Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمود لیائی روز شنبه در دیدار با استاندار خراسان رضوی افزود: مزیت اصلی سامانه روستا بازار، توسعه کسب و کار و حمایت از تولیدکنندگان مناطق روستایی کشور است.

وی ادامه داد: شرکت ملی پست در تلاش است با اجرای چند طرح مهم برای رشد اقتصادی کشور و نیز افزایش خدمات دهی نوین به مردم گام بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل شرکت ملی پست طرح ملی "جی‌نف" را یکی از پروژه‌های زیر ساختی اقتصاد مقاومتی دانست و بیان کرد: اجرای این پروژه گامی مهم در راستای تحقق دولت الکترونیک به شمار می‌رود.

مدیر کل پست خراسان رضوی نیز گفت: با توجه به افزایش خرید و فروش اینترنتی درصدد هستیم شبکه توزیع را تقویت کنیم.

محمد رضا شفیعی افزود: در حال حاضر تنها منطقه تجاری گمرک امانات خارجه پستی کشور در مشهد راه اندازی شده است و خدمت‌رسانی یاد شده به شهروندان به بهترین شکل ممکن صورت می‌گیرد.

یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضوی  نیز در این دیدار خاطر نشان کرد: پست می‌تواند در تقویت تجارت الکترونیک و نیز در بحث زنجیره انتقال کالاها به ویژه از بنگاه‌های اقتصادی روستایی نقش موثری ایفا کند.

در قالب سامانه جی نف، برای هر واحد مکانی در کشور موقعیت و مختصات جغرافیایی ویژه‌ای تعیین شده است که از این طریق دستگاههای اجرایی به موقعیت دقیق نشانی‌های فیزیکی به راحتی دسترسی خواهند داشت.

اداره‌ کل پست خراسان رضوی ۲۵۷ توزیع‌کننده مرسولات شهری و ۲۱۲ موزع مرسولات روستایی را در قالب ۳۹۵ واحد پستی سازماندهی و فعال کرده است.  

مجموع مرسولات پستی وارده به و صادره از خراسان رضوی طی سال گذشته حدود ۲۰ میلیون مرسوله بوده است.

استان ۱۱۸ هزار کیلومتر مربعی خراسان رضوی ۶ میلیون و ۸۷۱ هزار نفر جمعیت دارد.

برچسب‌ها شرکت ملی پست ایران ارتباطات اقتصاد مقاومتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شرکت ملی پست ایران ارتباطات اقتصاد مقاومتی شرکت ملی پست ایران ارتباطات اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۳۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای خون در خراسان رضوی هفت درصد رشد کرد

مصطفی مهدوی ارفع گفت: ۲۱۱ هزار و ۱۸۴ داوطلب پارسال به مراکز اهدای خون خراسان رضوی مراجعه کردند که از این تعداد ۱۶۰ هزار و ۹۴۱ نفر موفق به اهدای خون شدند.

وی با بیان اینکه ۵۳ درصد از داوطلبان اهدای خون خراسان رضوی «مستمر» هستند، ادامه داد: اهدا کننده مستمر خون به کسی گفته می‌شود که حداقل ۲ بار در سال خون اهدا کند و این تعداد در سال گذشته بیش از ۸۵ هزار و ۸۱۸ نفر در استان گزارش شده است.

مسوول اداره روابط عمومی انتقال خون استان خراسان رضوی بیان کرد: بیش از ۲۹ درصد اهدا کنندگان خون استان در این بازه زمانی «با سابقه» و حدود ۱۸ درصد اهداکننده «بار اولی» هستند.

وی با بیان اینکه در کشور‌های توسعه یافته زنان نیمی از اهداکنندگان خون را شامل می‌شوند، افزود: بانوان سال گذشته ۵.۳۵ درصد معادل هشت هزار و ۶۱۵ نفر از اهداکنندگان خون استان را تشکیل داده اند.

مهدوی ارفع افزود: شاخص اهدای خون ۲۷.۲۸ نفر به ازای هر هزار نفر جمعیت کشور است.

هم‌اکنون ۱۴ پایگاه انتقال خون در مشهد و دیگر شهر‌های خراسان رضوی فعالیت دارند که از این تعداد ۶ پایگاه امام رضا (ع)، شهید سلیمانی، شهید کریمی، سناباد، امید و مهر در مشهد و پنج پایگاه در شهر‌های سبزوار، تربت‌حیدریه، نیشابور، قوچان و گناباد استقرار دارند و ۲ مرکز اهدای خون نیز در شهرستان‌های تربت‌جام و کاشمر فعال است.

استان ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار نفری خراسان رضوی، سومین تولیدکننده خون در کشور پس از استان‌های تهران و فارس است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • توسعه بازار بین المللی محصولات دانش بنیان‌ها
  • ۳۵ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون جذب ششتمد خراسان رضوی شد
  • قیمت خودرو امروز ۱۰ اردیبهشت + جدول
  • روستایی که سهم لک لک ها شد | لک لک هایی که روستاییان را مجبور به خانه سازی کردند
  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت ۹ اردیبهشت «روز شوراها»
  • چند خبر کوتاه از شهرستان های سبزوار و سرخس
  • تجلیل از شورا‌های برتر شهر و روستا در قم 
  • اهدای خون در خراسان رضوی هفت درصد رشد کرد
  • بازگشایی جاده‌های سیلابی ۶ روستا در خراسان رضوی
  • فارس رتبه اول کشور در کشت گیاهان دارویی