Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آخرین نیوز»
2024-05-01@12:36:09 GMT

هزینه ثبت شرکت در تهران در سال 1401

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۰۲۲۲۶

هزینه ثبت شرکت در تهران در سال 1401

هزینه ثبت شرکت در تهران در سال 1401 چه مبلغ است و چه عواملی بر افزایش و کاهش قیمت ثبت شرکت تاثیر دارد؟
چگونه است که برخی موسسات حقوقی مبلغ ثبت شرکت را اندک و برخی بیشتر اعلام میدارند ؟
ساختار مبلغ هزینه ثبت شرکت چگونه است؟
چه میزان واریز مبلغ برای اداره ثبت شرکت ها است و چه میزان حق الزحمه برای موسسه حقوقی است که به عنوان وکیل اقدام به ثبت شرکت می نماید؟
قیمت نهایی ثبت شرکت چه میزان است؟

نیاز به مشاوره در مورد ثبت شرکت دارید ؟ همین الان با شماره زیر تماس بگیرید

02187790

هزینه ثبت شرکت در تهران در سال 1401 چه مبلغ بوده  و قیمت حق الوکاله چه مقدار است؟  

پرسش های فوق نیز یکی از پرتکرار ترین پرسش های متقاضیان ثبت شرکت می باشد و متاسفانه به دلیل عدم وجود شفافیت در مبلغ قیمت های ثبت شرکت ، بستری به وجود آمده که برخی افراد سود جو با اعلام  مبلغ های گزاف اقدام به سوء استفاده از متقاضیان ثبت شرکت می نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مقاله بر آن شدیم به دلیل اهمیت موضوع به شفافترین شکل ممکن هزینه ثبت شرکت در تهران را با ذکر جزییات اعلام نماییم تا علاوه بر جلوگیری از سو استفاده برخی افراد سود جو از ناآگاهی متقاضیان ثبت شرکت ، علت افزایش یا کاهش و یا تفاوت قیمت ها در مبلغ های ثبت شرکت را به علاقه مندان توضیح دهیم تا در کمال آسودگی بتوانند در انتخاب موسسه حقوقی مناسب اقدام نمایند.

در ابتدا لازم میدانم اعلام دارم در صورت وجود هرگونه ابهام میتوانید در حوزه مبلغ قیمت واریزی های ثبت شرکت با کارشناسان موسسه حقوقی ثبت ونک به شماره تماس 02187790 تماس گرفته و قیمت ثبت هر یک از انواع شرکت را به روز دریافت نمایید و اطلاعات مورد نیاز خود را بدست آورید.

همانطور که در مقاله ” ثبت شرکت ” به آن اشاره نموده ام ، یکی از بهترین و برترین روش های شروع کسب و کار ثبت یکی از انواع شرکت ها بوده که می توانید از ابتدا با مشخص نمودن میزان تعهدات خود نسبت به شرکا و دیگر فعالین بازار یک شروع رویایی در کسب و کار داشته باشید و پایه اول و خشت نخست را درست و اصولی بردارید.

اکثر کارآفرینان در ابتدای شروع کسب و کار خود سعی در مدیریت میزان هزینه های خود داشته تا بتوانند منابع مالی محدود خود را به بهترین روش تخصیص دهند و دچار بحران های مالی آتی نگردند در این راستا سعی در کنترل مبلغ هزینه های اولیه ثبت شرکت و اطلاع از مقایسه قیمتی آن برای ایشان از اهمیت ویژه ای برخوردار است و از سوی دیگر عدم شفافیت در مبلغ واریزی های مربوطه به ثبت شرکت و ثبت برند و دیگر خدمات حقوقی باعث سردرگمی متقاضیان ثبت شرکت شده و آنها را با تاخیر در تصمیم گیری مواجه می سازد .

