Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-29@19:19:33 GMT

انصارالله: دست بایدن رو شده است

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۰۳۵۱۰

انصارالله: دست بایدن رو شده است

وزارت خارجه دولت نجات ملی یمن با اشاره به سفر رئیس جمهوری آمریکا به منطقه اصرار واشنگتن بر ادامه رویکرد خصمانه علیه یمن و امت اسلامی را به شدت محکوم کرد.

به گزارش ایران اکونومیست، وزارت خارجه دولت نجات ملی یمن وابسته به جنبش انصارالله با صدور بیانیه‌ای در واکنش به سفر جو بایدن به فلسطین اشغالی، بیت لحم و عربستان سعودی تاکید کرد که سفر بایدن در چارچوب طرح آمریکا در منطقه انجام می‌شود و هدف آن ایجاد یک نظام منطقه‌ای است که حول محوریت دشمن اسرائیلی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه آمده است: این طرح مبتنی بر نابودی امنیت و بی‌ثبات کردنمنطقه ، دامن زدن به درگیری و جنگ در جهان اسلام، معرفی مخالفان این طرح مخرب به عنوان "دشمن" به جای اسرائیل، گسترش دایره عادی سازی روابط با این رژیم است.

این وزارتخانه در بیانیه خود تاکید کرد: آمریکا مستقیماً پشت درد و رنج ملت یمن است و بایدن تلاش می‌کند تا وانمود کند مشتاق صلح و پایان دادن به این درد و رنج است، اما حقیقت این است که وی با این درد و رنج تجارت می‌کند و از آن برای مصرف رسانه‌ای و وسیله‌ای برای باج خواهی و فشار برای انجام معاملات خود با کشورهای متجاوز استفاده می‌کند.

در این بیانیه آمده است: دست بایدن رو شده است و او نمی‌تواند کسی را فریب دهد، همه جهان و حتی کودکان یمن هم می‌دانند که این جنگ تهاجمی همه‌جانبه که یمن با آن مواجه است، کاملاً یک تجاوز و جنگ آمریکایی است.

این وزارتخانه همچنین آورده است: وحشیگری ائتلاف متجاوز و اقدامات جنایتکارانه آن از جمله محاصره، گرسنگی، کشتار، ارعاب، ویرانی گسترده و هدف قرار دادن همه ابعاد زندگی در یمن، بیانگر ویژگی‌هایی است که نشان می‌دهد این جنگ کاملا آمریکایی است. صحبت‌های بایدن درباره ارزش‌ها و حقوق بشر منجر به ناراحتی خاطر یمنی‌هایی شده است که هیچگونه تغییر واقعی را در سیاست‌های خصمانه آمریکا لمس نکرده‌اند. دولت آمریکا اعتبار خود را از دست داده و دیگر نمی‌تواند سیاست فریب کاری و گمراه کردن را علیه مردم و ملت یمن در پیش بگیرد.

 در این بیانیه تاکید شده است که یمن هرگونه سفر، نشست، فعالیت یا اقدامی را که آمریکا از طریق آن به دنبال تضییع حقوق مردم و آسیب رساندن به مسائل محوری امت اسلام که مهم‌ترین آنها مساله فلسطین است، محکوم و رد می‌کند.

وزارت خارجه یمن در ادامه با هشدار نسبت به ادامه تجاوزات و محاصره علیه ملت یمن، خواستار پایان دادن به این رویکرد تهاجمی آمریکا و متحدانش شد.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: جو بایدن ، انصارالله یمن

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: جو بایدن انصارالله یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۳۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات حامیان فلسطین مقابل محل ضیافت شام بایدن

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به گزارش بخش تصویری خبرگزاری «رویترز» صدها نفر از حامیان فلسطین در برابر محل برگزاری مراسم سالانه ضیافت شام «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا، با خبرنگاران تظاهرات برپا کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

حاضران در این تجمع، با سر دادن شعار و در دست داشتن پارچه نوشته اعتراض خود را به حمایت آمریکا از اسرائیل اعلام کردند.

 

جلیقه خبرنگاران شهید در غزه مقابل محل برگزاری ضیافت بایدن با خبرنگاران کاخ سفید
کانال تلگرام شبکه «قدس» با انتشار تصویری نوشت: تظاهرات کنندگان در حمایت از فلسطین جلیقه‌هایی را که روی آنها، نام‌های خبرنگاران شهید در جنگ غزه نوشته شده است، مقابل محل برگزاری ضیافت شام سالانه خبرنگاران کاخ سفید در واشینگتن قرار دادند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

برافراشتن پرچم فلسطین مقابل محل ضیافت خبرنگاران کاخ سفید
کانال تلگرام شبکه خبری «قدس» نوشت: شماری از فعالان، پرچم فلسطین را مقابل محل برگزاری سالانه ضیافت شام جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا، با خبرنگاران کاخ سفید که حامی رژیم اشغالگرند، آویختند.

 

دیگر خبرها

  • لحظه اصابت و سرنگونی جنگنده پیشرفته آمریکا توسط انصارالله یمن+ ویدئو/ اعلام سفر رئیس موساد به عربستان/ طرح بلندپروازانه ترکیه برای ساخت ناو هواپیمابر/  حمله عناصر «پ.ک.ک» به نیروهای ارتش ترکیه
  • «پلن بی» آمریکا در برابر انصارالله چیست؟
  • تظاهرات حامیان فلسطین مقابل محل ضیافت شام بایدن
  • ببینید | لحظه انهدام پهپاد MQ9 آمریکا توسط انصارالله یمن
  • تشدید دوباره حملات انصارالله یمن: پهپاد آمریکایی و نفتکش انگلیسی هدف قرار گرفتند
  • سرنگونی پهپاد ۳۰ میلیون دلاری آمریکا توسط انصارالله یمن/ حمله موشکی به یک میدان گازی در شمال عراق/ تعویق دیدار بایدن و اردوغان در کاخ سفید/شلیک دو موشک در سواحل یمن به یک کشتی
  • بایدن قصد خودکشی داشت!
  • سرنگونی پهپاد 30 میلیون دلاری آمریکا توسط انصارالله یمن/ حمله موشکی به یک میدان گازی در شمال عراق/ تعویق دیدار بایدن و اردوغان در کاخ سفید/شلیک ۲ موشک در سواحل یمن به یک کشتی
  • واکنش انصارالله یمن به خروج ناو هواپیمابر آمریکا از دریای سرخ
  • سومین پهپاد ۳۰ میلیون دلاری آمریکا هدف ارتش یمن قرار گرفت