بسیار مهم است که در تمامی وسایل الکترونیکی وجود دارد، برد الکترونیکی در یخچال داخل یا بر روی بدنه دستگاه قرار دارد.

این قطعه به عنوان مرکز کنترل و فرمان دهی در تمامی وسایل عمل می کند و در واقع مغز دستگاه می باشد، در صورتی که برد یخچال به هر دلیلی دچار ایراد و خرابی شود، در عملکرد کلی یخچال تأثیر گذاشته و یخچال را به طور کلی از کار می اندازند پس این قطعه در یخچال عملکردی بسیار مهم دارد.

وظیفه برد الکترونیکی چیست؟

جهت افزایش کیفیت میزان سرمای موجود در یخچال و کنترل کردن سایر قطعات به جای قطعات بزرگ و زیاد از برد الکترونیکی استفاده می شود.

برد الکترونیکی قطعه ای هوشمند است که فضای کمی را در یخچال اشغال می کند و به صورتی دقیق تر از قطعات مکانیکی به کنترل سایر قطعه ها در یخچال می پردازد.

علائم خرابی برد الکترونیکی یخچال

تعدادی علائم و نشانه وجود دارد که پیش از خرابی برد می توانیم آن ها را به عنوان علائم خرابی برد الکترونیکی بشناسیم که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم، این علائم معمولاً در تمامی انواع یخچال ها و برند ها به یک شکل نمایان می شود.

1.خاموش روشن شدن سریع صفحه نمایش یخچال

2.خاموش بودن صفحه نمایش یخچال و عدم روشن شدن آن
3.عدم نمایش اداد روی صفحه نمایش و خاموشی اعداد
4.نمایش ارور بر روی صفحه نمایش یخچال
5.از کار افتادان قطعات مختلف همچون موتور، سیستم دیفراست و...
6.شنیده شدن صدای بوق ممتد یخچال
7.عدم نمایش دقیق و درست دمای یخچال

مواردی که اشاره کردیم از رایج ترین و مهم ترین علائم خرابی برد الکترونیکی محسوب می شوند که برای برطرف کردنشان و جلوگیری از خرابی جدی برد نیار به بررسی و عیب یابی دقیق توسط تکنسین متخصص دارند.

علت روشن نشدن صفحه نمایشگر یخچال چیست؟

برد الکترونیکی یخچال قطعه ای است که از اجزای مختلفی تشکیل می شود، مهم ترین جزء این قطعه منبع تغذیه است که با ورود برق به قطعه فعالیتش را شروع می کند، این قطعه به تولید ولتاژ های مختلف AC و DC برای کارکرد سایر نقاط می پردازد.

منبع تغذیه به طور دائم برای میکروچیپ های یخچال، نواحی فرمان و IC ها ولتاژ فراهم و تولید می کند، از این جهت امکان خرابی در این قطعه نسبت به سایر قطعات بیشتر است.

عدم عملکرد صحیح منبع تغذیه برد یخچال از مهم ترین دلایل روشن نشدن این دستگاه محسوب می شود که در صورت خرابی نیاز بررسی، عیب یابی و به تعمیر و در صورت از کار افتادن گاها نیاز به تعویض دارد، در این صورت علاوه بر منبع تغذیه قطعاتی همچون خازن ها، ترانزیستور، ترانس و دیوید ها توسط تکنسین بررسی می شود.

علت نمایش ارور برروی صفحه نمایش یخچال چیست؟

ارورها یا کد های خطا اعداد و حروف و ترکیبی از اعداد و حروف انگلیسی بر روی صفحه نمایش یخچال اند که به معرفی عیب های داخلی و نقص در یچخال می پردازند، ارور ها در انواع و برند های مختلف یخچال با هم تفاوت دارند و معنی و مفهوم خاصی می دهند، گاهی امکان بر طرف کردن ارورها از طریق مطالعه دفترچه راهنمای یخچال امکان پذیر است.

علت کار نکردن مدار فرمان برد الکترونیکی یخچال چیست؟

در صورتی که همهٔ قطعات یخچال سالم هستند اما کار نمی کنند امکان خرابی برد الکترونیکی یخچال وجود دارد، در صورتی که تکنسین به بررسی و عیب یابی یخچال و قطعات بپردازد و هیچگونه مشکلی در آن ها پیدا نکند احتمال خرابی برد الکترونیکی را می دهد که نیاز به بررسی و تعمیر دارد.

مثلاا ممکن است متوجه که ترموستات یخچال کار نمی کند، اما زمانی که تکنسین ترموستات را بررسی و عیب بابی می کند متوجه سلامت آن می شود به ایراد و اختلال در برد الکترونیکی پی می برد.

