Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@10:17:10 GMT

خلاصی از بوی بد تخلیه چاه در مهرشهر

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۰۳۸۳۵

خلاصی از بوی بد تخلیه چاه در مهرشهر

فاضلی فرد گفت: به جهت نوع خاص بافت خاک منطقه مهرشهر شرایط جذب فاضلاب کمتری وجود دارد و اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب مهرشهر از سال‌ها قبل آغاز شده است.

او گفت: فاضلاب مهرشهر ۶۴ کیلومتر خط انتقال به خطوط فرعی دارد که ۸۵ درصد کار انجام شده است و تنها ۱۵ درصد باقی مانده است.

فرماندار شهرستان بیرجند گفت: قرارداد فاضلاب کشی مناطق باقی مانده مهرشهر با پیمانکار تنظیم شده است و با همکاری شهرداری تا پایان امسال بخش اعظم کار انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرمت شبکه فرسوده آب بیرجند

فاضلی فرد  گفت: شبکه آب شرب بیرجند پیشینه تاریخی طولانی دارد، ۶۳۰ کیلومتر شبکه توزیع آب و ۹۰ هزار مشترک وجود دارد که ۱۵۰ کیلومتر از این شبکه اصلی و فرعی و ۲۰ هزار انشعاب نیاز به مرمت و بازسازی دارد.

او گفت: در اولویت اول مرمت و بازسازی شبکه فرسوده آب بیرجند، ۴۰ کیلومتر با ۱۰ هزار انشعاب هدف گذاری شده است.

فاضلی فرد گفت: به لحاظ اینکه هر کیلومتر اصلاح شبکه فرسوده آب ۷۰۰ میلیون تومان و هر انشعاب ۲ و نیم میلیون تومان هزینه دارد و همچنین هدر رفت آب در این شهرستان از نرم کشوری بالا‌تر است در مرحله اول تأمین اعتبار این ۴۰ کیلومتر مرمت از سفر دوم قریب وقوع رئیس جمهور به استان انجام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لوله کشی فاضلاب انشعاب فاضلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۳۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بخشی از فرودگاه «ونوکوو» مسکو تخلیه شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری تاس، یک طبقه از فرودگاه «ونوکوو» (Vnukovo) در شهر مسکو پایتخت روسیه به دلیل تهدید وجود بمب تخلیه شد.

بر اساس اعلام این خبرگزاری، پلیس در این ارتباط خبر داد: محوطه ساختمان و اتاق ها در جستجوی مواد منفجره در حال جستجو و بررسی هستند.

یک منبع آگاه هم در این ارتباط افزود: پلیس اعلام کرد که یکی از طبقات ساختمان اداری فرودگاه ونوکوو به دلیل تهدید به بمب گذاری تخلیه شده است. بازرسی در محل در حال انجام است.

پلیس اضافه کرد که زنگ خطر در عملکرد فرودگاه تداخلی نداشته است.

تا کنون اخبار و اطلاعات بیشتری در این خصوص رسانه ای نشده است.

کد خبر 6090343

دیگر خبرها

  • پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال با عدم تامین اعتبار روبرو است
  • ۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است
  • لایروبی ۱۴۰ کیلومتر از کانال شبکه آبیاری مغان
  • بخشی از فرودگاه «ونوکوو» مسکو تخلیه شد
  • افزایش چهار برابری دبی تصفیه خانه فاضلاب یزد با ورود روان آب‌ها
  • اجرای ۹ طرح آبرسانی در شهرستان خرمدره
  • لایروبی ۱۴۰ کیلومتر از کانال شبکه آبیاری و زهکشی مغان
  • اجرای طرح تعویض کنتورهای فرسوده در استان مرکزی
  • کشف و جمع آوری ۱۸ قلم دارو و واکسن تاریخ گذشته در شهرستان بیرجند
  • امدادرسانی هلال احمر بیرجند به ۱۶ نفر متاثر از سیلاب