Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حسن غلامی ظهر شنبه در حاشیه بازدید از طرح‌های آبخیزداری سمنان ضمن بیان اینکه طی سال گذشته ۲۱ قرارداد عملیات آبخیزداری در استان سمنان اجرا شده است، ابراز داشت: هدف از اجرای این پروژه‌ها کنترل سیلاب و جلوگیری از وقوع سیل است.

وی ضمن بیان اینکه این طرح‌ها با مبلغ ۱۹۴ هزار میلیون ریال در استان عملیاتی شدند، افزود: منابع مالی این طرح‌ها از محل اعتبارات استانی، سفر رئیس جمهور و اعتبارات ملی تأمین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره آبخوان‌داری منابع طبیعی استان سمنان با بیان اینکه این طرح‌ها در هفت حوزه شهرستان شاهرود به اجرا درآمده است، ابراز داشت: حوزه‌های خیج (همت آباد)، بی ارجمند (قلعه احمد)، حوزه روستای گلستان، ابرسج-میغان، یزدو، شوراب- سورخان و صالح آباد- زمان آباد از جمله آنها است.

غلامی با بیان اینکه حوزه آستانه و تویه رودبار در شهرستان دامغان حوزه هدف این شهرستان بوده است، تصریح کرد: سال گذشته عملیات آبخوان داری و آبخیزداری حوزه چاشتخوران شهرستان سمنان، حوزه آسوران-جاشلوبار و هیکوه شهرستان مهدی شهر، حوزه آبگرم شهرستان سرخه، حوزه چنداب شهرستان گرمسار و حوزه ده نمک آرادان اجرایی شده است.

وی اضافه کرد: در حوزه‌های دشت دانیال، سودآغلن- باغچه، ارمیان، ابراهیم آباد و ری آباد شهرستان میامی نیز طی سال‌جاری این عملیات آبخوان داری و آبخیزداری معرفی شده است.

کد خبر 5539483

منبع: مهر

کلیدواژه: پروژه آبخیزداری منابع طبیعی استان سمنان سیلاب کرمانشاه بوشهر ویروس کرونا حجاب و عفاف عید غدیر خم خطبه های نماز جمعه آمار کرونا اردبیل عفاف و حجاب خراسان رضوی شیوع کرونا سنندج شیراز طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۲۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد

مدیرکل بهزیستی استان سمنان خواستار پیگیری دقیق طرح جامع مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان شد و گفت: ساختارمندی مناسب و یکپارچگی مطلوب در حوزه آموزش و پرورش مزیت استان سمنان در اجرای این طرح است.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان با اشاره به اینکه نکته اساسی که در راستای اجرای طرح نظام مراقبت‌های اجتماعی دانش‌آموزان وجود دارد، این است که غربالگری‌ها به‌خوبی انجام شود، گفت: در قالب این طرح گروه‌های در معرض خطر، پرخطر و کسانی‌که نیاز به خدمات فوریتی دارند، به بخش‌های مربوطه ارجاع داده شوند.

منطقی افزود: در سال گذشته، تعدادی ارجاعی از آموزش و پرورش داشتیم که مداخلات لازم در راستای رفع مشکل از سوی بهزیستی این استان انجام شد و از ابتدای سال جاری هم تعدادی از دانش‌آموزان که باید در کارگروه فوریت‌های روانی اجتماعی مورد بررسی و رفع مشکل قرار می‌گرفتند، زیر پوشش قرار گرفتند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • ذخیره‌ ۶ میلیون مترمکعب روان‌آب در سازه‌های آبخیز‌داری سمنان
  • اختصاص ۵۹میلیارد تومان برای اجرای عملیات آبخیزداری در ایلام
  • برنامه «اطعام رضوی» در استان سمنان اجرا می‌شود
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان
  • ۵۹ میلیارد تومان برای طرح های آبخیزداری در ایلام اختصاص یافت
  • ۵۹ میلیارد تومان برای اجرای عملیات آبخیزداری در ایلام اختصاص یافت
  • آغاز عملیات مبارزه با آفات در ۲۰۰ هکتار از جنگل‌های مریوان
  • انجام ۱۱۱۴ مصوبه در شورای شهر علی آباد کتول
  • استحصال ۴۸۷ میلیون متر مکعب آب با اجرای عملیات آبخیزداری در کرمانشاه
  • طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد