Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در بخشی از حکم رمضانی خطاب به بابایی آمده است: «نظر به تعهد، مسئولیت‌پذیری و شایستگی‌های فرهنگی و اجرایی جناب‌عالی، به موجب این ابلاغ شما را به سمت مدیرکل کتابخانه‌های عمومی و رئیس دبیرخانه انجمن کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان شرقی منصوب می‌کنم.

بی‌گمان، رسالت دینی، انقلابی و ملی همۀ مدیران فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی، حفظ پویایی و پایایی آرمان‌ها و نگهبانی هوشیارانه و عالمانه از آنهاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

بابایی، مدرس دانشگاه در زمینه مدیریت رفتار سازمانی، مدیریت استراتژیک و مدیریت منابع انسانی و دانشجوی سال آخر دکترای تخصصی مدیریت و کارشناس ارشد مدیریت تحول است.

از جمله سوابق وی می‌توان به نایب رییسی و سخنگوی خانه مطبوعات و رسانه‌های کشور، ریاست هیات مدیره و مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه‌های آذربایجان شرقی، عضویت در شورای سیاست گذاری بسیج رسانه آذربایجان شرقی، سرپرستی خبرگزاری مهر در استان، ریاست کمیته رسانه و اطلاع رسانی سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی و عضویت در هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی استان، اشاره کرد.

مراسم تکریم و معارفه مدیرکل کتابخانه های عمومی استان فردا یکشنبه از ساعت ۱۱ با حضور احمد احمدوند، معاون اداری و مالی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، عباس نعمتی مدیرکل امور مجلس و استان‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و مسئولان استانی برگزار می‌شود.

پیش از این شهرام خدایی، از چهره های فرهنگی و هنری آذربایجان شرقی، مدیرکلی نهاد کتابخانه های عمومی استان را بر عهده داشت.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی تبریز نهاد كتابخانه های عمومی کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی تبریز نهاد كتابخانه های عمومی کشور آذربایجان شرقی تبریز نهاد كتابخانه های عمومی کشور کتابخانه های عمومی آذربایجان شرقی عمومی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۳۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰۰ جلد کتاب به کتابخانه سیار بهاباد اهدا شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی نهاد کتابخانه های عمومی استان یزد، محمد محسن رفیعی اعلام کرد: در مرحله نخست ۵۰۰ جلد کتاب از سوی بنیاد بین المللی امام رضا (ع) به کتابخانه سیار شهرستان بهاباد اهدا شد.

وی همچنین از برگزاری نشستی با حجت الاسلام علیزاده نماینده بنیاد بین المللی امام رضا (ع) در راستای رسالت فرهنگی این بنیاد و ترویج فرهنگ رضوی و سیره امام رضا (ع) و ائمه معصومین (س) خبر داد.

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان یزد همچنین عنوان کرد: مقرر شد اهدای کتاب به دیگر کتابخانه های مناطق محروم و روستایی استان یزد در دستور کار قرار گیرد.

کد خبر 6097264

دیگر خبرها

  • اعلام آماده باش مدیریت بحران آذربایجان شرقی
  • سازمان اسناد ملی ایران به کتابخانه‌های آذربایجان‌غربی کتاب هدیه کرد
  • افتتاح کتابخانه در روستای بیوران شهرستان سردشت
  • ۵۰۰ جلد کتاب به کتابخانه سیار بهاباد اهدا شد
  • جزئیات طرح جدید برای انسداد مرز‌های شرقی؛ ساخت دیوار ۴ متری
  • جزئیات طرح جدید برای انسداد مرز‌های شرقی
  • جزئیات طرح جدید برای انسداد مرزهای شرقی
  • بازداشت ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • بارش باران در مناطق مختلف آذربایجان شرقی
  • برگزاری دوره آموزشی طرح ملی طوبی در تبریز