Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدمحمد جواد رضوی گفت: شهرداری باید وظایف خود را در خصوص جمع‌آوری، نگهداری و عقیم‌سازی سگ‌های ولگرد در سطح شهر را به صورت تمام و کمال انجام دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رهیاب، بعد از ظهر روز گذشته جمعه ۲۴ تیرماه، سگ‌های ولگرد به یک نوجوان به نام سیدحامد غرابی در شهرک پیام کوی گلستان حمله و او را از ناحیه گوش سمت راست به شدت زخمی می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کودک توسط خانواده به اورژانس بیمارستان گلستان جهت انجام کارهای درمانی منتقل می‌شود و پانسمان گوش سیدحامد در این بیمارستان انجام می گیرد اما خانواده با رضایت خودشان کودک را از بیمارستان مرخص می کنند تا ادامه درمان را در مرکز دیگری انجام دهند.   سید محمد جواد رضوی رییس کمیسیون تحقیق، نظارت و بازرسی شورای شهر اهواز نیز در واکنش به این خبر در گفت و گو با خبرنگار ما، اظهار کرد: شهرداری به عنوان متولی جمع آوری سگ های بلاصاحب تاکنون به کندی اقدامات لازم را انجام داده است.   وی افزود: یکی از علل کندی جمع آوری سگ های ولگرد، معضلات موجود در حوزه مراقبت و نگهداری از آن ها است.   این عضو شورای شهر اهواز گفت: همچنین دوستانی که به عنوان حامیان حیوانات در حال فعالیت هستند در حمایت از سگان بلاصاحب به اغراق افتادند زیرا در مکان هایی که این حیوانات موجب آزار و اذیت شهروندان می شوند، این حمایت معنا پیدا نمی کند.   رضوی ادامه داد: زمانی که یک رهگذر توسط سگ های ولگرد مورد آزار قرار می گیرد که حتی می تواند منجر به آسیب های جسمانی شود؛ نباید حمایت از حیوانات از شهروندان پیشی بگیرد.   وی عنوان کرد: دوستداران حیوانات فشار مضاعفی بر کارکنانی که در سطح شهر در حال جمع آوری سگ های بلاصاحب هستند؛ وارد می کنند و باعث اخلال در انجام کار آن ها می شوند.   این عضو شورای شهر اهواز تصریح کرد: اما با این حال، شهرداری باید وظایف خود را در خصوص جمع آوری، نگهداری و عقیم سازی سگ های ولگرد در سطح شهر را به صورت تمام و کمال انجام دهد.   رضوی تاکید کرد: حامیان حیوانات نیز باید متوجه باشند زمانی که یک استاد دانشگاه جان خود را بابت رهایی حیوانات در سطح شهر از دست می دهد یا یک کودک به این علت دچار آسیب جسمانی می شود؛ حضور سگان بلاصاحب در سطح شهر جایز نیست.   وی با بیان اینکه نباید با انحراف افکار عمومی از اتفاقات ناخوشایندی که برای شهروندان رخ داده است مانع جمع آوری سگ های ولگرد شد، ادامه داد: دوستداران حیوانات می توانند در چارچوب قانون نظرات خود را دنبال کنند اما باید معضلاتی که از بابت حضور سگ های بلاصاحب در جامعه ایجاد شده است نیز برای همگان روشن شود و نباید فضای رسانه ها یک سو باشد.     انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: جمع آوری سگ سگ های بلاصاحب سگ های ولگرد سطح شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۳۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سگ‌های ولگرد، بلای جان ده‌ها هزار ایرانی (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: خوابیدن یک سگ روی ریل هنگام عبور قطار (فیلم) لحظه پیوستن روباه مادر به توله‌اش در ولنجک تهران (فیلم) عملیات نجات دو بچه شیر کوهی از مخزن آب (فیلم)

دیگر خبرها

  • علمای ربانی در برخی نقاط مهجورند/ حجاب از معضلات کف جامعه است
  • تلاش خدمات شهری شهرداری اهواز برای جمع‌آوری آب‌های سطحی
  • احداث شهرک بازیافت، گامی برای جمع‌آوری انبارهای غیرمجاز در نصف‌جهان
  • سگ‌های ولگرد، بلای جان ده‌ها هزار ایرانی (فیلم)
  • بحران غذادهی غیراصولی به سگ‌های بلاصاحب ادامه دارد
  • یک دستگاه خودروی ون برای حمل و نقل نابینایان تجهیز می شود
  • کسب رتبه نخست منطقه ۹ اصفهان در افزایش تناژ جمع‌آوری مواد بازیافتی
  • ماجرای گازگرفتگی کودک کرجی چه بود؟
  • زنده گیری روزانه ۵۰ سگ بی‌صاحب در تهران
  • همسطح سازی دریچه های شبکه جمع آوری فاضلاب آذربایجان شرقی