Web Analytics Made Easy - Statcounter

جامعه بشری در هر شرایطی برای قرار گرفتن در مسیر رشد و سعادت به یک قانون واحد و مسئول یا مسئولینی متخصص و متعهد برای اجرای آن نیاز دارد. قانون‌مندی و رعایت آن هیچ ارتباطی به اندازه اجتماع ندارد. این قوانین باید از یک خانواده شروع شده و به اجتماع بزرگ در یک کشور برسد. این روزها با توسعه فرهنگ شهرنشینی و افزایش برج‌های مسکونی نیاز به تعریف قانون و پایبندی به آن اهمیت بسیاری یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود این که مدیریت ساختمان یک اصل اساسی در توسعه و بهبود فرهنگ آپارتمان نشینی است، متأسفانه هنوز هم بسیاری از ساختمان‌های مسکونی، اداری و تجاری از وجود مدیر بی بهره‌اند. بر خلاف آن‌چه تصور می‌کنید، مدیریت ساختمان یک کار تخصصی و پر زحمت است. این مسئولیت گذشته از فعالیت‌ها و دوندگی‌های بسیاری که دارد، نیازمند یک ذهن خستگی‌ناپذیر و تدبیر و درایت برای رفع چالش‌ها و بحران‌هاست.

مدیریت ساختمان و مجتمع‌ های مسکونی اداری تجاری

صنعت ساختمان سازی در هر برهه از زمان با وجود موانع، چالش‌ها و محدودیت‌هایی که در مسیر پیشبرد آن وجود داشته، رونق خاص خود را داشته است. این روزها شاهد ساخت و ساز و بهره برداری از برج‌هایی هستیم که به آسمان خراش شباهت بیشتری دارند. بسیاری از این برج‌ها با نام و نشان تجاری خاصی شناخته می‌شوند و برندسازی به یک اصل در ساخت و ساز ساختمان‌ها تبدیل شده است. آنچه بارها نظر شما و بسیاری دیگر از کاربران را جلب نموده، ظاهر ساختمان و شهرت و آوازه‌ای است که به واسطه نام و نشان آن حاصل شده است. شما باید میزان محبوبیت ساختمان‌های مسکونی تجاری و اداری را از میزان رضایت ساکنین آن‌ها درک کنید. در واقع باید ببینید که مدیریت ساختمان چه ارزشی برای ساکنین یک ساختمان دارد و شرایط آن از لحاظ اجرای برنامه‌های مدیریتی چه رتبه‌ای می‌گیرد.

شرایط اقتصادی در عصر امروز به اضافه فاکتورهای متعدد دیگر سبب شده مردم بیشتر از قبل به فکر خرید واحدهای مسکونی باشند. زمانی که کاربران به دنبال خرید یک واحد مسکونی و حتی تجاری و اداری هستند، بیشتر از هر چیزی به موقعیت جغرافیایی آن، ظاهر و جلوه بصری ساختمان، متراژ، ویو و فاکتورهایی از این دست توجه می‌کنند؛ اما کمتر کسی را می‌یابید که در خرید ساختمان به دنبال تأمین آرامش و آسایش خود باشد. حتی زیباترین ساختمان‌ها با بهترین ویو تنها چند روز جلب توجه می‌کنند، پس از آن اهمیت قوانین مدیریت ساختمان و ایجاد یک محیط امن و آرام نمود پیدا می‌کند. برای این که با اهمیت این دسته از خدمات در ساختمان‌ها آشنا شوید، بهتر است به مفهوم دقیقی از این نوع مدیریت برسید.

خدمات مدیریت ساختمان چیست؟

مسلما هر ساختمان در حال استفاده‌ای به خدمات بسیاری از جمله: سرویس و نگهداری تأسیسات مکانیکی و الکتریکی، چکاپ سرویس، بازسازی و نوسازی تأسیسات، سرویس و نگهداری آسانسور، نگهداری فضای سبز، نظافت بخش‌های عمومی ساختمان، تأمین نیازهای ساختمان با دریافت شارژ و در کل رسیدگی به تمام قسمت‌های مشاع ساختمان نیاز دارد. طبیعتا رسیدگی به تمام این موارد نیازمند مدیریت صحیح و اصولی است و یک شخص یا گروه کاربلد باید این مسئولیت را به عهده بگیرد. مدیریت ساختمان در واقع به مجموعه فعالیت‌هایی اطلاق می‌شود که راستای بهینه‌سازی کارایی ساختمان ‌های مسکونی اداری و تجاری انجام می‌شود. با توجه به گستردگی این فعالیت‌ها و خدمات و زمانبر بودن ساماندهی به تمام امور و برنامه‌ها به دانش فنی و تخصص کافی در این زمینه نیاز دارید. برای این منظور بهترین راه برای مدیریت کردن چنین ساختمان‌هایی این است که مسئولیت مدیریت آن را به یک شرکت مدیریت ساختمان متخصص بسپارید. شرکت مدیریت بهره برداری طاها بهترین انتخاب در این حوزه است که در ادامه به معرفی این شرکت می‌پردازیم.

برنامه مدیریت ساختمان

برای این که بتوان یک ساختمان را به بهترین شکل اداره کرد، باید یک برنامه جامع و اصولی برای آن تدوین شود. در رأس تمام این برنامه‌ها باید انتخاب یک مدیر ساختمان کار درست و متخصص برای رسیدگی به عملکرد اداره ساختمان در اولویت قرار گیرد. پس از آن مدیر می‌تواند بر اساس اختیاراتی که دارد درباره اداره امور ساختمان تصمیم‌گیری کند. مدیر می‌تواند یک شخص یا یک گروه باشد. از جمله برنامه‌های اداره ساختمان می‌توان به اجرای تصمیمات مجمع عمومی، تعیین شارژ هر واحد، بیمه کردن ساختمان در برابر حوادثی همچون آتش سوزی، رسیدگی به انتقادات و اعتراضات اهالی ساختمان، عدم ارائه امکانات به مالکین بدهکار، بازسازی و تعمیرات بنای ساختمان، درخواست از وزارت مسکن برای انتخاب کارشناس، بازسازی و نوسازی تأسیسات، آموزش و فرهنگ‌سازی، تأمین نیروی انسانی جهت رسیدگی به امور خدمات و تشریفات ساختمان، رسیدگی به امور حسابداری ساختمان و بایگانی تمام تراکنش‌های مالی، تدوین آیین نامه‌های داخلی ساختمان و موارد بسیار دیگر اشاره کرد.

بیشتر از این که نوع برنامه‌های مدیریتی اهمیت داشته باشد، کیفیت پیاده سازی و مدیریت آن‌ها حائز اهمیت است. مسلما مسئولیت تمام امور به علاوه موارد بسیاری که حتی ذکر هم نشد به عهده مدیر ساختمان است و تمام ساکنین ساختمان انتظار دارند مدیریت بهره برداری با کیفیت بالا انجام شود. هر چند این انتظار بیهوده نیست و اهالی ساختمان باید در ازای این تعامل سازنده بهترین نتیجه را دریافت کرده و زندگی آرام و بی‌دغدغه‌ای را در یک ساختمان یا مجمتع تجربه کنند. به همین دلیل بهترین روش مدیریت ساختمان آن است که این مسئولیت بزرگ را یک شرکت متخصص و معتبر واگذار کنید. اهمیت این مسئله در شرایطی دو چندان می‌شود که تعداد و تنوع مشاعات ساختمان و مشخصات فنی آن و همچنین تعداد واحدهای مجتمع بیشتر می‌شود. با توجه به مطالب عنوان شده، بهره گیری از شرکت مدیریت ساختمان در مجتمع های مسکونی اداری تجاری ضروری است.

