Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قم رئیس فدراسیون تکواندو کشورمان که صبح امروز به منظور شرکت در مجمع سالانه هیات تکواندو به قم سفر کرده، پس از زیارت حرم حضرت معصومه(س) به دیدار مدیرکل ورزش و جوانان قم رفت و دقایقی را به گفت‌وگو پرداخت.

هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو کشورمان در دیدار با ابراهیم سانی خانی مدیرکل ورزش و جوانان قم اظهار کرد: ورزش کشور نیازمند این است که در یک سری مسائل پیشگیری انجام شود، اما متاسفانه اینطور باب شده که در بحث درمان هزینه‌های زیادی می‌دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: طبق گزارش‌هایی که به دست ما رسیده است رئیس هیأت تکواندو قم عملکرد بسیار خوبی را در این مدت داشته و به بخش قهرمانی توجه خوبی داشته است، ما آماده تعامل بیشتر با اداره‌کل ورزش و جوانان و هیات تکواندو هستیم.
ساعی افزود: یکی از برنامه‌هایی که ما در فدراسیون درحال انجام آن هستیم این است که هر استان موظف هستند دو استاد کشوری را مسئول در هیأت بکنند، تا این اساتید بتوانند کمک جامعه ی تکواندو هر استان باشند.
رئیس فدراسیون تکواندو بیان کرد: قم ظرفیت زیادی در ورزش تکواندو دارد، از بخش‌های خصوصی تقاضا داریم برای حمایت از قهرمانان شهرشان وارد میدان شوند و برای آینده سرمایه‌های قم و کشور هزینه‌هایی انجام بدهند.
وی خاطر نشان کرد: این شرکت‌ها فقط نباید به دنبال بیزینس و درآمدزایی باشند بلکه آنها یک مسئولیت اجتماعی نیز دارند و آن هم حمایت از ورزش قهرمانی است.
سانی خانی، مدیرکل ورزش و جوانان قم نیز در این نشست، عنوان کرد: ساخت خانه تکواندو و تجهیز آن کار پسندیده ای بود که در سال‌های گذشته انجام شد. با این حال زمینی در بخش نیروگاه شهر قم وجود دارد که به تکواندو اختصاص خواهیم داد تا با ساخت و تجهیز دومین خانه تکواندو در جهت  توسعه قهرمانی این‌ رشته پرطرفدار و المپیکی گامی برداشته باشیم.
وی افزود: قم  سرشار از استعدادهای نابی است که با در اختیار قرار دادن  امکانات لازم می توان به بهترین شکل برای رشد و شکوفایی آن ها تلاش کرد.
وی با اشاره به حضور مربیان تیم های ملی طی سال‌های اخیر در شهر قم، بیان کرد: اجرای این برنامه یک اتفاق خوب برای ورزش استان بود و باعث ارتقای سطح فنی تکواندوی استان قم شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی هادي ساعي ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۴۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد / تنبیه فوری فدراسیون جهانی

اتحادیه جهانی کشتی، محمد مصلایی پور، رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی، مدرس اتحادیه جهانی و داور المپیکی ایران را از لیست داوران المپیک پاریس کنار گذاشت.

مصلایی پور چند روز پیش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا خودداری کرد و پس از آن نیز اتحادیه جهانی او را از چرخه داورانی که شانس قضاوت در المپیک را دارند، کنار گذاشت.

طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی ۳ داور درجه المپیکی ایران شامل کامران سلطانی زاده، نیما صادقی و مهدی بشیر زاده برای قضاوت در مسابقات جهانی کسب سهمیه المپیک در استانبول ترکیه دعوت شدند، اما مصلایی پور به این رقابت‌ها دعوت نشد تا شانس حضور در المپیک را از دست بدهد.

منبع: همشهری آنلاین

tags # کشتی ، المپیک پاریس سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • محمدعلی گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • اسبقیان خطاب به دوومیدانی‌کاران: عملکرد شما را تحت نظر داریم
  • مطیعی: دو و میدانی را با کمترین تنش به رئیس جدید تحویل می‌دهیم
  • رئیس فدراسیون ورزش کارگری: فعالیت خانم‌ها و آقایان یکسان می‌شود/ امسال لیگ کارگری هم خواهیم داشت
  • رئیس فدراسیون ورزش کارگری: فعالیت خانم ها و آقایان یکسان می‌شود/ امسا لیگ کارگری هم خواهیم داشت
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد / تنبیه فوری فدراسیون جهانی