در این مقاله به تفکیک و از ابتدا به اعلام مبلغ و قیمت ثبت شرکت در تهران ، اصفهان و شیراز و مشهد و دیگر شهر های ایران در سال 1401 خواهیم پرداخت . پس تا آخر مقاله با ما همراه شوید.

ساختار مبلغ هزینه و قیمت ثبت شرکت در تهران و سایر شهرهای ایران چگونه است؟

در یک دید کلی و در ابتدا باید اعلام کنم که هزینه ثبت شرکت در تهران و دیگر نقاط کشور دارای سه دسته هزینه های مشخص می باشد

1. مبالغ واریزی به اداره ثبت شرکت

2. قیمت پرداختی بابت خدمات حق الوکاله وکیل ثبتی

3. هزینه اجاره و یا خرید مکان شرکت که در مورد هزینه نوع سوم در این مقاله بحث نخواهد شد و فرض ما در این مقاله این است که متقاضی ثبت شرکت دارای یک مکان مناسب برای معرفی به اداره ثبت شرکت ها به عنوان آدرس شرکت می باشد.

در ادامه به تفکیک به هزینه های فوق و جزییات آن خواهیم پرداخت. در ابتدا به ساختار هزینه های واریزی به اداره ثبت شرکت خواهیم پرداخت و سپس حق الزحمه موسسه ونک را برای ثبت انواع شرکت به تفضیل توضیح خواهیم داد.

مبلغ واریزی برای ثبت شرکت در زمان تعیین نام

همانگونه که در مقاله ثبت شرکت عنوان کردیم اولین اقدام برای ثبت انواع شرکت ها ، تعیین نام شرکت می باشد . در مرحله تعیین نام متقاضی ثبت شرکت بایستی 5 نام پیشنهادی خود را به صورت اولویت بندی شده در سامانه ثبت شرکت وارد نماید و برای یررسی این نام ها از سوی اداره ثبت شرکت بایستی مبلغ 4000 تومان ( چهار هزار تومان ) می باشد که با پرداخت این مبلغ عملیات تعیین نام شرکت ها شروع می شود.

هزینه پست مدارک به اداره ثبت

پس از اینکه تعیین نام شرکت نهایی گردید و مورد تائید اداره ثبت شرکت ها قرار گرفت بایستی با تکمیل اطلاعات خواسته شده در سامانه مراحل را دنبال نمود و در انتها با چاپ اساسنامه ، اظهارنامه و… بارکددار از سامانه بایستی تمامی صفحات آن توسط تمامی اعضا امضا گرددو اصل مدارک به اداره ثبت شرکت ها پست شود در این مرحله بایستی هزینه پست را متقاضی ثب شرکت پرداخت نماید . هزینه ارسال مدارک و پست آن به اداره ثبت شرکت ها در سال 1401 برابر با 35600 تومان ( سی و پنج هزار و ششصد هزار تومان ) می باشد.

هزینه ثبت شرکت بابت حق الدرج

پس از تعیین نام و تایید نام شرکت می بایست هزینه های مرتبط با حق الدرج شرکت در روزنامه های کثیرالانتشار را پرداخت نمود . هزینه حق الدرج به میزان لغات بکارگرفته شده و انتشار یافته در روزنامه های کثیر الانتشار و همچنین نوع روزنامه بستگی دارد . در میان روزنامه های کثیرالانتشار روزنامه ابرار دارای کمترین مبلغ حق الدرج می باشد . در سال 1401 هزینه حق الدرج با حداقل لغات در روزنامه کثیرالانتشار ابرار برابر با 250000 تومان می باشد.

مبلغ قیمت فیش واریزی ثبت شرکت بابت حق الثبت

پس از پرداخت هزینه های فوق حال می بایست به میزان سرمایه اولیه هر شرکت سرفصل هزینه ای با میزان ” درصدی از سرمایه اولیه شرکت ” با عنوان هزینه ” حق الثبت ”  به اداره ثبت شرکت ها واریز نمود.
قیمت فیش واریزی این هزینه ارتباط مستقیم با میزان سرمایه اولیه شرکت در شرف تاسیس دارد و هرچه میزان سرمایه شرکت در شرف تاسیس بالاتر اعلام گردد قیمت فیش حق الثبت بالاتر میگردد .
در سال 1041 قیمت و مبلغ حق الثبت شرکت ها با حداقل سرمایه برابر با 1200تومان ( هزار و دویست تومان ) می باشد.

