Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@12:09:43 GMT

وقتی مادر بی‌تاب می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۰۳۱۶۴

‍‍‍‍‍‍

خبرگزاری مهر؛ گروه مجله: مهر مادر در همه جای جهان و بین همه موجودات زنده انکارناپذیر است. مادر موجودی است که حاضر است جانش را فدا کند و فرزندش را از هر خطر احتمالی نجات دهد. در این فیلم که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده و بازدیدهای زیادی خورده است، یک بچه فیل در گودالی افتاده است که درآمدن از این گودال برای خودش که مقدور نبوده هیچ، مادرش هم نتوانسته او را در این راه یاری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل مادر علاوه بر این‌که در همین شرایط سخت کمی به فرزندش شیر هم داده بود، در حالی کنار این گودال دیده می‌شود که تشنج کرده و بی‌هوش شده. از تصاویر این‌گونه برمی‌آید که گویا ایست قلبی هم کرده است.

بچه فیل هم بسیار ترسیده و در حالی که دست و پایش از ضعف و ترس می‌لرزد تلاش دارد خود را از مهلکه نجات دهد. گروه امدادگر به احیای فیل مادر پرداخته و علاوه بر آن با پر کردن قسمتی از گودال شرایط را برای خروج او فراهم می کنند.

در این فیلم کمتر از سه دقیقه‌ای اول تلاش و ناکام ماندن این تلاش مورد توجه است. دوم بی‌قراری بچه فیل و سوم روش‌های احیای فیل مادر. با وجود این که آخر داستان خوش تمام می‌شود و با تلاش امدادگران، مادر به هوش می‌آید و فرزند هم در آغوش او آرام می گیرد و از نوازش مادر آرام می‌گیرد و هر دو با حالی خوش به جنگل بازمی‌گردند، این سوال بسیار مهم است که دخالت انسان در طبیعت چه عواقبی برای زندگی طبیعی حیوانات و جانورانی که محل زیست آنها همین جاست دارد؟

کد خبر 5539423 محدث تک فلاح

منبع: مهر

کلیدواژه: مادرانه تصاویر حیوانات حامیان حیوانات اینستاگرام صفحه اول روزنامه ها دکه روزنامه صفحه اول روزنامه های ورزشی صفحه اول روزنامه های اقتصادی پادکست صفحه اول روزنامه های استان ها ایران جنگ نرم محیط بان بازیکن فوتبال سوء قصد انیمیشن پسر دلفینی اینستاگرام ایالات متحده امریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۳۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقتی روبات‌ها به کمک شرکت‌های پست می‌آیند + فیلم

ربات هایی که در اداره پست مورد استفاده قرار می گیرند می تواند ۲۰۰ هزار بسته پستی را در روز مرتب کند.  یک  شرکت چینی با استخدام این ربات ها هزینه نیروی کار را به نصف کاهش داده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • وقتی هوش مصنوعی از هر چیزی توپ درست کنه! (عکس)
  • (ویدئو) تشییع پیکر مادر و دختر لبنانی
  • وقتی ب ام و به سرنوشت پراید و آر دی دچار بوده! (عکس)
  • وقتی دانشگاه به اسرائیل نه بگوید
  • وقتی روبات‌ها به کمک شرکت‌های پست می‌آیند + فیلم
  • ماهی وقتی ایده ای برای « نما » باشد! (عکس)
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهید در فرادنبه
  • آسمانی شدن مادر شهید در فرادنبه
  • کشف اسکلت‌های 5 هزارساله که به شیوۀ «مافیا» قربانی شده بودند (+عکس)
  • وقتی از هنر « نما » در ساختمان صحبت می کنیم(عکس)