تعمیر برد یخچال فریزر و ساید بای ساید

از آن جایی که تعمیر تمامی قطعات یخچال در محل و منزل امکان پذیر است، استثناعا تعمیر برد الکترونیکی در محل و منزل امکان پذیر نمی باشد، چرا که برای تعمیر برد الکترونیکی یخچال علاوه بر مهندسین متخصص به دستگاه های شبیه ساز ولتاژ و سایر قطعات متنوع و مختلف الکترونیکی نیاز است.

پس در زمانی که تکنسین متوجه نقص و ایراد در قطعه برد یخچال می شود، آن را از دستگاه جدا کرده و آن را برای تعمیر به تعمیرگاه منتقل کرده و پس از بررسی و رفع مشکل در مدت زمان کوتاهی باز می گرداند.

هزینه تعمیرات برد یخچال

هزینه تعمیر برد با توجه به مدل و برند یخچال متفاوت است، نگران هزینه تعمیر نباشید چرا که مراکز تعمیر معتبر مطابق با نرخ اتحادیه هزینه تعمیرات را دریافت می کنند و نیازی به پرداخت هزینه های گزاف نیست.

90% مشکلات برد های یخچال ها قابلیت تعمیر دارند، در صورتی که مشکل جدی باشد و قابلیت تعمیر نداشته باشد، لازم است که برد به طور کلی تعویض شود که هزینه بیشتری در پی دارد.

 

تعمیرگاه برد الکتریکی دکتر آچار

دکتر آچار تعمیرگاه مجاز و معتبر در شهر تهران است که دارای شعبه های مختلف در سطح شهر می باشد، این مرکز به تعمیر انواع لوازم خانگی و قطعات معیوب آن ها از جمله برد الکترونیکی می پردازد، بهترین تعمیرکار برد یخچال در تهران را میتوانیم تعمیرگاه دکتر آچار معرفی کنیم.

تمامی خدمات این مجموعه دارای گارانتی 12 ماهه بوده و توسط تکنسین های متخصص وآموزش دیده انجام می شود، هزینه های مرکز دکتر آچار مطابق با نرخ اتحادیه محاسبه شده و کاملاً منصافه هستند.

منبع:drachar.com
 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: تعمیر برد الکترونیکی برد الکترونیکی یخچال روی صفحه نمایش هزینه تعمیر قطعات یخچال منبع تغذیه سایر قطعات برای تعمیر برد یخچال عیب یابی قطعه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۲۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایندگی تعمیر لباسشویی در سراسر تهران و کرج

لباسشویی دستگاه جدا نشدنی در منزل است و یک روز خراب شدن آن می تواند زمان و هزینه زیادی را برای افراد بتراشد. تصور کنید برای تعمیر لباسشویی مجبور باشید که آن را جابه‌جا کنید و به یک مرکز تعمیر لباسشویی ببرید. علاوه بر زمان و هزینه ای که برای جابه‌جایی لباسشویی از شما گرفته می شود، ممکن است در طول جابه‌جایی لباسشویی نیز به جایی برخورد کند و خرابی بزرگتری را به بار آورد. چه نیازی به جابه‌جایی دارید وقتی می توانید از خدمات تعمیر لباسشویی در محل بهره مند شوید.

امروزه مجموعه های مختلفی در سراسر تهران و کرج در زمینه تعمیر لباسشویی مشغول به فعالیت است که هریک خدمات خود را به نحوی ارائه می دهد. متاسفانه در این حوزه افراد غیر منصف نیز وجود دارد که مهارت مورد نیاز را ندارند و حتی در ازای تعمیر و یا سرویس ماشین لباسشویی شما هزینه های گزافی نیز دریافت می کنند. انتخاب این نمایندگی ها می تواند مشکلات بزرگتری را نیز ایجاد کند. در این بخش می خواهیم یکی از نمایندگی های مجاز تعمیر ماشین لباسشویی را به شما معرفی کنیم که پس از تعمیر از آن ها گارانتی دریافت می کنید.

ویژگی های نمایندگی مجاز تعمیر لباسشویی

شما می توانید به آتا سرویس به دید یکی از نمایندگی های مجاز تعمیر لباسشویی در تهران نگاه کنید. آتا سرویس مرکز تعمیر لباسشویی در تمام روز های سال حتی ایام تعطیل نیز در خدمت شما عزیزان است. اصل اول در نمایندگی مجاز تعمیر ماشین لباسشویی صداقت است و این اصل را سرلوحه ی فعالیت خود قرار داده است. از مهمترین خدمات مجموعه آتا سرویس لوازم خانگی می توان به مورد های زیر اشاره کرد:

