Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل ورزش و جوانان فارس در حاشیه بازدید میدانی معاون فنی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی از استادیوم پارس گفت : رفع نواقص و تکمیل استادیوم پارس شیراز مطالبه عمومی مردم استان است.

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس ، معاونان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی وزارت ورزش و جوانان به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس از ورزشگاه ۵۰ هزار نفری پارس شیراز بازدید و ایرادهای آنها را صورتجلسه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
دکتر حیدر صفرپور مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس در حاشیه این بازدید در خصوص استادیوم ورزشی پارس اظهار داشت :این پروژه در حال حاضر با توجه به اهمیت و حساسیتی که برای مردم و ورزش‌دوستان استان دارد به یک ویترین، نماد و الگو تبدیل شده و باید تلاش شود که هرچه زودتر بهره‌برداری برسد تا مردم طعم شیرین تحقق اهداف دولت را در این مورد را حس کنند.وی افزود : این استادیوم نواقص فراوانی دارد و این موارد طی چندین مکاتبه به شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور به عنوان متولی تکمیل این طرح ملی اعلام شده است .مدیر کل ورزش و جوانان در پایان گفت : با توجه به تاکید استاندار محترم استان و همچنین بازدید میدانی وزیر محترم از استادیوم پارس و قول مساعد مبنی بر رفع هر چه سریع تر مشکلات این ورزشگاه به منظور بهره برداری و تحویل به ورزش دوستان در بازدید میدانی معاون فنی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی ایرادات و مواردی که از تعهدات شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی بوده است مورد بررسی قرار گرفت ومقرر گردید که نسبت به انجام تعهدات اقدام گردد.انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ورزش و جوانان شیراز فارس ورزشگاه پارس شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی مدیر کل ورزش و جوانان استادیوم پارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۳۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر مدیر کل دفتر موسیقی به بوشهر و شیراز

امیرحسین سمیعی مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، فردا برای بررسی وضعیت فعالیت موسیقی استان‌های فارس و بوشهر به این دو استان سفر می‌کند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امیرحسین سمیعی مدیرکل دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فردا برای بررسی وضعیت فعالیت موسیقی استان‌های فارس و بوشهر به این دو استان سفر می‌کند.

مدیرکل دفتر موسیقی: در کنسرت قربانی ما پای قانون ایستادیم

 

قرار است سمیعی به همراه مسئول دفتر سرود و برخی از کارشناسان دفتر موسیقی، در این سفر ضمن بازدید از انجمن‌های موسیقی، با گروه‌های سرود، فعالان موسیقی، مدیران ارکسترهای استانی و مدیران ادارات کل فرهنگ و ارشاد استانی دیدار کند و از نزدیک در جریان مشکلات و مسائل آنان قرار گیرد.

همچنین در پایان این سفر دو روزه مدیر دفتر موسیقی ضمن بازدید از روند برگزاری جشنواره موسیقی خلیج فارس با هنرمندان حاضر در این جشنواره گفت‌وگو خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • بازسازی ورزشگاه آزادی به کجا رسید؟
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • سفیراندونزی از غرفه استان فارس بازدید کرد
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • تقویت نشاط اجتماعی با ترویج فرهنگ پهلوانی در جوانان و نوجوانان
  • سفر مدیر کل دفتر موسیقی به بوشهر و شیراز
  • ‌ساخت زورخانه بزرگ مرکزی شیراز
  • ‌زورخانه بزرگ مرکزی شیراز احداث می‌شود
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج و به روی مردم و جوانان شهر باز شود