Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-01@10:07:28 GMT

بهترین مسیرهای پروازی به مقاصد خارجی

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۰۳۱۰۶

بهترین مسیرهای پروازی به مقاصد خارجی

 این یعنی بتوانند با پرواز مستقیم به مقصدشان بروند، دردسر ویزا گرفتن نداشته باشند و مهم‌تر از همه بتوانند سفری ارزان برای خودشان برنامه ریزی کنند. تمامی مسیرهای پروازی این خصوصیات را ندارند. به همین جهت ما تصمیم گرفتیم تا بهترین مسیرهای پروازی به مقاصد خارجی را معرفی کنیم تا شما راحت‌تر بتوانید برنامه سفرهای تابستانی خود را بچینید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استانبول مسیری پرتردد و آسان برای سفر
بدون شک اولین مقصدی که در لیست بهترین مسیرهای پروازی مقاصد خارجی قرار می‌گیرد استانبول است. سفر به استانبول یکی از راحت‌ترین سفرهاست چرا که روزانه پروازهای متعددی به این مقصد حرکت می‌کنند. فقط کافیست تاریخ سفرتان را مشخص کرده و نسبت به خرید بلیط تهران استانبول اقدام کنید. تقریبا تمامی ایرلاین‌های ایرانی به این مقصد پرواز دارند، بنابراین هر روز و هر ساعتی که بخواهید بدون شک پرواز استانبول را خواهید یافت.

استانبول از جمله مقاصدیست که حتی اگر چندین بار هم به آن سفر کنید کهنه نمی‌شود. فرقی نمی‌کند برای بازدید از اماکن دیدنی آن به استانبول می‌روید یا خرید، سفر به استانبول برای بسیاری از افراد اولین گزینه سفر خارجی محسوب می‌شود. کشتی سواری روی دریای مرمر هیچوقت قدیمی نمی‌شود، قدم زدن در کنار اسکله‌های این شهر همیشه لذت و جذابیت خودش را دارد. به همین دلیل است که این مقصد همیشه پرتردد است و بسیاری از افراد بیش از یکبار به آن سفر می‌کنند.

دبی مقصد لوکس و تماشایی

پس از استانبول، این دبی است که از جمله محبوب‌ترین مقاصد سفر خارجی برای ایرانیان به شمار می‌رود. با توجه به آب و هوای گرمی که این مقصد دارد، دبی از جمله مقاصدی است که طرفداران دریا و سواحل گرم و آفتابی در فصول مختلف آن را بعنوان مقصد سفرشان انتخاب می‌کنند. هرچند تابستان‌های دبی بسیار گرم و سوزان است با اینحال برخی از افراد به دلیل ارزانتر شدن قیمت بلیط و هتل های دبی، سفرشان به دبی را به تابستان موکول می‌کنند.

با وجود اینکه سفر به دبی مستلزم داشتن ویزا است اما این مساله مانعی برای سفر به این مقصد ایجاد نکرده است چرا که ویزای دبی شرایط سختی ندارد و تقریبا تمامی مسافران بدون دردسر می‌توانند این ویزا را اخذ کنند. بنابراین می‌توان گفت دبی نیز از جمله مقاصدیست که فقط کافیست بلیط آن را بخرید و منتظر روز پروازتان بمانید.

برای خرید بلیط تهران دبی گزینه‌های مختلفی پیش رویتان دارید. پروازهای مستقیم ایرانی و پروازهای خارجی در طول روز در ساعات مختلفی به این مقصد حرکت می‌کنند. وجود پروازهای متعدد، سفر را ساده‌تر و ارزانتر خواهد کرد چرا که در بین گزینه‌های مختلف، ارزانترین گزینه را نیز خواهید یافت و امکان مقایسه قیمت پروازهای ایرلاین‌های مختلف را خواهید داشت.

در دبی چه چیزی انتظارتان را می‌کشد؟

دبی مقصد لوکس و پر زرق و برق است که برخی از «ترین‌ها»ی جهان را در قلب خود نگه داشته است از جمله بلندترین برج، لوکس‌ترین هتل و جدیدترین‌هایی که هر سال در این شهر کوچک اما دیدنی رونمایی می‌شوند. بنابراین هر بار که به دبی سفر کنید چیز جدیدی بعنوان جاذبه گردشگری خواهید یافت، چه بخواهد یک تفریح جدید باشد چه یک مکان با معماری لوکس و خارق العاده. دبی میهمانان خود را پشیمان نخواهد کرد.

دوحه شهری کوچک و مرفه در حاشیه خلیج فارس
دوحه برای بسیاری از گردشگران ایرانی یک مقصد ناشناخته است. تصور اینکه سفر به این مقصد دشوار است موجب شده بسیاری به طور کلی این مقصد را از لیست سفرهای خود حذف کنند. اما حالا با نزدیک شدن به جام جهانی ۲۰۲۲ که در قطر برگزار می‌شود، دوحه بار دیگر بر سر زبانها افتاده و بسیاری به سفر به دوحه فکر می‌کنند. برخلاف تصور، سفر به قطر دردسر خاصی برای اخذ ویزا ندارد. ویزای قطر به شکل الکترونیکی و در فرودگاه به مسافران داده می‌شود و هزینه آن نیز به قدری نیست که به روی هزینه‌های سفر به این مقصد تاثیر بگذارد. بنابراین با خرید بلیط تهران دوحه و رزرو هتل در دوحه به راحتی می‌توانید سفرتان به این مقصد را آغاز کنید.

در سفر به دوحه چه چیز انتظارتان را می‌کشد؟

دوحه، پایتخت قطر، شهری کوچک در حاشیه خلیج فارس است. از آنجایی که این شهر همیشه یکی از مراکز مهم مالی خاورمیانه بوده است، امروزه شهری مرفه و گران به شمار می‌رود. هرچند وقتی به گذشته این شهر باز گردیم آن را یک روستای کوچک برای صید ماهی می‌بینیم اما پیشرفت و توسعه این شهر به قدری سریع رخ داده که امروزه به یکی از بهترین مقاصد برای سفر تبدیل شده است.

از جمله تفریحاتی که در دوحه انتظارتان را می‌کشد، رانندگی در تپه‌های پر فراز و نشیب، بازدید از جنگل ساحلی التکیره که یک اکوسیستم سبز و خوش منظره است، بازدید از موزه‌های متعدد شهر از جمله موزه هنر اسلامی دوحه و بازدید از جزیره مروارید که یک جزیره مصنوعی در بیست کیلومتری فرودگاه دوحه است، را می‌توان نام برد.

دیدنی‌های شهر دوحه متفاوت از جاذبه‌هایی هستند که در شهرهای استانبول یا دبی می‌بینید. بنابراین اگر به دنبال یک مقصد جدید و متفاوت برای سفر هستید، سفر به دوحه را در لیست سفرهای خود قرار دهید تا بتوانید تجربه خاص‌تری از یک سفر خارجی داشته باشید.

سخن پایانی
این روزها همه به دنبال سفر راحت و ارزان هستند که بتوانند بدون دردسر پس از دو سال خانه نشینی به یک سفر خاطره انگیز بروند. در حالیکه شرایط سفر به برخی مقاصد همانند کشورهای اروپایی کمی دشوار و پر
هزینه است، در همسایگی ایران مقاصدی وجود دارند که می‌توانید بدون دردسر و دشواری به آن‌ها سفر کنید و یک خاطره زیبا از سفرتان به یادگار بگذارید. در این لیست سه مقصد را که می‌توانند از جمله بهترین مسیرهای پروازی به مقاصد خارجی برای ایرانیان باشند را نام بردیم تا بتوانیم شما را یک قدم به مقصد رویاییتان نزدیک‌تر کنیم.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سفر سفر خارجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۳۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال را به مقصد برسانید

آفتاب‌‌نیوز :

هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس برای تحقق خواسته اهالی فوتبال و هواداران باشگاه استقلال شش هفته زمان دارد، شش هفته‌ای که می‌تواند حیاتی‌ترین فرصت برای مالک جدید باشد تا خود را در دل دوستداران تیم جا بدهد و اگر چه او مالک تیم است، اما اگر در این کار ناکام بماند دیگر هرگز روز خوش نخواهد دید و کارش بسیار سخت می‌شود.

استقلال روی کاغذ مال پتروشیمی است، اما اگر استقلال همیشه نباشد که ارزشی ندارد. پس در وهله اول مالک جدید باید با آرامش و به دور از تنش و استرس و جنگ و دعوا تیم را به جام قهرمانی برساند. پس از کسب قهرمانی و برای فصل آینده زمان برای کار‌های دیگر هست.

دیگر خبرها

  • استقلال را به مقصد برسانید
  • احداث مسیرهای پل ولایت و پل ششم در مراحل پایانی
  • مصوبات شورای ترافیک شهرستان هرسین لازم الاجرا و الزام آور است
  • اضافه شدن ۲۲ هزار صندلی به ناوگان هوایی کشور
  • ۲۲ هزار صندلی به ناوگان هوایی کشور اضافه شد
  • محله گردی به مقصد محله قدیمی صیقلان رشت
  • ایرتاکسی فرصتی برای رونق مسیرهای کم تقاضا
  • نحوه خرید بلیط چارتر به مقصد دبی
  • پایان لیگ ستارگان قطر با قهرمانی السد
  • ملی پوشان اهداف پروازی با دست خالی از قطر بازگشتند