Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان با بیان اینکه تاکنون، وضعیت همکاری صنایع و کشاورزان مطلوب بوده است، گفت: در صورت ادامه همکاری مشترکین به ویژه مشترکین تجاری و خانگی احتمال خاموشی وجود نخواهد داشت و مشترکانی که صرفه‌جویی کنند پاداش خواهند گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید حسینخانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه از امروز گرمترین هفته تابستان امسال آغاز می‌شود، اظهار داشت: مشترکان با صرفه‌جویی مصرف برق در خانه نسبت به مدت مشابه سال گذشته بابت هر کیلووات ساعت ۵ هزار ریال پاداش دریافت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه خوشبختانه تاکنون، وضعیت همکاری صنایع و کشاورزان مطلوب بوده است، افزود: در صورت ادامه همکاری مشترکین به ویژه مشترکین تجاری و خانگی احتمال خاموشی وجود نخواهد داشت.

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: با توجه به افزایش جدی دمای کشور ضرورت دارد کلیه مشترکین همکاری را با اهتمام بیشتری ادامه دهند، بنابراین باید تمام اجزا بکار گرفته شود و از کلیه پتانسیل‌ها بیشترین بهره برای مدیریت مصرف استفاده شود تا احتمال خاموشی‌های اضطراری به حداقل ممکن برسد.

وی خاطر نشان کرد: دولت در تمام بخش‌ها برنامه‌ریزی جدی در مصرف برق دارد و در این راستا بیشترین فشار و سخت‌گیری را به خود دارد چرا که مسئول و متعهد است که بتواند کمبود برق را به هر نحو ممکن مدیریت کند.

حسینخانی با بیان اینکه برخی خدمات شرکت برق در قالب اپلیکیشن برق من ارائه می‌شود، خاطر‌نشان کرد: با وارد شدن به این سامانه مشخص می‌شود که هر مشترک چه میزان پاداش دریافت خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مصرف برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۲۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) رکورد سنگین‌ترین مشت جهان شکسته شد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • قبض برق این مشترکان ۲۴ برابر می‌شود
  • قبض این مشترکان برق ۲۴ برابر می‌شود
  • قبض این مشترکان ۲۴ برابر می شود
  • ۲۴ برابر شدن قبوض برق برای مشترکان پر مصرف
  • ثبت بیش از ۱۰۰۰ فرم شناسایی مشترکان سازمان پسماند اصفهان در سامانه سنا
  • ثبت بیش از ۱۰۰۰ فرم شناسایی مشترکین سازمان پسماند اصفهان در سامانه سنا
  • پیش بینی وزش باد در مناطق مختلف استان
  • (ویدئو) رکورد سنگین‌ترین مشت جهان شکسته شد
  • افزایش دمای هوای در زنجان
  • افزایش ده درصدی مصرف برق در خراسان رضوی