مبلغ قیمت واریزی ثبت شرکت بابت آگهی در روزنامه رسمی

پس از نهایی شدن ثبت شرکت در اداره ثبت شرکت ها و صدور آگهی تاسیس شرکت بایستی هزینه درج آگهی تاسیس شرکت در روزنامه رسمی را پرداخت نمایید .
لازم بذکر است روزنامه رسمی ، روزنامه قوه قضاییه بوده که با درج آگهی ثبت و تغییرات و … شرکت به صورت رسمی و قانونی ، ثبت تغییرات شرکت به عموم اطلاع رسانی میگردد و زین پس شکلی رسمی به خود میگیرد.

هزینه روزنامه رسمی به میزان لغات و تعداد سطور هر آگهی بستگی دارد از اینرو حداقل میزان پرداختی متقاضیان ثبت و تغییرات شرکت در سال 1401 بابت هزینه روزنامه رسمی برابر با 250000 تومان ( دویست و پنجاه هزار تومان ) می باشد.

قیمت واریزی پلمپ دفاتر

پس از ثبت شرکت بایستی دفاتر قانونی شرکت تهیه و برای پلمپ به اداره ثبت شرکت ارسال گردد . از اینرو بایستی هزینه پلمپ دفاتر قانونی شرکت را نیز متقاضی ثبت شرکت پرداخت نماید . در سال 1401 هزینه پلمپ دفاتر مبلغ 115000 تومان می باشدکه متقاضی پس از ثبت شرکت و درزمان پلمپ دفاتر قانونی می بایست پرداخت نماید.

هزینه ثبت شرکت بابت حق الوکاله وکیل

اگر بای انجام مراحل فوق از وکیل استفاده نمایید بایستی حق الوکاله وکیل را نیز در هزینه های ثبت شرکت منظور نمایید .
موسسه حقوقی ثبت ونک در سال 1401 هزینه حق الوکاله وکیل را برای ثبت شرکت 300000 تومان ( سیصد هزار تومان ) در نظر گرفته است .
لازم به ذکر است این هزینه در موسسات حقوقی دیگر متفاوت بوده و کارشناسان موسسه ونک علاوه بر سرعت و دقت بالای در انجام امور سعی در ارائه خدماتی ارزان و ارزنده به مشتریان محترم موسسه دارند. برای ارتباط با کارشناسان موسسه ونک و دریافت مشاوره رایگان میتوانید با شماره تماس 02187790 تماس حاصل فرمایید.

هزینه نیم در هزار برای ثبت شرکت مسئولیت محدود

در زمان ثبت شرکت مسئولیت محدود علاوه بر هزینه های فوق می بایست هزینه ای بابت نیم در هزار سرمایه را به اداره مالیات منطقه پرداخت نمایید . این هزینه فقط در زمان ثبت شرکت با مسئولیت محدود بایستی به میزان سرمایه ثبتی اخذ گردد و هرچه سرمایه شرکت با مسئولیت محدود بالاتر باشد بدیهیست که این هزینه نیز افزایش می یابد .

هزینه واریزی برای اتاق بازرگانی

واریزی برای اتاق بازرگانی در سال 1401 برابر با 250000 تومان تعیین گردیده که متقاضیان ثبت شرکت می بایست آنرا پرداخت نمایند.

در این مقاله سعی نمودیم تا هزینه های ثبت شرکت را به ساده ترین شکل خدمت متقاضیان محترم ثبت شرکت در تهران و دیگر نقاط کشور توضیح دهیم و امید است توانسته باشیم به ابهامات و سوالات مخاطبان محترم پاسخی مناسب داده باشیم.

