Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در مراسم توزیع این تعداد بسته‌های معیشتی که ظهر روز شنبه در مسجد امام حسن مجتبی (ع) محله سیدآباد گنبدکاووس برگزار شد، علاوه بر ائمه جمعه و علمای شیعه و اهل سنت و برخی مدیران این شهرستان مرزی و تعدادی از شهرهای همجوار، فرمانده سپاه نینوا گلستان و مدیرکل کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) استان حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه نینوای گلستان در این مراسم با قدردانی از محمد شهرکی به دلیل اهدای بسته‌های معیشتی برای کمک به نیازمندان، گفت: این چنین اقدامات خداپسندانه در سطح گسترده را فقط می‌توان در جمهوری اسلامی ایران مشاهده کرد.

سردار علی ملک شاهکویی افزود: ملت ایران در مسیر کمک به محرومان و نیازمندان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز پیشرو بودند و در دوران شیوع کرونا این سطح از کمک و همراهی افزایش قابل توجهی یافته است و همچنان ادامه دارد.

وی اظهارداشت: در استان گلستان سپاه و بسیج در دوران کرونا نزدیک به ۵۵۰ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان توزیع کردند که علاوه بر کمک‌های خیران از جمله آقای شهرکی در بخش‌های مختلف تجهیزات پزشکی، ماسک و اقلام مصرفی مردم است.

فرمانده سپاه نینوای گلستان ادامه داد: علاوه بر ایجاد ۷۳۵ مکان با همراهی خیران برای تولید ماسک و گان مورد استفاده مردم و مراکز درمانی در دوران کرونا، ۵۰۰ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد با کمک خیران در این دوران آزاد شده و به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند و عده‌ای هم از چوبه دار نجات یافتند.

حجت الاسلام محمود ترابی امام جمعه گنبدکاووس در این مراسم گفت: اگر همه افرادی که تمکن مالی دارند مانند محمد شهرکی خیر گنبدی به فکر محرومان باشند به بخش قابل توجهی از مردم نیازمند استان کمک می‌شود.

همچنین محمد شهرکی نیکوکار گنبدی در این مراسم کمک کردن به نیازمند را افتخاری بزرگ دانست و گفت: برکت در رزق و روزی هر توانمندی که به افراد محروم و نیازمند کمک کند، بیشتر می‌شود.

وی بیان کرد: دشمنان در دوران کرونا به خیال خود با تحریم کردن کالاهای اساسی ملت ایران را تحت فشار قرار دادند اما مردم با توکل به خداوند دست به دست هم داده و در حد توان خود نیازهای درمانی و دارویی حوزه بهداشت و سلامت و کالاهای مصرفی مردم نیازمند را تامین کردند.

وی افزود: کمک به نیازمندان از وظایف شرعی و انسانی هر فرد است و بنده همیشه خداوند را شاکرم که مرا واسطه کمک به دیگران قرار داده و امیدوارم افراد توانمند بیشتری در مسیر کمک به محرومان گام بردارند.

به گزارش ایرنا، شهرکی از ابتدای شیوع کرونا تاکنون در مجموع بیش از ۱۴۰ هزار بسته معیشتی تهیه و به مناسبت‌های مختلف بین نیازمندان توزیع کرده است ضمن اینکه این خیر گنبدی که از سال ۸۲ ریاست شعبه ۱۱ صلح و سازش دادگستری این شهرستان را نیز برعهده دارد، در این مدت زمینه آزادی بیش از ۶ هزار و ۸۰۰ زندانی جرائم مالی غیرعمد و رهایی ۳۱ زندانی قصاص محکوم به اعدام را با جلب رضایت اولیای دم فراهم کرد.

در این مراسم علاوه بر توزیع هشت هزار بسته معیشتی شامل اقلامی چون برنج، روغن، قند، رب گوجه و ماکارونی، از ۱۸ نفر از بانوان کارآفرین و فرهیخته به مناسبت هفته عفاف و حجاب تجلیل و هدایایی به ۱۱۴ یتیم تحت حمایت این خیر گنبدی اهدا شد.

گنبدکاووس با ۴۱۱ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان بزرگ استان گلستان است.

برچسب‌ها گنبدکاووس کمیته امداد امام خمینی گلستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گنبدکاووس کمیته امداد امام خمینی گلستان گنبدکاووس کمیته امداد امام خمینی گلستان هزار بسته معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۲۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراقب پیامکهای جعلی یارانه کمک معیشتی باشید

به نظر می رسد در روز های جاری، مجددا شاهد ارسال پیامک های جعلی در خصوص یارانه کمک معیشتی هستیم، که لازم است مردم مراقب این پیامک های جعلی باشند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در روزهای اخیر همزمان با برنامه های تازه دولت در خصوص طرح کالابرگ الکترونیک و یارانه نقدی شاهد ارسال گسترده پیامکهای جعلی در خصوص یارانه از سرشماره های ناشناس هستیم.

به عنوان مثال یکی از این پیامکها  در ادامه قابل مشاهده است.

در پیامک زیر از مخاطب خواسته شده برای مشاهده یارانه معیشتی  از طریق لینکی در داخل پیامک قرار داده شده پیگیری انجام شود. این درحالی است که به وضوح یک لینک مشکوک با ادرسی نا معتبر در این پیامکها  قرار داده شده که احتمالا  هدف ارسال کنندگان ان سود جویی از مردم است.

از سوی دیگر باید به این نکته نیز توجه داشت که بعد از اردیبهشت 1401 و حذف ارز 4200 تومانی، یارانه معیشتی که از سال 1398 برقرا شده بود حذف گردیده و به صورت یکجا یارانه های نقدی 300 و 400 هزار تومانی به حساب یارانه بگیران واریز میشود.

پیشتر از سوی مسئولان نیروی انتظامی درخصوص لینکهای آلوده و  مشکوک که در قالب پیامک ارسال میشود هشدار داده شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در میان فقرا و نیازمندان کردستانی
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در بین فقرا و نیازمندان کردستانی
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • مراقب پیامک‌های جعلی یارانه کمک‌ معیشتی باشید
  • مراقب پیامکهای جعلی یارانه کمک معیشتی باشید
  • کمتر از یک درصد از افراد واجد شرایط در سیستان و بلوچستان خون اهدا می‌کنند
  • هدف از اهدا جایزه ملی جوانی جمعیت پایش و ارزیابی علاقمندان است
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • مسائل معیشتی، محور اصلی مطالبات مردم است