Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-05@23:49:30 GMT

مهلت مجدد انتخاب رشته آزمون ارشد فراهم شد

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۰۲۹۸۰

مهلت مجدد انتخاب رشته آزمون ارشد فراهم شد

آفتاب‌‌نیوز :

سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: پیرو اطلاعیه مورخ ۲۹ خرداد، مجازین به انتخاب رشته در آزمون‌ کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ که در زمان مقرر (اول تا چهارم) موفق به تکمیل فرم انتخاب رشته‌های تحصیلی خود نشده‌اند، فراهم شد. بر این اساس تسهیلاتی برای این داوطلبان فراهم شده است که صرفا داوطلبان مذکور بتوانند از تاریخ دوم تا چهارم مرداد با مراجعه به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به آدرس www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

sanjesh.org و لینک مربوط به سامانه جامع آزمون مذکور، با رعایت شرایط ذیل نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته‌های تحصیلی خود اقدام کنند.

این امکان فقط برای افرادی که بر اساس محتوای کارنامه اعلام نتایج اولیه مجاز به انتخاب رشته شده‌اند و موفق به انجام انتخاب رشته نشدند، فراهم شده و بعد از تاریخ فوق تمدید نمی‌شود و هیچ گونه درخواستی در این خصوص پذیرفته نخواهد شد.

انجام انتخاب رشته (در دوره‌های روزانه و نوبت دوم) در این مرحله در رشته‌های امتحانی که دارای آزمون عملی و تشریحی هستند، منجر به معرفی داوطلب برای آزمون عملی نخواهد شد. داوطلب در صورت انتخاب این رشته‌ها، با نمره آزمون عملی صفر گزینش خواهد شد.

انجام انتخاب رشته در این مرحله در رشته‌های شرایط خاص و مصاحبه، منجر به معرفی داوطلب برای انجام مراحل مصاحبه یا بررسی صلاحیت وی نخواهد شد. داوطلب در صورت انتخاب این رشته‌ها، از گزینش نهایی در آنها حذف خواهد شد.

داوطلبان فوق می‌توانند سؤالات خود را با بخش پاسخگویی اینترنتی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان به نشانی Request.sanjesh.org یا با شماره‌ تلفن‌های ۴۲۱۶۳ (کد ۰۲۱) در میان بگذارند و از مراجعه حضوری به این سازمان خودداری کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سازمان سنجش آزمون ارشد انتخاب رشته فراهم شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۲۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستای فهرج، نامزد برترین روستا‌های دنیا در حوزه گردشگری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان یزد، گفت: امسال این روستا، یکی از ۸ روستای منتخب کشور برای انتخاب به عنوان برترین دهکده‌های گردشگری دنیا است.
رستگاری افزود: برای این انتخاب از طرف سازمان گردشگری جهانی شاخص‌هایی مورد نیازبوده، که هم اکنون در حال انجام است.
 خانم نادری ناظر طرح عمرانی روستای فهرج با اشاره به اقداماتی که برای احیا و مرمت این روستا در حال انجام است، گفت: مرمت و بازسازی، لکه گیری بدنه و کف سازی‌ها، دسترس پذیری برای معلولان از اقدامات در حال انجام برای احیای این روستا است.
احیا فرهنگ و رسوم روستا، برپایی بازارچه صنایع دستی، نصب تابلو‌های بین المللی گردشگری، رونق بخشیدن به گردشگری کشاورزی، معرفی اداب و رسوم و غذا‌های محلی از اقداماتی است که باهمکاری مردم روستا و سازمان‌ها و ادارات مختلف برای جهانی شدن فهرج صورت گرفته است. 

حسینی رئیس شورای اسلامی روستای فهرج هم، گفت: روستای فهرج در بخش مرکزی یزد با جمعیتی بالغ بر ۴ هزار نفر با قدمت ۳ هزارساله اثارتاریخی ارزشمندی دارد.
مسجد جامع قدیمی‌ترین مسجد جامع ایران، قلعه تاریخی، آب انبار از جمله آثار باستانی وجاذبه‌های گردشگری این روستا به شمار می‌روند.
روستای فهرج یزد با بافت تاریخی بسیارزیبا و آثار و بنا‌های تاریخی ارزشمند در بخش مرکزی یزد واقع شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • روستای فهرج، نامزد برترین روستا‌های دنیا در حوزه گردشگری
  • کلید پنجاه و یکمین آزمون دستیار پزشکی فردا منتشر می‌شود
  • اعلام معرفی پذیرفته شدگان مرحله اول مصاحبه دکتری تا دهه اول خرداد
  • آمار نهایی انتخاب رشته در آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • اعلام آخرین آمار انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳
  • آزمون استخدامی مربیان و معلمان امور پرورشی و تربیتی در گیلان
  • انتخاب رشته بیش از ۸۹ هزار داوطلب آزمون دکتری
  • آخرین آمار انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳ اعلام شد
  • آزمون استخدامی آموزش و پرورش با رقابت ۹۴۲۵ داوطلب در گیلان برگزار شد
  • رقابت ۱۲۰۰۰ داوطلب در آزمون دستیاری/ اعلام حقوق دستیاران