Web Analytics Made Easy - Statcounter

یعقوبعلی نظری روز شنبه در نشست با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی گفت: در سند محرومیت زدایی از ۲ هزار و۵۹۶ روستای استان، رفع نیازهای آب در بخش دام و کشاورزی مد نظر است.

او گفت: خراسان رضوی دارای ظرفیت‌های پنهان و بالقوه فراوانی است و تمرکز بر این ظرفیت‌ها و همسو شدن قابلیت‌های اجرایی، مدیریتی و تامینی همراه با کار جهادی می تواند به رفع مشکلات حوزه آب و سایر بخش ها منجر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظری گفت: طرح محرومیت زدایی در روستاها در قالب ۱۴ محور با همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در استان در دست اجراست که آب و جاده به عنوان دو محور اصلی در همکاری با سپاه به اجرا درمی آید.

استاندار خراسان رضوی گفت: ۲۶ درصد جمعیت استان در روستاها ساکن هستند و یکی از دلایل کوچک بودن این عدد، تبدیل روستاها به نقاط شهری است در حالی که ارتقای روستا به شهر، به رفع تمام مشکلات منجر نمی شود.

او گفت: پایه اقتصاد روستا بر دامداری و کشاورزی بنا شده است، لذا زمانی که روستا به شهر تبدیل می شود این دو بخش تحت تاثیر قرار می گیرند و جایگاه قبلی خود را از دست می دهند.

استاندار خراسان رضوی گفت: ایجاد بسته تشویقی راهکاری برای کاهش مصرف آب مشترکان است، همچنین وجود باغ‌ویلاها از معضلات جدی استان است.

نظری گفت: ساخت باغ ویلاهای غیرمجاز و تفکیک اماکن دارای مجوز از فاقد مجوز، ضروری است و موفقیت در این حوزه نیازمند یک برنامه و تصمیم گیری عملیاتی در حوزه‌های مختلف و از جمله آب است.

استاندار خراسان رضوی گفت: سرقت آب، تغییر کاربری زمین های کشاورزی و باغی و ایجاد مشکلات امنیتی ناشی از تبعات ساخت باغ ویلا است و از شرکت آب و فاضلاب می‌خواهیم پیشنهادهای خود را در حوزه آب شرب ارائه دهد تا استانداری پیگیری کند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تامین آب آب و فاضلاب استانداری خراسان رضوی خراسان رضوی گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۴۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخگویی مدیران استانداری خراسان رضوی به هم‌استانی‌ها در سامانه سامد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، «شریفی» مدیرکل دفتر امور فنی و عمرانی، «برامکی» مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها، «سراجی» مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌ها و «عباسی» سرپرست مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی در برنامه سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت «سامد» از طریق شماره تلفن ۱۱۱ پاسخگوی مطالبات مردم استان بودند.   «شیوا خوش‌نسب» مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری خراسان رضوی هم در این برنامه با سرپرستان خانوار بانو درباره مطالبات مطرح شده در حوزه‌های عمرانی، مسکن، طرح نهضت ملی مسکن و طرح‌های روستایی، گفتگو کرد.   طی برنامه حضور مدیران حوزه معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی در سامانه سامد، ۱۵۰ تماس در حوزه شهری، روستایی، مدیریت بحران و فنی و عمرانی برقرار شد.

دیگر خبرها

  • ۵ حفار غیر مجاز در شهرستان نیشابور دستگیر شدند
  • تجهیز چاه‌های کشاورزی خراسان رضوی به پنل خورشیدی
  • پلمب ۱۳ مرکز مداخله‌گر دندانپزشکی در خراسان رضوی
  • آیت الله علم الهدی: آزادراه حرم تا حرم تامین مالی شود
  • دستور استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی تیمارگاه حیات وحش در استان
  • راه‌اندازی تیمارگاه حیات وحش در خراسان رضوی
  • تیمارگاه حیات وحش خراسان رضوی راه‌اندازی می‌شود
  • تحقق ۱۲۹ مصوبه از سفر اول دولت سیزدهم به خراسان رضوی
  • پاسخگویی مدیران استانداری خراسان رضوی به هم‌استانی‌ها در سامانه سامد
  • پتانسیل تحول حوزه صادرات خراسان رضوی با نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