Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-05@16:30:45 GMT

اسپانیا/ مرگ 84 نفر بر اثر گرما

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۰۴۵۸۳

اسپانیا/ مرگ 84 نفر بر اثر گرما

وزارت بهداشت اسپانیا گزارش داد که در سه روز اول موج گرما در این کشور ۸۴ نفر جان باخته اند.   به گزارش مهر؛ مؤسسه بهداشت و درمان کارلوس سوم که به وزارت بهداشت اسپانیا گزارش می‌دهد، روز جمعه اعلام کرد ۸۴ نفر بر اثر موج گرمایی که از هشتم ژوئیه اسپانیا را فرا گرفته است، جان باخته اند.   به گزارش خبرگزاری شی سی تی وی، همه این موارد مرگ و میر که هشتم تا دهم ژوئیه گزارش شده است، را می‌توان به گرمای شدید بیش از ۴۰ درجه سانتیگراد در مناطق وسیعی از اسپانیا، نسبت داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دمای هوا در بخش‌های جنوبی و جنوب غربی کشور حتی از ۴۵ درجه سانتیگراد فراتر رفت.   پیش بینی می‌شود موج گرما در هفته آینده ادامه داشته باشد و بیم آن می‌رود که شمار جان باختگان افزایش یابد.   ساکنان محلی نه تنها از گرما، بلکه از بار مالی اضافی نیز احساس فشار می‌کنند.   وزارت بهداشت اسپانیا اعلام کرد این دومین موج بزرگ گرما طی امسال در اسپانیا است. موج اول گرما در اسپانیا از ۱۱ تا ۲۰ ژوئن ادامه یافت و جان ۸۲۹ نفر را در سراسر کشور گرفت. در آن زمان، دمای هوا به ۴۴.۵ درجه سانتیگراد رسید.   مقامات مسئول توصیه می‌کنند مردم آب فراوان بنوشند، از ورزش بیش از حد خودداری کنند و تا جایی که امکان دارد، در خانه بمانند. تماشاخانه ببینید| دیدار عمو پورنگ با کسی که ۲۰ سال پیش براش نقاشی فرستاده بود کودکان از ما تقلید می‌کنند و ما می‌خندیم/ آن روی سکه ترسناک است (فیلم) فیلم های دیگر

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۴۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستان رازی کوهدشت سال ۱۴۰۴ افتتاح می‌شود

معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از بهره‌برداری از بیمارستان رازی کوهدشت تا سال ۱۴۰۴ خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کوهدشت، بهروز رحیمی، عصر امروز در بازدید از پروژه‌های بهداشتی این شهرستان اظهار داشت: تعیین‌تکلیف پروژه‌های درمانی یکی از اتفاق‌های خوب در کوهدشت است.

او اضافه کرد: دو پروژۀ اصلی درمانی در کوهدشت شامل ستاد شبکه، درمانگاه شماره یک شهری و آزمایشگاه اصلی تا پایان سال 1403 به بهره‌برداری می‌رسد.

112 طرح بهداشتی و درمانی در لرستان افتتاح می‌شود

معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یادآور شد: مرکز جامع سلامت کوهدشت تا یک ماه آینده تجهیز و افتتاح می‌شود.

رحیمی با اشاره به بیمارستان 250 تختخوابی رازی کوهدشت، بیان کرد: این پروژه جزو پروژه‌های اولویت‌دار برای وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی لرستان است.

او با بیان اینکه بیمارستان رازی کوهدشت 55درصد پیشرفت فیزیکی دارد، اعلام کرد: این پروژه که جزو مصوبات سفر رئیس‌جمهور است به 500میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خاطرنشان کرد: پروژۀ بیمارستان رازی کوهدشت هم‌اکنون فعال است و تلاش می‌کنیم که این پروژه را تا پایان 1404 به اتمام برسانیم.

انتهای پیام/644/.

دیگر خبرها

  • اجرای دو پویش ملی سلامت در برنامه وزارت بهداشت
  • آیا قانون افزایش ظرفیت پزشکی متوقف می‌شود؟
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد
  • شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۶۵۴ نفر افزایش یافت
  • اعلام آمار جدید قربانیان جنگ غزه
  • طی ۲۱۱ روز جنگ، چند فلسطینی در غزه شهید یا زخمی شدند؟
  • جزئیات و نحوه دریافت ارز دانشجویی
  • بیمارستان رازی کوهدشت سال ۱۴۰۴ افتتاح می‌شود
  • آمار جدید قربانیان جنگ غزه
  • افزایش شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۶۲۲ نفر