گروه طاها برترین شرکت مدیریت ساختمان

گروه سرمایه گذاری و فنی مهندسی طاها به عنوان اولین هلدینگ تخصصی ارائه دهنده زنجیره کامل خدمات فنی و مهندسی در ایران با شعار "از امکانسنجی تا بهره برداری" فعالیت خود را در سال 1388 آغاز نمود. خدمات گروه شامل مکان یابی و امکان سنجی و تهیه طرح توجیهی فنی و اقتصادی، مطالعات بازار و بررسی نیاز و خواسته های مشتریان، طراحی فاز یک و فاز دو ساختمان و انجام امور اداری اخذ پروانه ساختمان، مدیریت پروژه ساخت در قالب راه اندازی دفتر مدیریت پروژه و مدیریت طرح و پیمان، تامین مصالح و تجهیزات بصورت نقدی اعتباری و تهاتری، برندینگ و تبلیغات تخصصی صنعت ساختمان، بازاریابی و فروش، مدیریت ساختمان و مدیریت بهره برداری مجتمع های مسکونی اداری تجاری و چند منظوره در قالب شرکت های تابعه و شرکای تجاری گروه است.

گروه سرمایه گذاری و فنی مهندسی طاها با مدیریت امین نعیم آبادی در حوزه اداره ساختمان‌های مسکونی و مدیریت بهره برداری مجتمع تجاری اداری فعالیت دارد. گروه طاها با هدف رفع دغدغه‌ها و نگرانی‌های ساکنین ساختمان‌ها راه اندازی شده است. این گروه با بیش از یک دهه فعالیت در حوزه تخصصی خود توانسته رضایت تعداد بی‌شماری از کارفرمایان را جلب کند.

گروه طاها توانسته است با بیش از یک دهه فعالیت در زنجیره صنعت ساختمان و با بهره گیری از نیروهای باتجربه و متعهد، به عنوان هلدینگی متخصص و مطمئن برای مالکین، کارفرمایان، سرمایه گذاران، سازندگان و تامین کنندگان جایگاه خود را در صنعت ساختمان ایران تثبیت نماید. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات اداره ساختمان گروه طاها و سفارش ارائه خدمات و پذیرش مسئولیت ساختمان‌های خود از طریق لینک زیر وارد سایت شرکت گروه سرمایه گذاری و فنی مهندسی طاها شوید.

https://pst.co.ir/

کد خبر 1651699

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مدیریت بهره برداری مسکونی اداری مدیریت ساختمان اداره ساختمان صنعت ساختمان شرکت مدیریت ساختمان ها برنامه ها گروه طاها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۴۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردباد در نبراسکای آمریکا منازل مسکونی را ویران کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، به‌دنبال وقوع گردباد شدید در حومه شهر «اوماها» در ایالت نبراسکای آمریکا، صدها ساختمان مسکونی و غیر مسکونی خسارت دیدند.

نبراسکا و آیوا دیروز چندین گردباد را تجربه کردند اما مخرب‌ترین طوفان در شهر ۴۸۵ هزار نفری اوماها در شمال غرب نبراسکا رخ داد. هنوز گزارشی درباره قربانیان احتمالی این حادثه مخابره نشده است.

تصاویر منتشرشده در فضای مجازی نشان می‌دهد که شهر میندِن در ایالت آیوا که در نزدیکی اوماها واقع شده نیز متحمل خسارت سنگینی شده است.

در نبراسکا فروریختن یک ساختمان صنعتی به مصدوم شدن شماری منجر شد. در زمان حادثه ۷۰ نفر در ساختمان بودند.

همچنین صدها خانه در اوماها خسارت دیده است و تیم‌ها آتش‌نشانی خانه به خانه در جستجوی افراد آسیب‌دیده یا قربانیان احتمالی هستند.

کد خبر 6089728

دیگر خبرها

  • شناسایی و اجرای بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد تومان فرصت سرمایه‌گذاری
  • تخلیه بخشی از فرودگاه «ونوکوو» مسکو در پی تهدید به بمب‌گذاری
  • ساختمان‌های اداری باقیمانده در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه بازسازی و تکمیل می‌شود
  • اجرا ۲۰ هزار میلیارد تومان پروژه در سازمان ملی مسکن
  • بهره‌برداری از بخش نخست رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • گردباد در نبراسکای آمریکا منازل مسکونی را ویران کرد
  • فرصت سرمایه‌گذاری ۱۲۰ همتی سازمان ملی زمین و مسکن
  • بهره برداری ساختمان شرکت فولاد در سایت سنگان + عکس
  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری
  • مایملک قانونی سرخابی‌ها؛ دو ورزشگاه و یک ساختمان اداری