Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@08:49:28 GMT

لزوم گره گشایی از طرح توسعه باغ موزه دفاع مقدس البرز

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۰۲۲۵۴

لزوم گره گشایی از طرح توسعه باغ موزه دفاع مقدس البرز

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی عبداللهی ظهر شنبه در جلسه رفع موانع پروژه باغ موزه دفاع مقدس که در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد، افزود: توسعه این امکان مهم فرهنگی برای استان از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی ادامه داد: باید با چنین اقدامات و رویکردهای فرهنگی نسبت به آگاهی بخشی مردم و بویژه جوانان در خصوص جانفشانی‌های دوران دفاع مقدس و ترویج این فرهنگ ارزشمند اقدام کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبداللهی گفت: از شورای اسلامی شهر که غالب آنها فرزندان شهدای گرانقدر هستند انتظار می‌رود که با تمام وجود و نهایت مساعدت در این راستا گره گشا باشند.

وی افزود: این باغ موزه در ورودی استان قرار دارد و با توجه به موقعیتی که دارد می‌تواند افراد بسیاری را جذب کند.

کد خبر 5539530

منبع: مهر

کلیدواژه: موزه دفاع مقدس استاندار البرز مجتبی عبداللهی کرمانشاه بوشهر ویروس کرونا حجاب و عفاف عید غدیر خم خطبه های نماز جمعه آمار کرونا اردبیل عفاف و حجاب خراسان رضوی شیوع کرونا مشهد سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۲۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس در ارومیه

ایسنا/آذربایجان غربی معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه در بدو ورود به ارومیه با حضور در باغ رضوان به مقام شامخ شهدا هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کرد.

جواد واحدی، معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به همراه مرتضی صفری، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی و هئیت همراه با حضور در باغ رضوان ارومیه با اهدای شاخه گل و نثار فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرده و یاد و خاطره آنها را گرامی داشتند.

به گزارش ایسنا، افتتاح یک باب هتل، کلنگ‌زنی یک باب هتل، بازدید از مجتمع گردشگری و تفریحی ستاره سیلوانا، قلعه بدلبو، خانه انصاری، مسجد جامع، مدرسه هدایت و زیرساخت‌های گردشگری دریاچه ارومیه از جمله برنامه‌های یک روزه معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در سفر به این شهرستان هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برنامه اقدام مشترک برای رونق باغ‌موزه دفاع مقدس تبریز تدوین شود
  • مسئولان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را تکلیف دینی خود بدانند
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • هویت ۲ شهید دوران دفاع مقدس در البرز شناسایی شد
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس
  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس در ارومیه
  • لزوم ایجاد یک سایت فرهنگی و هنری در استان البرز
  • برگزاری آیین نقد کتاب لبخند آفتابی
  • برپایی کلاس درس دانشجویان دانشگاه آزاد در باغ موزه دفاع مقدس