در صورت وجود هرگونه ابهام در زمینه هزینه ثبت شرکت میتوانید با مشاوران موسسه ونک به شماره 02187790 تماس حاصل فرمایید و از مشاوره رایگان ایشان بهره مند گردید.
در خاتمه جدول هزینه ها را به صورت یکجا به حضورتان گزارش خواهم داد. و من ا.. التوفیق ( مهدی شعبانی )

هزینه های ثبت شرکت در موسسه حقوقی ونک به عنوان پیشرو این حوزه به شفاف ترین شکل حضور شما خواننده گرامی اعلام میگردد.

مبلغ های واریزی هزینه ثبت شرکت مرتبط با  واریزی ها به سازمانهای مربوطه

هزینه های عنوان شده در ذیل به عنوان حداقل مبلغ های واریزی به سازمانهای مربوطه است و بدیهیست بنا به موضوعات مختلف و سرمایه های مختلف شرکت در شرف تاسیس این قیمت ها اندکی متفاوت خواهند شد.

موسسه حقوقی ونک بابت مبلغ دستمزد موسسه برای  ثبت شرکت /300/000 تومان (دویست هزار تومان )  و زمان انجام 7 روز کاری در حالت عادی  می باشد.

هزینه های واریزی برای ثبت شرکت
نوع هزینه شرایط مبلغ ریال
 پاکت و پست و ملزومات :   356000
هزینه حق الثبت : با حداقل 12.000
هزینه تعیین نام: با حداقل 40.000
هزینه روزنامه رسمی: باحداقل 2500.000
هزینه روزنامه کثیرالانتشار: با حداقل 2500.000
هزینه پلمپ دفاتر تجاری: با حداقل 1.150.000
هزینه حق الدرج: با حداقل 2500.000

سرمایه های اولیه پیشنهادی

100.000                صد هزار تومان 1.000.000             یک میلیون تومان 10.000.000           ده میلیون تومان 100.000.000         صد میلیون تومان 1.000.000.000      یک میلیارد تومان

تعداد خطوط پیشنهادی

با دو خط موضوع با سه خط موضوع با چهار خط موضوع با پنج خط موضوع با شش خط موضوع

پکیج های پیشنهادی

سرمایه 100 هزار تومانی و سه خط موضوع سرمایه 1 میلیون تومانی و پنج خط موضوع سرمایه 1 میلیون تومانی و سه خط موضوع سرمایه 10 میلیون تومانی و شش خط موضوع سرمایه 10 میلیون تومانی و چهار خط موضوع

 

هزینه های واریزی برای ثبت برند شخص حقیقی
نوع هزینه شرایط مبلغ ریال
هزینه اظهارنامه : یک طبقه 200.000
حق الثبت علامت : یک طبقه 1.200.000
روزنامه رسمی : با حداقل 1.680.000
حق الوکاله وکیل :   2.000.000

 

هزینه های واریزی برای ثبت برند شخص حقیقی
نوع هزینه شرایط مبلغ ریال
هزینه اظهارنامه : یک طبقه 400.000
حق الثبت علامت : یک طبقه 2.400.000
روزنامه رسمی : با حداقل 2.320.000
حق الوکاله وکیل :   2.000.000

 

هزینه  واریزی برای ثبت طرح صنعتی شخص حقیقی
نوع هزینه شرایط مبلغ ریال
هزینه اظهارنامه :   50.000
حق الثبت :   450.000
روزنامه رسمی : با حداقل 2.320.000
حق الوکاله وکیل :   2.000.000
هزینه واریزی برای ثبت طرح صنعتی شخص حقوقی
نوع هزینه شرایط مبلغ ریال
هزینه اظهارنامه :   150.000
حق الثبت علامت :   1.350.000
روزنامه رسمی : با حداقل 2.320.000
حق الوکاله وکیل :   2.000.000
مبلغ واریزی برای ثبت خدمات تغییرات شرکت و انحلال رسمی
نوع هزینه شرایط مبلغ ریال
پوشه و پست و ملزومات   329.680
هزینه حق الثبت: با حداقل 30.000
روزنامه رسمی : با حداقل 701.300
هزینه روزنامه کثیرالانتشار: با حداقل 654.350
هزینه اوراق: با حداقل 32.000
حق الوکاله وکیل :   2000.000

