Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-رئیس ستاد مقابله با کرونای استان تهران از افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا در تهران خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا، علیرضا زالی روز شنبه در ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان تهران که در محل استانداری برگزارشد، گفت:طبق بررسی ها، شمار مبتلایان به ویروس کرونا در تهران افزایشی شده است و تا یک ماه آینده این سیر صعودی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس ستاد مقابله با کرونای استان تهران افزود: در این شرایط همه مراکز واکسیناسیون در تهران و شهرستان‌ها تقویت شدند و از مردم می‌خواهیم برای واکسیناسیون به این مراکز مراجعه کنند.
آمادگی بیمارستان‌ها برای خدمات دهی به بیماران
دکتر زالی همچنین از آمادگی کامل بیمارستان‌ها برای خدمات دهی به بیماران کرونایی خبرداد و افزود: هنوز آمار مشخصی در دنیا درخصوص میزان بیماری‌زایی این سویه از ویروس همچنین مرگ و میر ناشی از آن در دست نیست و در این خصوص به اجماع نرسیده‌اند، اما باید جانب احتیاط را در نظر گرفت و در این روز‌ها که هنوز ویروس به طور کامل در جامعه چرخش نداشته ،دز یادآور تزریق شود.
ورود برکت پلاس به چرخه واکسیناسیون به زودی
رئیس ستاد مقابله با کرونای استان تهران همچنین گفت:سبد واکسن متنوع است و بیشترین میزان واکسن سینوفارم، آسترازنکا و پاستوکووک است، واکسن برکت پلاس هم مجوز لازم را دریافت کرده و به زودی وارد چرخه واکسیناسیون می‌شود و مردم می‌توانند از این واکسن برای این سویه استفاده کنند. دکتر زالی افزود:دو هفته استمرار بیماران سرپایی نشان از ورود به پیک جدید است و برخی افراد هم ممکن است حتی با توجه به زدن واکسن باز هم کرونا بگیرند. باید بدانیم واکسن ایمنی کامل ایجاد نمی‌کند، اما در کاهش مرگ و میر بسیار اثربخش است.
رئیس ستاد مقابله با کرونای استان تهران درادامه با اشاره به بازگشت حجاج گفت: باتوجه به بازگشت حجاج و بازگشت زائران از عراق و سفر‌های بین شهری باید تمهیدات لازم اندیشیده شود. دکتر زالی وجود آبله میمونی در کشور را رد کرد وگفت:هیچ موردی از آبله میمونی در کشور نداشتیم، اما در ترکیه و افغانستان و ریاض این بیماری گزارش شده است و باید آماده باشیم.
مراجعه سرپایی 4200 نفر
رئیس ستاد مقابله با کرونای استان تهران در پایان جلسه به خبرنگاران گفت: در بخش مراجعان سرپایی در 24 ساعت گذشته چهار هزار و 200 نفر ثبت شده که 790 نفر از افراد در مراکز درمانی و 480 نفر دیگر نیز در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.
دکتر زالی افزود: تاکنون 26 میلیون و 800 دز واکسن در تهران تزریق شده است.
فعال بودن 522 مرکز واکسیناسیون در تهران
رئیس ستاد مقابله با کرونای استان تهران همچنین از افزایش 2 برابری مراکز واکسیناسیون در تهران خبرداد و گفت:با افزایش ساعت کاری مراکز واکسیناسیون در شیفت عصر، اکنون 522 مرکز واکسیناسیون در تهران فعال است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کرونا ستاد مقابله با کرونای استان تهران واکسیناسیون در تهران دکتر زالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۲۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح واکسیناسیون اتباع خارجی + فیلم

ادامه روند واکسیناسیون اتباع خارجی این بار در شهرستان شهریار استان تهران؛ مرحله نخست واکسیناسیون فلج اطفال برای کودکان اتباع در شهرستان های حاشیه ای تهران از جمله در شهرستان شهریار از سوی دانشگاه علوم پزشکی ایران انجام شده است؛ طبق آمار در ۹ ماهه ۱۴۰۲ بیش از ۱۰۹ هزار اتباع افغانستانی در تهران واکسینه شدند.

در سطح شهرستان شهریار ۲۴ مرکز خدمات جامع سلامت فعال است که خدمات بهداشتی و مراقبتی رایگان به اتباع خارجی ارائه می‌کند.

طرحی که برای محکم تر شدن زنجیره سلامت در کنار تلاش‌های کادر درمان همکاری والدین را می خواهد.

نوبت دوم طرح واکسیناسیون اطفال زیر ۵ سال قرار است تا پوشش کامل ادامه داشته باشد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • طرح واکسیناسیون اتباع خارجی + فیلم
  • احتمال افزایش مبتلایان به مالاریا و تب دانگ در پی بارندگی‌های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • دعوت از حکومت برای دیدن یک مناظره | گره خوردن سرنوشت مردم به ذهنیت‌ ساده‌انگارانه | پس‌موضوع حجاب دقیقا چه می‌گذرد؟
  • مناظره‌ای در مورد حجاب
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود