Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس فدراسیون ورزش‌های همگانی اعلام کرد «المپیک نسل‌ها» با حضور ۱۰۰ هزار پدربزرگ، مادربزرگ و نوه، شهریور سال جاری با مشارکت شهرها و استان‌های سراسر کشور برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، ‌افشین ملایی در مراسم رونمایی از اولین دوره «المپیک نسل‌ها» با اشاره به اینکه تغییر سبک زندگی مانع از آن شده است که کودکان و نوه‌ها کمتر از نعمت همراهی و حضور پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها بهره‌مند شوند، اظهار کرد: ما به دنبال آن هستیم که عاطفه‌ورزی را بین نسل‌های دیروز و امروز به وجود آوریم تا خانواده‌ها استحکام عاطفی بیشتری داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: یکی از بهترین رویدادهای ورزشی که می‌تواند به تحقق این هدف کمک کند، برگزاری  «المپیک نسل‌ها» است که اولین دوره آن با همت انجمن ورزش سالمندان فدراسیون ورزش‌های همگانی برگزار می‌شود و امیدواریم همه نهادها از جمله شهرداری‌ها در برگزاری این رویداد کمک شایانی داشته باشند تا حال مردم ایران روز به روز بهتر شود.  

همچنین رئیس انجمن ورزش سالمندان فدراسیون ورزش‌های همگانی با بیان این که این المپیک برای پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌های بالای ۶۰ سال و نوه‌های کمتر از ۱۰ سال برگزار می‌شود، گفت: ثبت نام برای حضور در این المپیک از ابتدای مردادماه در سایت Events.isfaf.ir آغاز می‌شود و شهریورماه سال جاری نیز در ۱۰۰ شهرستان منتخب آغاز خواهد شد که از هر شهرستان ۱۰۰۰ نفر مشارکت خواهند کرد.  

وی ادامه داد: این المپیک در ۷ بازی که هر دو نسل توانایی انجام آن را داشته باشند، برگزار می‌شود که ۱۰۰ هزار نفر آن شامل ۲۵ هزار پدربزرگ، ۲۵ هزار مادربزرگ، ۲۵ هزار نوه دختر و ۲۵ هزار نفر پسر خواهد بود؛ امتیازات در نظر گرفته شده برای هر بازی مشخص است و در پایان تیم منتخب به مسابقه استانی و سپس کشوری راه خواهند یافت که در مرحله نهایی که آذر سال جاری به میزبانی تهران برگزار خواهد شد ۳۲ تیم چهار نفره از استان ها حضور می‌یابند و در یکی از سالن‌های ورزش شهرداری تهران به مسابقه خواهند پرداخت.  

رئیس انجمن ورزش سالمندان فدراسیون ورزش‌های همگانی تاکید کرد: تکنولوژی، نسل‌ها را از هم دور کرده و هدف ما این است که بتوانیم با برگزاری این رویداد پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها و نوه‌ها را به یکدیگر نزدیک کنیم؛ از آنجا که این دو نسل زمان بیشتری را در کنار یکدیگر قرار دارند و افراد میانسال شامل پدرها و مادرها درگیر مسائل و مشکلات زندگی هستند، تلاش کردیم حرکاتی را برای این المپیک در نظر بگیریم که مناسب هر دو رده سنی باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: المپیک نسل ها فدراسیون ورزش های همگانی فدراسیون ورزش های همگانی المپیک نسل ها برگزار می شود نوه ها ۲۵ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۲۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال ازنخستین بانوی المپیکی تاریخ ورزش آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  «فاطمه مجلل» بانوی قایقران ارومیه‌ای رشته روئینگ پس از کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس در کشور کره جنوبی به همراه «یاسمن حمزه‌پور» مربی‌اش با استقبال مسئولین ورزشی استان   و شهر ارومیه و جمعی از شهروندان و خانواده‌اش به زادگاهش بازگشت.

سجاد بیرامی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی، معاون ورزش و معاون ورزش بانوان اداره کل، سجاد خوبدل رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ارومیه، روسای هیات‌های قایقرانی و ورزش‌های دانشگاهی استان و شهرستان و جمعی از علاقمندان ورزش و خانواده این ورزشکار امروز در فرودگاه از او استقبال کردند.

فاطمه مجلل روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه در سه دور رقابت انتخابی المپیک در کشور کره‌جنوبی با کسب بهترین زمان عنوان سوم را کسب و ضمن دریافت اولین سهمیه المپیک برای رشته قایقرانی، اولین بانوی ورزشکار استان آذربایجان‌غربی راه یافته به المپیک لقب گرفت.

پیش از این محسن شادی (رئیس کنونی هیات قایقرانی استان آذربایجان‌غربی) دو بار در المپیک‌های پکن و لندن در رشته قایقرانی حضور داشت.

 

 

دیگر خبرها

  • لایپزیش - دورتموند؛ ترکیب رسمی
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک
  • مادربزرگ ۵۴ ساله قلب مصنوعی و کلیه خوکی دریافت کرد
  • روند حرکتی شاخص‌های بازار سرمایه چگونه خواهد بود؟ +عکس
  • پیش‌بینی آقای ورزش ایران از رقابت با پرافتخارترین کشتی‌گیر تاریخ المپیک / فیلم
  • مصاف پاریزه رکردستان با نماینده یزد
  • خبر خوش وزیر ورزش درباره سربازی ورزشکاران
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • توضیح وزیر ورزش در مورد معافیت و قانون استخدامی ورزشکاران
  • استقبال ازنخستین بانوی المپیکی تاریخ ورزش آذربایجان‌غربی