هزینه اخذ کد اقتصادی

هزینه اخذ کد اقتصادی 5.000.000 ریال معادل 500.000 تومان ( پنج میلیون ریال ) می باشد این هزینه به همراه هزینه یک در هزار سرمایه تجمیع می شود

برای اطلاعات بیشتر با شماره 02187790 تماس حاصل فرمایید
vanak.org
nikregister.com
vanak.ir

منبع : هزینه ثبت شرکت در ثبت ونک

 

منبع: آخرین نیوز

کلیدواژه: هزینه ثبت شرکت در تهران اداره ثبت شرکت ها تهران در سال 1401 متقاضیان ثبت شرکت خط موضوع سرمایه 1 هزینه های واریزی هزینه اظهارنامه حق الوکاله وکیل واریزی برای ثبت میلیون تومانی سال 1401 هزینه هزینه روزنامه مسئولیت محدود برای ثبت شرکت میلیون تومان روزنامه رسمی میزان سرمایه ثبت شرکت شرکت بایستی موسسه حقوقی ثبت شرکت خط موضوع ثبت شرکت پلمپ دفاتر انواع شرکت هزار تومان ثبت شرکت مبلغ قیمت تعیین نام 02187790 تماس حداقل 2 موسسه ونک هزینه حق حق الثبت نام شرکت هزینه ها قیمت ثبت چه میزان 000 تومان یک طبقه تومان 1

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۲۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد همکاری اوپن‌ای‌آی با فایننشال تایمز برای آموزش مدل‌های هوش مصنوعی

بر اساس قرارداد میان شرکت توسعه هوش مصنوعی اوپن‌ای‌آی(OpenAI) و نشریه فایننشال تایمز(Financial Times)، اوپن‌ای‌آی مدل‌های هوش مصنوعی خود را بر پایه محتواهای فایننشال تایمز آموزش خواهد داد.

به گزارش ایسنا، «فایننشال تایمز» به جدیدترین رسانه‌ای تبدیل شده که با شرکت اوپن‌ای‌آی قرارداد امضا کرده است.

به نقل از انگجت، فایننشال تایمز و اوپن‌ای‌آی روز گذشته اعلام کردند که خالق چت‌بات ChatGPT از محتوای روزنامه‌نگاری فایننشال تایمز برای آموزش مدل‌های هوش مصنوعی خود و همکاری در توسعه محصولات و ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی برای خوانندگان این نشریه استفاده خواهد کرد.

ربات هوش مصنوعی ChatGPT از این پس زمانی که اطلاعاتی از این نشریه را در پاسخ‌های خود بگنجاند، از فایننشال تایمز نام می‌برد و به آن پیوند ایجاد می‌کند.

فایننشال تایمز یکی از قدیمی‌ترین، مهم‌ترین و پرنفوذترین روزنامه‌های اقتصادی و سیاسی جهان به ‌شمار می‌رود که ستاد آن در شهر لندن قرار دارد. فایننشال تایمز یکی از روزنامه‌های بسیار مطرح و مهم در سیاست و اقتصاد بریتانیا به حساب می‌آید. این روزنامه به ‌طور همزمان در ۲۳ شهر بزرگ دنیا از جمله دوبلین، پاریس، نیویورک، توکیو، هنگ کنگ، سنگاپور، سئول، دبی، ژوهانسبورگ و استانبول منتشر می‌شود.

