Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@15:31:24 GMT

وداع دوستانه و صمیمی فوق ستاره بایرن مونیخ (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۰۳۱۵۱

وداع دوستانه و صمیمی فوق ستاره بایرن مونیخ (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد بالاخره توافقات بین دو باشگاه بایرن مونیخ و بارسلونا برای انتقال رابرت لواندوفسکی به لالیگا انجام شده و این مهاجم 34 ساله و لهستانی از ابتدای فصل بعد برای بلوگرانا به میدان خواهد رفت. علیرغم عدم تمایل بایرن مونیخ به فروش این ستاره ارزشمند، خود رابرت لواندوفسکی به شدت خواهان رفتن به بارسلونا بود و در نهایت با اصرار این بازیکن، چاره ای جز توافق پیش روی مدیران باشگاه آلمانی نماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رابرت لواندوفسکی در پایان تمرین امروز بایرن مونیخ از هم‌تیمی‌های خود خداحافظی کرد. گفته می‌شود او فردا به بارسلون خواهد رفت تا کارهای نهایی قرارداد خود را تکمیل کند. این ستاره لهستانی پس از آخرین تمرین خود در کمپ بایرن مونیخ، تک تک بازیکنان و اعضای کادرفنی را در آغوش گرفته و وداعی دوستانه و صمیمی با همه اعضای باشگاه داشت. قبل از شروع این جلسه تمرینی، یولیان ناگلزمان همه بازیکنان را جمع کرده و برای دقایقی با آنها صحبت کرد، سپس در ادامه لواندوفسکی نیز صحبت کرد و در پایان توسط همه حاضران در تمرین بایرن مونیخ تشویق شد.

بدین ترتیب دوران هشت ساله حضور رابرت لواندوفسکی در ترکیب بایرن مونیخ با ثبت آماری خیره کننده و زدن بیش از 340 گل برای این باشگاه به اتمام رسید. حالا رابرت لواندوفسکی رهبر پروژه ژاوی در بارسلونا خواهد بود و هواداران این باشگاه امیدوارند با تکیه بر درخشش این ستاره گلزن، فصل بعد به موفقیت های بزرگی دست یابند.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رابرت لواندوفسکی بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۳۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرر میلیونی بارسا با هت‌تریک بعدی لوا

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بارسلونا در صورت گلزنی مجدد لواندوفسکی و عبورش از 25 گل مجددا باید به بایرن 1.25 میلیون یورو پرداخت کند. 

آمار گلزنی روبرت لواندوفسکی متوقف نمی‌شود. سه گلی که دیشب مقابل والنسیا به ثمر رساند، تعداد گل‌های او در این فصل را به 23 رساند، یعنی 10 گل کمتر از 33 گل فصل گذشته. مهاجم لهستانی در مجموع برای بارسا در این دو سال 56 گل به ثمر رسانده و تنها 4 گل تا مساوی شدن با رکورد 60 گل یوهان کرویف فاصله دارد.

اگر رکورد گلزنی لوا امسال از 25 بیشتر شود، بارسا را ​​مجبور به پرداخت پاداش به بایرن مونیخ می‌کند. بارسا در تابستان 2022 با پرداخت 45 میلیون یورو ثابت به باشگاه آلمانی، علاوه بر متغیرهای 5 میلیونی، لوا را به خدمت گرفت. با 25 گل در هر فصل، بارسا باید 1.25 میلیون یورو به بایرن بدهد و ستاره لهستانی هنوز 5 بازی دیگر تا پایان فصل در پیش دارد. 

دیگر خبرها

  • نگرانی بارسا: ستاره بایرن پولکی است!
  • بایرن ستاره مورد علاقه رئال را از دست نمی‌دهد!
  • پیش‌بینی ستاره پیشین لیورپول، هواداران را غافلگیر کرد
  • ستاره رئال ورزشگاه بایرن را مسخره کرد!
  • به یاد کریستیانو رونالدو؛ واکنش وازکز به درخشش وینیسیوس مقابل بایرن مونیخ / عکس
  • ضرر میلیونی بارسا با هت‌تریک بعدی لوا
  • شوخی توماس مولر با شوامنی؛ می‌خوای تاکتیک‌های بایرن مونیخ رو بفهمی؟ / عکس
  • شوخی مولر با ستاره رئال: جاسوسی می‌کنی! (عکس)
  • وینیسیوس جونیور: رئال مادرید به جایی جز فینال لیگ قهرمانان اروپا تعلق ندارد
  • بادشتوبر: هری کین باید ثابت کند مرد بازی‌های بزرگ است