Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی والیبال ایران با بیان این‌که مسابقه سختی مقابل لهستان داریم، گفت: برای بازی با لهستان برنامه داریم و هدف‌مان خوشحال کردن مردم است.

به گزارش خبرگزاری دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال؛ بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی والیبال ایران درباره آخرین وضعیت تیم ملی ایران گفت: خوشبختانه بعد از نتایج قابل قبول مرحله مقدماتی و صعود به مرحله نهایی وضعیت خوبی داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیاز بود بعد از آخرین مسابقه مقابل صربستان استراحتی چند روزه داشته باشیم و دور جدید تمرینات از دو روز پیش شروع شده است. بر اساس برنامه تدوین شده تا سفر به ایتالیا پنج جلسه تمرین توپی و سه جلسه وزنه خواهیم داشت.

وی با بیان ‌این‌که سایر تمرینات تیم ملی والیبال ایران در بولوینا پیگیری می‌شود تا آماده مسابقه با لهستان شویم، افزود: بازی سخت و پرفشار مقابل لهستان خواهیم داشت و تیم ایران نیز با تمام توان آماده این مسابقه خواهد شد.   عطایی درباره تمرین توپی شب گذشته تیم ایران در گدانسک که پرفشار و خاص انجام شد، گفت: حقیقت این است که توقع از تیم مشخص است و می‌دانیم که چه‌کارهای می‌خواهیم انجام دهیم. به عنوان مربی تیم ملی همیشه برای بچه‌ها بهترین‌ها را می‌خواهم و انتظار دارم که بهترین عملکرد نیز داشته باشند. مهم انجام بهترین بازی در مرحله بعد است.   وی ادامه داد: تمام تلاش را برای بهترین‌ عملکرد خواهیم داشت و این روند ادامه دارد. نتیجه مهم نیست اما باید تمام تلاش و نیرو برای موفقیت داشته باشیم که اگر همدلی و هم‌قسم باشیم، بهترین عملکرد را خواهیم داشت. از روز اول نیز اینگونه عمل کردیم و این موضوع اهمیت دارد.   سرمربی تیم ملی والیبال ایران تاکید کرد: کار در مرحله مقدماتی تمام شد و نتایج دیدارهای این مرحله را نیز کنار گذراشتیم. استراتژی برای مرحله نهایی بازی به بازی است تا نتیجه خاص در روز بازی رقم بخورد. بنابر این برای تک بازی با لهستان برنامه داریم.   وی تصریح کرد: به نظرم دیدار خوبی با لهستان خواهیم داشت. بازی سختی است زیرا لهستان یک بار شکست در این رقابت‌ها مقابل ایران شکست خورده است و هر تیم که در این مرحله نتیجه نگیرد به مرحله نیمه‌نهایی نمی‌رسد. هر دو تیم این را می‌دانند. بنابر این دو تیم ایران و لهستان با تمام قدرت و هدف حداقل اشتباهات وارد این مسابقه خواهند شد.   سرمربی تیم ملی والیبال ایران درباره اظهارنظر بازیکنان لهستان و حاشیه‌های بوجود آمده برای دیدار حساس با ایران، گفت: توجه‌ای به این مضوعات نداریم و سعی می‌کنیم کار خود را انجام دهیم. در هفته سوم لهستان در خانه خودش بازی می‌کرد و محکوم به شکست حریفان بود و حق انتخاب دیگری نداشت. چون مقابل ایران شکست خورده بود باید بازی آخر را با پیروزی به پایان می‌رساند.   وی تصریح کرد: دو تیم ایران و لهستان رقابت حاشیه‌ای در سال‌های اخیر داشته‌اند البته دیدار هفته سوم هیچ حاشیه نداشت. اما بازیکنان و کادر فنی تیم ایران خیلی به این موضوعات توجه ندارند و همه توجه به عملکرد خودمان است. هدف این است که در جریان مسابقات متفاوت باشیم. اما شرایط بازی سبب می‌شود که در مسیرهای جدید و شرایط متفاوت قرار بگیریم. تیم لهستان از تیم‌های با کیفیت جهان است و ایران نیز جزو ۱۰ تیم برتر جهان هست. امیدوارم بازیکنان ایران مقابل این تیم عالی بازی کنند.   عطایی بخش اعظم موفقت‌های تیم ملی والیبال ایران را مرهون حمایت‌های مردم دانست و گفت: هدف تلاش بازیکنان خوشحال کردن مردم است و امیدوارم با توجه به شرایط سخت اقتصادی عملکرد تیم ملی والیبال ایران لبخند را به ارمغان آورد.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: سرمربی تیم ملی والیبال ایران تیم ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۴۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکنان ازبکستان خودشان را روی زمین می‌انداختند

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: نکته عجیبی که برای اولین بار در فوتسال دیدم این بود که بازیکنان ازبک خودشان را روی زمین می‌انداختند.

به گزارش مشرق، وحید شمسایی در نشست خبری پس از بازی با ازبکستان گفت: قبل از هر چیز این پیروزی را به مردم تبریک می‌گویم، ما الان در فینال هستیم و منتظر هواداران تایلندی تا یک بازی پرشور را مقابل هم برگزار کنیم.

وی گفت: بازی را خودمان برای خودمان سخت کردیم، در شرایطی که برتری داشتیم گل خوردیم، این قشنگی این رشته است و نشان می‌دهد که چقدر فوتسال در آسیا سخت و نزدیک شده است.

شمسایی گفت: وقتی ازبکستان یکی از بهترین مربیان جهان را به خدمت می‌گیرد، سرمایه‌گذاری می‌کند و میزبان جام جهانی می‌شود یعنی باید بپذیریم همه دنبال بهترین موقعیت در فوتسال آسیا هستند.

وی در پاسخ به این سؤال که چه احساسی دارد که به عنوان بازیکن و سرمربی فینال جام ملت‌ها را تجربه کرده، گفت: تجربه خوشایندی است، ما دو سال پیش در عین شایستگی قهرمانی را از دست دادیم ولی همیشه از اینکه بازی به پنالتی کشیده شود حس خوبی ندارم، برای همین طبیعی بود که حساسیت بسیار زیاد بازی را تجربه کنم. مهم این است که حالا در فینال هستیم.

شمسایی ضمن تحسین بازیکنان ازبکستان گفت: نکته عجیبی که برای اولین بار در فوتسال دیدم این بود که بازیکنان ازبک خودشان را روی زمین می‌انداختند، در فوتبال دیده بودم ولی در فوتسال نه. تعجب کردم وقتی بازیکنان این تیم می‌توانند به این خوبی بازی کنند، چرا این کار را کردند.

دیگر خبرها

  • رسمی: قهرمان بهترین لیگ والیبال دنیا مشخص شد
  • جادوگر آرژانتینی یکی یکی جام‌ها را درو می‌کند
  • «پائز»: می‌خواهیم بهترین اتفاق را برای والیبال ایران رقم بزنیم
  • استفانو پیولی: برای کسب این نتیجه فداکاری کردیم؛ سعی می کنیم رده دوم را حفظ کنیم
  • ستاره ایرانی یک قدم تا پایان خوش در بهترین لیگ دنیا
  • قرارداد اوسمار باید تمدید شود
  • پیروزی آلومینیوم شگفتی جام بود/ قرارداد «اوسمار» باید تمدید شود
  • امشب بازیکنان تراکتور بهترین بودند
  • بازیکنان ازبکستان خودشان را روی زمین می‌انداختند
  • (تصاویر) آزمایش اولین رنج روور برقی در دمای ۴۰- درجه قطب شمال