Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@08:05:01 GMT

معرفی سوارکاران برتر همدان با پایان مسابقات پرش

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۰۲۶۵۷

معرفی سوارکاران برتر همدان با پایان مسابقات پرش

ایسنا/همدان سرپرست هیات سوارکاری استان همدان گفت: چهارمین دوره از مسابقات پرش با اسب استان همدان در سال جاری با معرفی برترین‌های رده‌های مختلف در باشگاه سوارکاری اویسینا به پایان رسید.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی هیات سوارکاری استان همدان، محمدرضا شوشتری با اشاره به این‌که رقابت‌ها به مناسبت عید سعید غدیر برگزار شد، گفت: در این دوره از پیکارها ۳۰ سوارکار در رده‌های مختلف در یک روز با هم به رقابت پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه علی حقیقی، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان همدان نیز از نزدیک نظاره‌گر این مسابقات بود، اظهار کرد: در رده آزاد با ارتفاع ۱۱۵ سانتی‌متر، مهدی حمزه‌ای با اسب "هایرون" از باشگاه کوثر بر سکوی نخست ایستاد.

شوشتری تصریح کرد: در این رده، امیرحسین احمدی‌ثابت با اسب "کنسولاون هف"، و ثنا شوشتری با اسب "مایا" از باشگاه اکباتان به ترتیب دوم و سوم شدند.

وی ادامه داد: در رده بزرگسالان با ارتفاع ۱۲۵ سانتی متر نیز، فرزاد سهیل قاسمی با اسب "سینتیا" عنوان قهرمانی را کسب کرد و  علیرضا علیزاده با اسب "کوئیک‌نیک" و مهدی حمزه‌ای با اسب "مویگا" به ترتیب عناوین دوم و سوم را به دست آوردند.

سرپرست هیات سوارکاری استان همدان مطرح کرد: در رده کمتر از ۱۸ سال نیز ثنا شوشتری با اسب "مایا"، کیان قراگزلو با اسب "برولا" و فرزاد سهیل‌قاسمی با اسب "دیزاین" نیز به ترتیب، عناوین اول تا سوم را تصاحب کردند.

وی با بیان این‌که مسابقات به شکل استانی برگزار می‌شود، اشاره کرد: در طول ۲ سال و نیم گذشته به دلیل همه‌گیری بیماری کرونا، برگزاری مسابقات با محدودیت همراه بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی سوارکاری همدان استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۲۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل به پایان رسید

ایسنا/اردبیل مسابقات لیگ برتر فوتسال استان با قهرمانی ساوالان اردبیل به پایان رسید.

صمد نوتاش، هشتم اردیبهشت در حاشیه مراسم قهرمانی مسابقات لیگ برتر فوتسال استان از اتمام این مسابقات در مشگین شهر خبر داد و گفت: تیم ساوالان اردبیل مقام قهرمانی این دوره را کسب کرد.

نوتاش ادامه داد: لیگ برتر رده سنی بزرگسالان فوتسال استان اردبیل با شرکت ۱۲ تیم به صورت رفت و برگشت با ۶۶ بازی برگزار شد.

وی بیان کرد: در پایان این مسابقات تیم ساوالان اردبیل به مقام قهرمانی دست یافت و تیم کیهان یاشیل مغان پارس آباد نائب قهرمان شد.

مراسم اهدای جام و جوایز این مسابقات با حضور رئیس هیأت فوتبال استان و پیشکسوتان و جمعی از مسئولان در مشگین شهر برگزار شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل به پایان رسید
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر
  • مسابقات والیبال ساحلی با معرفی نفرات برتر پایان یافت
  • معرفی نفرات برتر تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • معرفی نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • روز سوم هفته سوم کورس سوارکاری بهاره گنبدکاووس برگزار شد
  • معرفی برترین‌های روز سوم هفته سوم کورس سوارکاری بهاره گنبدکاووس
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم
  • معرفی برترین‌های روز دوم هفته سوم مسابقات سوارکاری گنبدکاووس
  • معرفی قهرمانان رده سنی جوانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان