Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین پیش از ظهر امروز در آیین پانزدهمین مرحله از رزمایش کمک مومنانه سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران که در آستان شیخ صدوق برگزار شد، اظهار کرد: ملت بزرگ ایران در پی تاکیدات رهبر معظم انقلاب، در نهضت مواسات و همدلی و کمک مومنانه در بیش از دو سال گذشته شرکت کردند و بسیج برای شناسایی خانواده‌های نیازمند وارد عرصه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: جریان جهادی بسیج به عنوان با حرکت انقلابی تبدیل به فرهنگ شده است و امروز ۴۲ هزار گروه جهادی دارای شناسنامه در بسیج داریم که در همه زمینه ها فعالیت می‌کنند و آماده پذیرش جوانان هستند. 

رئیس سازمان بسیج مستضعفان ادامه داد: از پانزدهم شعبان سال ۱۳۹۹ که رهبری فرمان موضوع مواسات را مطرح کردند تا به امروز، بیش از ۲۸ میلیون بسته معیشتی در سراسر کشور تهیه و بین خانواده‌های نیازمند توزیع شده است.

سردار سلیمانی بیان کرد: سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران در اجرای  رزمایش کمک مومنانه یکی از موفق‌ترین سپاه‌های استانی بوده و امروز پانزدهمین طرح توزیع بسته های معیشتی را به مناسبت دهه ولایت و عید غدیر انجام داد. 

وی با اشاره به روحیه جهادی بسیجیان برای اجرای این رزمایش‌ها گفت: آزادسازی ۱۱ هزار زندانی جرایم غیرعمد، اهدای ۴۰ هزار جهیزیه به زوج‌های جوان، اهدای ۱۰ ها هزار تبلت و گوشی هوشمند و تولید ماسک و مواد بهداشتی بخشی از اقدامات سپاه در مدت حدود دو سال اخیر بوده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: گروه‌های جهادی بسیج برای سال ۱۴۰۱، موضوعات مهمی را برنامه‌ریزی کرده که ازجمله آنها اجرای پروژه‌های ملی است.

 

سردار سلیمانی ادامه داد: در همین راستا طرح آب‌رسانی به ۷۲۰۰ روستا، ساخت ۴۰ هزار واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره)، طرح آبخیز تا جالیز با همکاری وزارت جهاد کشاورزی و غیره در حال انجام است.

وی با بیان اینکه بسیج یک جریان پیشرو است و در هر صحنه‌ای که لازم باشد ورود می‌کند، افزود: نظام جمهوری اسلامی کاملا مردمی بوده و بسیج نیز تشکیلات مردم‌پایه است که در همه صحنه‌ها در راستای اعتلای نظام حرکت می‌کند که نمونه آن ورود کردن در بحث اقتصاد مقاومتی است که اقدامات خوبی انجام گرفته است. 

انتهای پیام/ ت 19

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس سازمان بسیج مستضعفین سردار غلامرضا سلیمانی بسته معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۳۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان، بارش'باران و وقوع سیل در شرق استان کرمان بویژه شهرستان بم خسارت زیادی به مردم منطقه وارد کرده است جهاد گران بسیجی در حال امداد رسانی و کمک به سیل زدگان هستند .
 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بم‌گفت : بارش باران و سیل در شرق استان شهرستان بم باعث آب گرفتگی منازل و خسارت به مردم شده است و تعداد ۳۰ گروه جهادی با بیش از ۳۰۰نفر از بسیجیان ۳ روز  است که در حال امداد رسانی و کمک به مردم منطقه سیل زده شهرستان بم هستند .
سرهنگ دهقانیان گفت سیل در بم به کشاورزان و منازل مسکونی قنوات باغات کشاورزی راهای روستایی خسارت زیادی وارد کرده است دستگاه‌های اجرایی در حال برآورد خسارت در منطقه هستند .

فرمانده ناحیه بسیج سپاه بم گفت : گروه‌های جهادی در حال لایه روبی سیل از منازل و شستشوی لوازم مردم و تخلیه گل  آب از منازل هستند کار امداد رسانی بسیجیان کمک‌به مردم ادامه دارد .

دیگر خبرها

  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