Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@17:01:17 GMT

شماتیک جدید آیفون ۱۴ پرو مکس فاش شد

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۰۴۴۴۹

شماتیک جدید آیفون ۱۴ پرو مکس فاش شد

گوشی هوشمند آیفون ۱۴ پرو مکس اپل ممکن است کمی عریض‌تر از آن چیزی باشد که تاکنون فکر می‌کردیم. اخیرا ShrimpApplePro یک شماتیک کاغذی را به اشتراک گذاشته است که طراحی و اندازه‌های آیفون ۱۴ پرو مکس ۶.۷ اینچی را نشان می‌دهد.

اطلاعات فاش شده قبلی حاکی از آن بود که گوشی هوشمند آیفون ۱۴ پرو مکس ۷۷.۵۸ میلی متر عرض خواهد داشت، در حالی که این نمودار نشان می‌دهد که عرض آن ۷۸.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۷۸ میلی متر خواهد بود. این باعث می‌شود گوشی کمی عریض‌تر از آیفون ۱۳ پرو مکس با عرض ۷۸.۱ میلی متر باشد.

انتظار می‌رود گوشی آیفون ۱۴ پرو ۶.۱ اینچی نیز، طراحی مشابهی داشته باشد. از سوی دیگر، احتمالا آیفون ۱۴ (۶.۱ اینچی) و آیفون ۱۴ مکس (۶.۷ اینچی)، سنسور دوربین اصلی جدیدی دریافت نخواهند کرد.

شایعه شده است که همه تلفن‌های این سری (خانواده آیفون ۱۴) از دوربین سلفی بهبود یافته و همچنین ویژگی اتصال ماهواره‌ای برخوردار هستند. گزارش‌ها همچنین می‌گویند که تنها مدل‌های برتر این سری تراشه A۱۶ Bionic را دریافت خواهند کرد.

انتظار می‌رود شرکت اپل در تاریخ ۱۳ سپتامبر از سری آیفون ۱۴ خود رونمایی کند. این گوشی‌ها با سه مدل ساعت اپل، از جمله سری ۸، به بازار عرضه خواهند شد.

بیشتر بخوانید

افشای ویژگی های آیفون سری ۱۴ باشگاه خبرنگاران جوان فضای مجازی دريچه فناوری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آیفون 14 آیفون 14 پرو مکس آیفون ۱۴ پرو مکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۴۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت کاربران از هشدارهای آیفون

ایتنا - طبق گزارش های اخیر چالشی جدید برای کاربران آیفون ایجاد شده و آلارم های برخی دستگاه های این شرکت طبق برنامه ریزی خاموش نمی شود.
اپل این چالش را قبول کرده و اکنون مشغول حل کردن آن است.

به گزارش ایتنا از مهر، گزارش هایی از شبکه های اجتماعی در چند هفته اخیر به این چالش اشاره کرده اند و برخی کاربران معتقدند این امر به قابلیت Gaze Awareness این شرکت مربوط است.

هرچند اپل تایید نکرده دلیل واقعی این امر چیست اما کاربران سعی دارند به عنوان یک راه حل احتمالی قابلیت Gaze Awareness را غیرفعال کنند. این قابلیت را می توان از طریق تنظیمات اپلیکیشن تغییر داد.

حل این مشکل در فهرست اولویت های اپل قرار دارد زیرا آلارم قابلیتی کلیدی در هر موبایل برای زمانبندی کاربر است.

دیگر خبرها

  • شکایت کاربران از هشدارهای آیفون
  • تیک‌تاک در آستانه حذف از اپ استور آیفون
  • اختلال آلارم کاربران آیفون را کلافه کرد
  • هشدار اپل به آیفون‌داران: مراقب آتش‌ گرفتن گوشی خود باشید!
  • دور زدن قانون ممنوعیت آیفون با پرداخت ۲ میلیون تومان برای ریجستری
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳/ آیفون ۱۳ چند؟
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۱ اردیبهشت)
  • افشای اطلاعات جدید درباره آیفون 16
  • قیمت پایین تلویزیون ۴K هواوی خبرساز شد/ عکس
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۰ اردیبهشت)