تعمیر دوره ای ماشین لباسشویی عیب یابی و تعمیرات ماشین لباسشویی تعمیر ماشین لباسشویی در منزل ارائه ی مشاوره ی رایگان به منظور استفاده ی صحیح ارائه دادن راه جهت بیشتر شدن طول عمر دستگاه لباسشویی ارائه دادن خدمات تعمیر لباسشویی در اسرع وقت تعمیر لباسشویی برند های خارجی و ایرانی نصب کردن انواع لباسشویی انجام تعمیرات برای برندهای مختلف لباسشویی تعمیرگاه مجاز لباسشویی در تهران

آتا سرویس یکی از نمایندگی های اصلی تعمیر و سرویس انواع برندهای لباسشویی در تهران است که با سابقه ای درخشان در تهران و کرج فعالیت خود را آغاز کرده است. شما می توانید برای دریافت مشاوره رایگان و یا اعزام تعمیرکار به محل با شماره 09196363454 تماس بگیرید و با تکنسین ها آتا سرویس در ارتباط باشید.

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی در آتا سرویس

تعرفه ی تعمیر لباسشویی چقدر است؟ یکی از رایج ترین پرسش هایی که مشتریان از ما میپرسند تعرفه ی تعمیر ماشین لباسشویی است. در جواب این پرسش می بایست گفت که قیمت تعمیر لوازم خانگی همانند ماشین لباسشویی، به نوع و شدت خرابی و معیارهای مختلف دیگری وابسته است. به همین علت نمی توان یک قیمت مشخص را جهت تعمیر در نظر گرفت. تکنسین های آتا سرویس پیش از انجام دادن هر کاری می توانند برآورد مشخصی از اجرت تعمیرات را در اختیار شما قرار بدهند و اگر بودجه ی مورد نیاز را در اختیار داشته باشید، تعمیر ماشین لباسشویی را در اولویت قرار بدهید. در کل هزینه ی تعمیرات لباسشویی، هزینه سرسام آوری محسوب نمی شود، مگر این که قطعه ای کاربرد خود را از دست داده باشد و تکنسین مجبور به خریدن قطعه ی اصلی باشد.

تعداد زیادی از مشتریان به علت هزینه ی تعمیر ماشین لباسشویی، در اغلب مواقع خرابی های جزئی را نادیده می گیرند. اما به این نکته توجه نمی کنند که همین خرابی های کوچک می تواند در آینده به یک مشکل فنی بزرگ تبدیل بشود. در این زمان باید هزینه ی زیادی را جهت تعمیر تخصصی لباسشویی پرداخت کنید. امروزه قیمت خرید لباسشویی به اندازه قابل توجهی افزایش پیدا کرده است و انجام تعمیرات لباسشویی مقرون به صرفه تر است.

آتا سرویس چه برندهایی را تعمیر می کند؟

نمایندگی مجاز لباسشویی در منزل تمامی خدمات مورد نیاز شما را برای تعمیر لباسشویی ارائه می دهد تا در حد امکان بتوانید به راحتی و بدون هیچ دردسری با تکیه بر دانش فنی تکنسین های آتا سرویس مشکل را حل کنید. تعمیر لباسشویی در محل مزایای زیادی دارد که مهم ترین مزیت آن این است که نیازی به انتقال لباسشویی ندارید. همچنین شما از این مجموعه گارانتی سه ماهه دریافت می کنید تا در صورتی که مجددا به همان مشکل برخوردید بدون هزینه مشکل حل شود. برخی از برندهایی که توسط آتا سرویس تعمیر می شود به شرح زیر است:

تعمیر لباسشویی بوش تعمیر لباسشویی ال جی تعمیر لباسشویی بکو تعمیر لباسشویی سامسونگ تعمیر لباسشویی اسنوا تعمیر لباسشویی کنوود تعمیر لباسشویی آاگ

برای تعمیر یا دریافت مشاوره رایگان همین حالا با شماره 09196363454 تماس بگیرید.

منبع: آتا سرویس

کد خبر 848090

دیگر خبرها

  • تعمیر مایکروفر در محل و سلام به دنیای پخت و پز آسان
  • بهترین روش تمیز کردن شوره و رسوب کولر
  • تخریب آثار تاریخی در باران شدید کرمان؛ قسمت اسلامی قلعه نرماشیر ریخت
  • نمایندگی تعمیر لباسشویی در سراسر تهران و کرج
  • سود مشارکت خودروسازان و دانش‌بنیان‌ها در تولید قطعات خودرویی
  • کشف روش‌های درمانی بالقوه بیماری کلیه پلی‌کیستیک
  • موعود شمخانی کیست؟
  • اعتراض دانشجویان شریف به روند کند تعمیر مسجد دانشگاه
  • پیامبر منطقه محروم بشاگرد کیست؟! + فیلم
  • بهترین پنالتی زن تاریخ فوتبال کیست؟