Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، امیر سرتیپ دوم علی حاجیلو روز شنبه در آیین معارفه فرمانده جدید تیپ ۳۶۴ پیاده مهاباد با اشاره به آمادگی کامل نیروهای مسلح در مقابل هرگونه تهدید دشمنان اظهار کرد: از آغاز انقلاب اسلامی تاکنون دشمنان از هر ابزار و دسیسه ای برای ضربه زدن به وحدت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی استفاده کرده اند اما با عنایت الهی، در تمام این صحنه ها چیزی جز شرمساری و شکست نصیب دشمنان نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: دشمنان جمهوری اسلامی هنگامی که قدرت و صلابت نیروهای مسلح و آمادگی و عشق فرزندان این مرز و بوم را در مسیر دفاع از کیان کشور دیدند، از جنگ سخت و رو در رو به جنگ نرم روی آوردند.

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال غرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز بیشتر از هر زمان دیگری نیاز به جهاد تبیین، آگاهی بخشی بیشتر برای عموم مردم و یکپارچگی و وحدت ملی داریم.

امیر سرتیپ دوم حاجیلو تاکید کرد: هم اکنون ساختار نیروهای مسلح به روز، توانمند و پیش رونده است و برای مقابله با تمام طرح ها و برنامه ریزی های دشمنان قسم خورده کشورمان آمادگی کامل دارد.

وی اضافه کرد: دشمنان تاکنون تنها گوشه ای از قدرت نیروهای مسلح را دیده اند و در صورتی که بخشی از امنیت، رفاه و آرامش مردم به خطر بیافتد، آن موقع است که آسمان و زمین برای آنان در هر جایی که باشند و عملیات را از هر نقطه جغرافیایی که برنامه ریزی کنند، تاریک، لرزان و نا امن خواهد شد.

در این مراسم ضمن تجلیل از خدمات « امیر سرتیپ دوم اردلان گلیج » فرمانده سابق، «سرهنگ عیسی بیات» به عنوان فرمانده جدید تیپ ۳۶۴ پیاده شهید نصیرزاده ارتش در مهاباد معرفی شد.

برچسب‌ها مهاباد نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران آذربایجان غربی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتش جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهاباد نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران آذربایجان غربی مهاباد نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران آذربایجان غربی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتش جمهوری اسلامی ایران نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۲۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند

به گزارش خبرنگار مهر، امیر دریادار احسان نصیری ظهر شنبه در دیدار با فرماندهی مرزبانی استان بوشهر ضمن تبریک به سرهنگ عبدالله خسروی به سمت فرمانده مرزبانی استان گفت: امروز نیروهای مسلح به‌عنوان سرباز ولایت در پاسداری از مرزهای ایران اسلامی تلاش می‌کنند.

وی افزود: حضور مقتدرانه مرزبانان و سایر نیروهای مسلح باعث امنیت مردم شریف شده است.

فرمانده پایگاه دریایی بوشهر تصریح کرد: مرزبانان با شجاعت و شهامت در راه دفاع از کیان و مرزهای پرگهر مجاهدت و تلاش می‌کنند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر ضمن تقدیر از حضور فرمانده پایگاه دریایی ارتش گفت: همه نیروهای مسلح به عنوان ید واحد در راه دفاع از میهن عزیز ایران اسلامی تلاش می‌کنند.

کد خبر 6089990

دیگر خبرها

  • نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند
  • حجاب نباید جامعه را دو قطبی کند/ دشمنی با ایران بازی با دم شیر است
  • دست مریزاد فرمانده ارتش به سپاه
  • جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • جمهوری اسلامی پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهد داد
  • فرمانده کل ارتش: عملیات وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل | هشدار مهم فرمانده کل ارتش
  • فرمانده کل ارتش: جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • فرمانده ارتش: پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهیم داد
  • تقدیر فرمانده کل ارتش از رزمندگان عملیات وعده صادق