Web Analytics Made Easy - Statcounter

رقابت های شمشیربازی قهرمانی جهان در مصر در حال پیگیری است

دختران فلوره ایران از رقابت های شمشیربازی قهرمانی جهان کنار رفتند.

به گزارش طرفداری، در ادامه این مسابقات که به میزبانی شهر قاهره مصر در حال برگزاری است، زهرا کارگر و هانیه خوشخواهی ۲ نماینده کشورمان جواز حضور از مرحله گروهی را کسب نکردند.

هانیه خوشخواهی با ۵ شکست و بدون برد و زهرا  کارگر نیز با ۶ شکست و بدون برد از دور مسابقات کنار رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این مسابقات امروز تیم ایران در اپه مردان نماینده دارد و محمد رضایی، محمد رضایی طادی و محمد رحیمی به مصاف رقبای خود می‌روند.

این مسابقات در روز گذشته در شرایط دنبال شد که اعظم بختی در اپه زنان موفق شد به جدول اصلی صعود کند، در سابر مردان نیز محمد فتوحی، محمد رهبری و علی پاکدامن جواز حضور در جدول اصلی را پیدا کردند.

برنامه کامل رقابت‌های نمایندگان ایران در مسابقات شمشیربازی قهرمانی جهان به این شرح است:

سابر زنان / انفرادی: یکشنبه ۲۶ تیر و چهارشنبه ۲۹ تیر
سابر زنان / تیمی:  جمعه ۳۱ تیر و  شنبه اول مرداد
اپه زنان/ انفرادی: جمعه ۲۴ تیر و  دوشنبه ۲۷ تیر  
اپه مردان / انفرادی: شنبه ۲۵ تیر و سه‌شنبه ۲۸ تیر
اپه مردان / تیمی: پنجشنبه ۳۰ تیر و جمعه ۳۱ تیر
فلوره زنان/ انفرادی: شنبه ۲۵ تیر و سه‌شنبه ۲۸ تیر

در سابر مردان، علی پاکدامن، محمد فتوحی، محمد رهبری و نیما زاهدی و در اسلحه اپه محمد رضایی، محمد رحیمی و محمد رضایی طادی نمایندگان ایران خواهند بود، همچنین در سابر زنان، پریماه برزگر، فائزه رافعی، نجمه سازنچیان و در فلوره زنان نیز زهرا کارگر و هانیه خوش‌خواهی و در اسلحه اپه نیز اعظم بختی و مهسا پوررحمتی تیم اعزامی ایران را تشکیل می‌دهند.

اخبار داغ 

کریستیانو رونالدو جانشین روبرت لواندوفسکی در بایرن مونیخ؟ محمود فکری: فرهاد مجیدی هم باید یکی از گزینه های تیم ملی باشد داروین نونیز، منتقدان را به سکوت دعوت کرد بیانیه فدراسیون ووشو درخصوص حادثه رخ داده در مسابقات جوانان دختر کشور

منبع: طرفداری

کلیدواژه: شمشیربازی قهرمانی جهان محمد رضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۴۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چادرملو، قهرمان نیم‌فصل اول لیگ شمشیربازی اپه آقایان

به گزارش ورزش سه، ادامه دیدارهای دور رفت و بخشی از دیدارهای دور برگشت لیگ سراسری شمشیربازی در اسلحه اپه آقایان پنجشنبه و جمعه مورخ ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت ماه در مجموعه ورزشی دروازه شمیران تهران برگزار و تکلیف قهرمان نیم فصل اول این دوره از رقابت‌ها مشخص شد.

تیم چادرملو اردکان با ترکیب محمد اسماعیلی ، بهنام بیک، امیرحسین موشحی، محمد علی خاکزار و علی نمازی همانند مرحله پیش تمام رقبای خود را شکست داد و مقتدرانه قهرمان نیم فصل اول رقابت‌ها شد.

پس از چادرملو، آتراارتوپد ارومیه با ترکیب طاهر عاشوری، محمد برزگر، محمدرضا وثوقی، احمدرضا کنعانی و یاسین نوری با ۸ برد و یک باخت نایب قهرمان نیم فصل اول رقابت‌ها شد.

فولاد مبارکه سپاهان، دیگر تیم مدعی این دوره از رقابت‌ها که محمد رضایی، علی عالی مرام، آرش تخشا و دانیال للگانی را در ترکیب خود داشت با ۲ شکست مقابل تیم‌های چادرملو و آتراارتوپد و ۷ برد جایگاه سوم نیم فصل اول رقابت‌ها از آن خود کرد.

در ادامه این مرحله از رقابت‌ها بخش عمده رقابت‌های مرحله برگشت نیز برگزار شد و تنها دیدار‌های رو در روی ۵ تیم نخست جدول که شانس ایستادن روی سکو را دارند به مرحله سوم و پایانی رقابت‌ها موکول شد.

گزارشی از علی مختاری اردکان

دیگر خبرها

  • نامزد انتخابات مجلس : چرا دختران در مدارس روسری‌شان را برندارند؟
  • چادرملو، قهرمان نیم‌فصل اول لیگ شمشیربازی اپه آقایان
  • تیم فوتبال زیر ۱۸ سال دختران ایران چگونه قهرمانی تورنمنت کافا شد
  • خجسته: درباره زنان، مردان تصمیم گرفته‌اند / چرا دختران در مدارس روسری‌شان را برندارند؟
  • ۴ مازندرانی در اردوی تیم ملی والیبال دختران 
  • واترپلو قهرمانی جوانان جهان؛ همگروهی ایران با چین و کانادا
  • ۴ مازندرانی در اردوی تیم ملی والیبال دختران زیر ۱۸ سال
  • قهرمانی بهنمیر در مسابقات هندبال دختران آموزشگاه‌های مازندران
  • تهران میزبان مسابقات دارت قهرمانی کارگران کشور
  • حسرت ۵۲ ساله اپه و فلوره ایران برای بازگشت به المپیک