Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایران آنلاین، وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن، دولت مورد حمایت انصارالله، ضمن هشدار نسبت به خطر تداوم تجاوزات و محاصره مردم یمن، اعلام کرد: سفر جو بایدن به منطقه در ادامه پروژه آمریکا با هدف برقراری نظم منطقه ای براساس موجودیت رژیم صهیونیستی است .

این وزارتخانه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: پروژه آمریکا در منطقه برپایه ایجاد بی‌ثباتی و ناامنی و جنگ افروزی بین کشورهای اسلامی و معرفی مخالفان این پروژه به عنوان دشمن و نشاندن آنها در جایگاه اسرائیل (دشمن) و بسط عادی سازی روابط با این رژیم  برنامه ریزی شده است، امریکا همچنین در پی بسیج  بسیاری از رژیم های تابع واشنگتن درمنطقه، برای ترویج این گفتمان و تبدیل آن به گفتمان رایج به قیمت ضایع شدن منافع کشورهای اسلامی و مردم مسلمان است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت خارجه یمن همچنین افزود: آمریکا مسئول اصلی رنج  و محنت مردم و وضعیت جاری در یمن است و تلاشهای نمایشی بایدن در حمایت ازصلح تنها با هدف منفعت طلبی و باجگیری از عربستان سعودی است .

این بیانیه می افزاید: دیگر کسی فریب این  سیاست رسوای بایدن را نمی خورد ، زیرا تمام دنیا می دانند که این جنگ همه جانبه علیه یمن نتیجه دشمنی آمریکا و یک جنگ و با حمایت تسلیحاتی، اطلاعاتی، نظامی ، رسانه ای و سیاسی واشنگتن است و تجاوز وحشیانه و اعمال جنایتکارانه از جمله محاصره، گرسنگی، کشتار و ویرانی گسترده در یمن، ویژگی های بارز موید  آمریکایی بودن این هجمه است.

در بیانیه این وزارتخانه آمده است: سخنان بایدن از ارزش ها و حقوق بشر، توهین به احساسات مردم یمن است زیرا که این اظهارات ، هیچ پشتوانه عملی در سیاست های خصمانه آمریکا علیه این مردم به همراه ندارد.

این بیانیه ضمن محکوم کردن سفر بایدن به منطقه و دیگر اقدامات واشنگتن در راستای سلب حقوق ملتهای منطقه و در راس همه ملت مظلوم فلسطین، افزود:  دولت آمریکا اعتبار خود را از دست داده است و نمی تواند بیش از این با ارائه اطلاعات نادرست، به  فریب و گمراه کردن افکار عمومی ادامه دهد .

وزارت خارجه یمن به ائتلاف آمریکا- عربستان و ادامه تجاوزات و محاصره مردم یمن هشدار داد و خواستار پایان دادن به رویکرد تهاجمی آمریکا و متحدانش علیه یمن شد.


/انتهای پیام
 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۴۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر وزیر خارجه آمریکا به عربستان | گفت و گوی مهم برای آتش بس در غزه

به گزارش همشهری انلاین وزارت امور خارجه آمریکا شنبه شب در بیانیه‌ای اعلام کرد آنتونی بلینکن دوشنبه و سه شنبه آینده به عربستان سفر خواهد کرد تا در مورد تلاش های جاری برای دستیابی به آتش بس در غزه با مقامات سعودی گفت‌وگو کند.

در ادامه بیانیه آمده است: وزیر خارجه آمریکا در سفر خود به عربستان بر اهمیت جلوگیری از گسترش درگیری و تلاش برای دستیابی به صلح و امنیت در منطقه تأکید خواهد کرد.

وزارت خارجه آمریکا در ادامه اعلام کرد بلینکن در سفر خود به عربستان سعودی در نشست وزیران شورای همکاری خلیج فارس با هدف تقویت هماهنگی امنیت منطقه ای شرکت خواهد کرد.

کد خبر 847622 برچسب‌ها خبر ویژه ایالات متحده آمریکا

دیگر خبرها

  • هشدار اسرائیل به نمایندگان دیپلماتیک خود در سراسر جهان/ آغاز سفر منطقه‌ای وزیر خارجه آمریکا از عربستان/ دیدار وزیر امور خارجه بحرین با بشار اسد
  • نتانیاهو و بایدن تصمیم نهایی را برای منطقه گرفتند؟
  • بایدن و نتانیاهو تلفنی گفتگو کردند
  • بایدن و نتانیاهو تلفنی گفت وگو کردند
  • حد نصاب تازه «جو بایدن» کمترین میزان محبوبیت رئیس جمهور در ۷۰ سال اخیر
  • هشدار تند کرملین به توقیف‌کنندگان غربی دارایی‌های روسیه
  • سفر وزیر خارجه آمریکا به عربستان | گفت و گوی مهم برای آتش بس در غزه
  • وزیر خارجه آمریکا به عربستان می‌رود
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به تحریم های سه کشور علیه ایران: دولت و مردم ایران از آمریکا و اروپا طلبکار هستند
  • سخنگوی وزارت خارجه: دولت و مردم ایران از آمریکا و اروپا طلبکار هستند