فایننشال تایمز تنها روزنامه در جهان است که وضعیت روزانه بورس لندن و دیگر بورس‌های مطرح جهانی را با تحلیل‌های کامل به صورت روزانه بررسی می‌کند.

جان ریدینگ(John Ridding) مدیرعامل فایننشال تایمز در بیانیه‌ای گفت: البته که پلتفرم‌های هوش مصنوعی به ناشران برای استفاده از مطالبشان پول می‌دهند. وی افزود که فایننشال تایمز همچنان به خبرنگاری انسانی متعهد است.

هیچ یک از این دو شرکت جزئیات مالی قراردادشان را فاش نکردند. اوایل سال جاری گزارش شد که اوپن‌ای‌آی بین ۱ تا ۵ میلیون دلار سالیانه به ناشران پیشنهاد می‌دهد تا مجوز محتوای خود را برای آموزش مدل‌های هوش مصنوعی ارائه دهند.

توانایی هوش مصنوعی مولد به اندازه داده‌های آموزشی مورد استفاده برای آموزش مدل‌هایی است که به آن قدرت می‌دهند. تاکنون شرکت‌های هوش مصنوعی اغلب بدون رضایت سازندگان و تولید کنندگان محتوا، هر آنچه را که می‌توانند از اینترنت کسب کنند، دریافت کرده‌اند و دائماً در جستجوی منابع داده جدید هستند تا خروجی‌های تولید شده توسط مدل‌های هوش مصنوعی خود را به‌روز نگه دارند.

آموزش مدل‌های هوش مصنوعی از طریق محتوای رسانه‌ها یکی از راه‌های دستیابی به این منابع جدید است، اما برخی ناشران از واگذاری رایگان محتوای خود به شرکت‌های هوش مصنوعی خودداری می‌کنند یا محتاط هستند. به عنوان مثال، نیویورک تایمز و بی‌بی‌سی از جمله کسانی هستند که اوپن‌ای‌آی را از دستیابی و استفاده از وب‌سایت‌هایشان محروم کرده‌اند.

در نتیجه، اوپن‌ای‌آی با ناشران دیگر قراردادهای مالی منعقد کرده است تا مدل‌های خود را از طریق محتوای آنها آموزش دهد. سال گذشته این شرکت با ناشر آلمانی Axel Springer برای آموزش مدل‌های جدید از رسانه‌های Politico و Business Insider در ایالات متحده و Bild و Die Welt در آلمان همکاری کرد. این شرکت همچنین با آسوشیتدپرس، لوموند فرانسه و پریسا مدیا(Prisa Media) اسپانیا قرارداد دارد.

دریافت اشتراک برای فایننشال تایمز حداقل ۳۹ دلار در ماه هزینه دارد، اما همانطور که برخی اشاره کرده‌اند، مشارکت آن با اوپن‌ای‌آی در عمل به معنای از بین بردن دیوار میان خوانندگان عمومی از طریق هوش مصنوعی مولد است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آیا بازگرداندن نصف مبلغ خودرو به مشتریان صحت دارد؟
  • شاهرودی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد ریال صدقه پرداخت کردند
  • فضاحت با هزینه بی‌بی‌سی
  • استرداد ۸۵ میلیون ریال به حساب زائران حج تمتع امسال
  • استرداد ۸۵ میلیون ریال به حساب زائران حج تمتع ۱۴۰۲
  • قرارداد همکاری اوپن‌ای‌آی با فایننشال تایمز برای آموزش مدل‌های هوش مصنوعی
  • نخستین واریزی مالک جدید به حساب استقلال
  • استقلالی‌ها چشم انتظار نخستین واریزی مالک جدید
  • تغییرات بودجه شهرداری تهران در این دو سال | اعتبارات نسبت به دو سال گذشته ۵۰ درصد افزایش یافته است
  • بازنشستگان بخوانند/ واریزی بزرگ به حساب بازنشستگان در راه است؟